'80 s Amsterdam. Disco Action, Satellite Empire etc. Mp3's ?

Zijn ze in of uit de lucht? Waar komen ze binnen? Wie heeft de hoogste vermogens en waar vind je schema's?

Moderator: admin6

FreaKy

more what???

Bericht door FreaKy »

@ CounterPoint more music and less talk??????
Ehh ook al gejat!
Verzin eens wat zelf Faker!

Decibel More music and less talk!!!
LIFE IS A BITCH
LIFE FUCKS EVERYONE !
Murphy Decker

Re: more what???

Bericht door Murphy Decker »

FreaKy schreef:@ CounterPoint more music and less talk??????
Ehh ook al gejat!
Verzin eens wat zelf Faker!

Decibel More music and less talk!!!
Lol @Freaky, ik heb de site van hem bekeken en de history gelezen en daar mis ik wel wat begin history.
Vergeten meschien ??
Maar we kunnen trots zijn op het feit dat iemand ons kopieert.
Overigens we hadden ooit een jingle die was ongeveer zo, "Counterpoint is een orgineel en iedere kopie is strafbaar", wat toepasselijk toch.
Maar oke dit was een topic over Satellite Empire / Disco Action en niet over Counterpoint
coaxkabel

een mooi spreekwoord

Bericht door coaxkabel »

beter goed gejat dan slecht verzonnen gaat hier duidelijk op voor deze nep counterpoint
hij is al zover dat hij zelf geloofd dat hij counterpoint is. :D
ik zal van de week moed gaan verzamelen om alle oude tapes door te spitten ik weet dat ik nog future line satelitte-empire programma's heb en ook nog counterpoint in de (s)hit radio periode toen de zenders op het bellford hotel op het suriname plein stonden
ook nog zat materiaal van discount vanaf 1990 achter de kanaalstraat pilonen en prikkeldraad -love
rvbracht

Bericht door rvbracht »

Ik houd mij ook aanbevolen voor materiaal op mijn site. Er is nog 200 GB te vullen, dus laat maar komen!
Murphy Decker

rvbracht schreef:Ik houd mij ook aanbevolen voor materiaal op mijn site. Er is nog 200 GB te vullen, dus laat maar komen!
Ik weet het Ron, ik moet de cassettes gaan afluisteren. Ik heb inmiddels wel éen deel van de foto's terug gevonden en wat reclame jingles van bijvb. Superstar, Attalos, JR aan de Amstel en meer...
Murphy Decker

Re: een mooi spreekwoord

coaxkabel schreef:beter goed gejat dan slecht verzonnen gaat hier duidelijk op voor deze nep counterpoint
hij is al zover dat hij zelf geloofd dat hij counterpoint is. :D
ik zal van de week moed gaan verzamelen om alle oude tapes door te spitten ik weet dat ik nog future line satelitte-empire programma's heb en ook nog counterpoint in de (s)hit radio periode toen de zenders op het bellford hotel op het suriname plein stonden
ook nog zat materiaal van discount vanaf 1990 achter de kanaalstraat pilonen en prikkeldraad -love
:lol: goeie aktie Coaxkabel..
Madurodam FM

Bericht door Madurodam FM »

Disco Action en Sattelite Empire... zijn die twee soms later samen gegaan tot Sattelite Action in Amsterdam ? Die laatstgenoemde was een periode zelfs prima te ontvangen in Zuid-Holland.
"de grootste hits voor 't kleinste stadje van Nederland"
Murphy Decker

Madurodam FM schreef:Disco Action en Sattelite Empire... zijn die twee soms later samen gegaan tot Sattelite Action in Amsterdam ? Die laatstgenoemde was een periode zelfs prima te ontvangen in Zuid-Holland.
Klopt, het bereik zat m in de hoogte van de antennes

MD
coaxkabel

@ roger

Bericht door coaxkabel »

even kijken hoe we de materiaal overdracht gaan regelen ik zal als het zover is een account aanmaken dan kan je het via ftp ophalen andere suggesties zijn welkom.
zonde om alles te laten wegrotten als ik er anderen mee kan plezieren,ik hoop de murphy dekker tape ook boven water te krijgen.
:wink: koffie shop bertoni that blows your mind hihihi met de stem van roberto miller
coaxkabel

Bericht door coaxkabel »

onderwerp verschijnt niet :roll: eeeh voorgaand bericht was bestemd voor roger, doen we het zo
Murphy Decker

Re: @ roger

coaxkabel schreef:even kijken hoe we de materiaal overdracht gaan regelen ik zal als het zover is een account aanmaken dan kan je het via ftp ophalen andere suggesties zijn welkom.
zonde om alles te laten wegrotten als ik er anderen mee kan plezieren,ik hoop de murphy dekker tape ook boven water te krijgen.
:wink: koffie shop bertoni that blows your mind hihihi met de stem van roberto miller
Bertoni kan ik niet vinden op het momment wel de Smash.
Roberto Miller was iemand met een goede stem en heeft veel spots ingesproken en gerapt samen met All Starr Fresh.
Foto's gevonden van : Mark Brown, Rob Stormbroek, Pablo Lacoste, Rocky, Glen, Bobby Broom (Later bob Davis (head & shoulders ) ) Roberto Miller, Orlando, John Henry, en diverse zendlokatie foto's. Shit moet even ingescand worden.
FreaKy

CP

Bericht door FreaKy »

Hmmm het is een beetje stil bij CP :))
LIFE IS A BITCH
LIFE FUCKS EVERYONE !
Weazel

Bericht door Weazel »

ik zit wat oude offshore jingles te luisteren en hoor daar een jingle 'less talk more new music' van laser hot hits 576, dus zo origineel is het niet.
[- pop goes the weazel -]
dennis-ruyer

airchecks satellite

Bericht door dennis-ruyer »

hi guys , ben nu airchecks satellite op cd ah pompen. ga ik zsm bij roger van bracht onderbrengen ;-) oa mark brown (ook nog bij counterpoint in de nacht toen ik er zat met roberto miller) als mensen nog foto's hebben uit deze tijd, meer dan welkom... Kleeer met tonight blijft een briljante plaat... , gr , dennis.
No Music, No Life
rvbracht

Bericht door rvbracht »

Komende dagen weer wat meer tijd, dus de airchecks van Dennis, en van anderen worden de komende dagen geplaatst.
Plaats reactie