'80 s Amsterdam. Disco Action, Satellite Empire etc. Mp3's ?
Moderator: admin6
- Murphy Decker
En dat moois staat nu allemaal op de site, samen met materiaal dat ik al iets eerder had, maar nog niet had kunnen plaatsen.
Waar? www.van-bracht.nl en klik op de button airchecks.
- Murphy Decker
- Murphy Decker
Toppie Roger , more to comervbracht schreef:En dat moois staat nu allemaal op de site, samen met materiaal dat ik al iets eerder had, maar nog niet had kunnen plaatsen.
-
Satellite Empire the real story
Wazzup oud DJ's en piraten vrienden,
Ik heb met veel plezier jullie conversaties gelezen en zie dat het piratenbloed nog borreld in jullie aderen, ha ha ha.
We zijn allemaal overtuigd van het feit dat dit een legendarische periode is geweest in de Nederlandse (misschien zelfs Europese) muziek geschiedenis en ontwikkeling.
De kids van vandaag realiseren zich niet dat dankzij onze inspanningen de weg was vrijgemaakt voor de nieuwe muzikale stromingen (zware Funk,R&B, Rap, Hip Hop, House, Jazzfunk, Urban etc. etc..). Die anders niet in Nederland te zien of te horen zouden zijn.
De heerschappij van Hilversum was voorgoed verbroken (er was meer dan alleen de selectie van Ferry Maat, met alle respect voor hem natuurlijk).
We zouden nog steeds naar de George Baker Selection of Maywood en Abba moeten luisteren vandaag de dag, ha ha ha ....
Het juiste verhaal over het onstaan en de verdere geschiedenis van Satelite Radio naar Satellite Action tot Satellite Empire heb ik nog niet mogen lezen.
Who wants to hear the real story ?
Tot slot mijn vraag of jullie inderdaad nog oude opnames hebben, want geloof het of niet, ik heb helemaal niets meer kunnen bewaren gedurende de afgelopen 25 jaar (verhuizingen, uitlenen etc....). Vooral mijn Jingles en Reclames van Attalos en Ton sur Ton (eerste Rap reclames op de Nederlandse radio).
Maak me blij maak me blij !!
Mail materiaal naar : handsome.music.productions@gmail.com
Wie weet wat de toekomst nog te bieden heeft, ik houd jullie nog op de hoogte !
Roberto Miller (the last of the real funkateers) together with Mark Brown ofcourse !!
Check ook FF wat clippies op Youtube van mijn muzikale projecten door de jaren heen.
http://uk.youtube.com/watch?v=JdlBBjWNhTg
http://uk.youtube.com/watch?v=HFod83tMY1o
http://uk.youtube.com/watch?v=JL-fi4G_2 ... re=related[/b]
Ik heb met veel plezier jullie conversaties gelezen en zie dat het piratenbloed nog borreld in jullie aderen, ha ha ha.
We zijn allemaal overtuigd van het feit dat dit een legendarische periode is geweest in de Nederlandse (misschien zelfs Europese) muziek geschiedenis en ontwikkeling.
De kids van vandaag realiseren zich niet dat dankzij onze inspanningen de weg was vrijgemaakt voor de nieuwe muzikale stromingen (zware Funk,R&B, Rap, Hip Hop, House, Jazzfunk, Urban etc. etc..). Die anders niet in Nederland te zien of te horen zouden zijn.
De heerschappij van Hilversum was voorgoed verbroken (er was meer dan alleen de selectie van Ferry Maat, met alle respect voor hem natuurlijk).
We zouden nog steeds naar de George Baker Selection of Maywood en Abba moeten luisteren vandaag de dag, ha ha ha ....
Het juiste verhaal over het onstaan en de verdere geschiedenis van Satelite Radio naar Satellite Action tot Satellite Empire heb ik nog niet mogen lezen.
Who wants to hear the real story ?
Tot slot mijn vraag of jullie inderdaad nog oude opnames hebben, want geloof het of niet, ik heb helemaal niets meer kunnen bewaren gedurende de afgelopen 25 jaar (verhuizingen, uitlenen etc....). Vooral mijn Jingles en Reclames van Attalos en Ton sur Ton (eerste Rap reclames op de Nederlandse radio).
Maak me blij maak me blij !!
Mail materiaal naar : handsome.music.productions@gmail.com
Wie weet wat de toekomst nog te bieden heeft, ik houd jullie nog op de hoogte !
Roberto Miller (the last of the real funkateers) together with Mark Brown ofcourse !!
Check ook FF wat clippies op Youtube van mijn muzikale projecten door de jaren heen.
http://uk.youtube.com/watch?v=JdlBBjWNhTg
http://uk.youtube.com/watch?v=HFod83tMY1o
http://uk.youtube.com/watch?v=JL-fi4G_2 ... re=related[/b]
Satellite Empire
Back in town to funk on down
Back in town to funk on down
had vorige week murphy decker aan de telefoon en hij vroeg me of ik wist waar marc brown uithing of roberto miller.nou ken ik de laatst genoemde alleen van de dance partys van de warriors of funk en discount dance partys en ben ooit eens bij marc brown thuis geweest jaaaaaren terug op een moment dat ie helemaal van de funk af was en een andere muziek stroming aanbad.
meneer decker word op zijn wenken bediend roberto miller alive and kicking
(als ie je al niet gemailed heeft) hij zal blij zijn
ik wil je met alle liefde van materiaal voorzien en heb al een satellite-empire programma ge-upload maar roger heeft ze nog niet online staan.
ik verzamel nog steeds (funk) vinyl ben ik nou ook een beetje funkateer?
funk will never die
meneer decker word op zijn wenken bediend roberto miller alive and kicking

(als ie je al niet gemailed heeft) hij zal blij zijn
ik wil je met alle liefde van materiaal voorzien en heb al een satellite-empire programma ge-upload maar roger heeft ze nog niet online staan.
ik verzamel nog steeds (funk) vinyl ben ik nou ook een beetje funkateer?

funk will never die

- Murphy Decker
-
-
satellite fragmenten
heb wat dingen op de server gezet voor roberto , all star fresh en voor roger van bracht , binnenkort op amsterdam airchecks van roger te checken of PM me ff.. ;-)
No Music, No Life
Ik ben ook voor het tweede leven van Satellite Empire Disco Action Misschien wil
Benny Brown ook wel weer meedoen?
ps check eens www.ozzysplace.com staat ook nog wat van satellite empire disco action op, pure nostalgie voor de freaks.
Benny Brown ook wel weer meedoen?
ps check eens www.ozzysplace.com staat ook nog wat van satellite empire disco action op, pure nostalgie voor de freaks.
Diverse airchecks en foto's van Satellite Empire staan inmiddels online op www.van-bracht.nl
Klik op de button airchecks, en kies onder het kopje Amsterdam voor Satellite Empire.
Klik op de button airchecks, en kies onder het kopje Amsterdam voor Satellite Empire.
- Murphy Decker
Wederom bedankt Roger en Coax.rvbracht schreef:Diverse airchecks en foto's van Satellite Empire staan inmiddels online op www.van-bracht.nl
MasterG bedankt voor je reactie maar ik denk niet dat Benny geintreseerd is omdat hij ontzettend druk met een media bedrijf bezig is. De site van Oscar ken ik al een tijdje maar daar staan geen jingles van Satellite op.