'80 s Amsterdam. Disco Action, Satellite Empire etc. Mp3's ?
Moderator: admin6
more what???
@ CounterPoint more music and less talk??????
Ehh ook al gejat!
Verzin eens wat zelf Faker!
Decibel More music and less talk!!!
Ehh ook al gejat!
LIFE IS A BITCH
LIFE FUCKS EVERYONE !
LIFE FUCKS EVERYONE !
- Murphy Decker
Re: more what???
Lol @Freaky, ik heb de site van hem bekeken en de history gelezen en daar mis ik wel wat begin history.FreaKy schreef:@ CounterPoint more music and less talk??????
Ehh ook al gejat!
Vergeten meschien ??
Maar we kunnen trots zijn op het feit dat iemand ons kopieert.
Overigens we hadden ooit een jingle die was ongeveer zo, "Counterpoint is een orgineel en iedere kopie is strafbaar", wat toepasselijk toch.
Maar oke dit was een topic over Satellite Empire / Disco Action en niet over Counterpoint
een mooi spreekwoord
beter goed gejat dan slecht verzonnen gaat hier duidelijk op voor deze nep counterpoint
hij is al zover dat hij zelf geloofd dat hij counterpoint is.
ik zal van de week moed gaan verzamelen om alle oude tapes door te spitten ik weet dat ik nog future line satelitte-empire programma's heb en ook nog counterpoint in de (s)hit radio periode toen de zenders op het bellford hotel op het suriname plein stonden
ook nog zat materiaal van discount vanaf 1990 achter de kanaalstraat pilonen en prikkeldraad
hij is al zover dat hij zelf geloofd dat hij counterpoint is.

ik zal van de week moed gaan verzamelen om alle oude tapes door te spitten ik weet dat ik nog future line satelitte-empire programma's heb en ook nog counterpoint in de (s)hit radio periode toen de zenders op het bellford hotel op het suriname plein stonden
ook nog zat materiaal van discount vanaf 1990 achter de kanaalstraat pilonen en prikkeldraad

- Murphy Decker
Ik weet het Ron, ik moet de cassettes gaan afluisteren. Ik heb inmiddels wel éen deel van de foto's terug gevonden en wat reclame jingles van bijvb. Superstar, Attalos, JR aan de Amstel en meer...rvbracht schreef:Ik houd mij ook aanbevolen voor materiaal op mijn site. Er is nog 200 GB te vullen, dus laat maar komen!
- Murphy Decker
Re: een mooi spreekwoord
coaxkabel schreef:beter goed gejat dan slecht verzonnen gaat hier duidelijk op voor deze nep counterpoint
hij is al zover dat hij zelf geloofd dat hij counterpoint is.![]()

-
- Murphy Decker
@ roger
even kijken hoe we de materiaal overdracht gaan regelen ik zal als het zover is een account aanmaken dan kan je het via ftp ophalen andere suggesties zijn welkom.
zonde om alles te laten wegrotten als ik er anderen mee kan plezieren,ik hoop de murphy dekker tape ook boven water te krijgen.
koffie shop bertoni that blows your mind hihihi met de stem van roberto miller
zonde om alles te laten wegrotten als ik er anderen mee kan plezieren,ik hoop de murphy dekker tape ook boven water te krijgen.

- Murphy Decker
Re: @ roger
Bertoni kan ik niet vinden op het momment wel de Smash.coaxkabel schreef:even kijken hoe we de materiaal overdracht gaan regelen ik zal als het zover is een account aanmaken dan kan je het via ftp ophalen andere suggesties zijn welkom.
koffie shop bertoni that blows your mind hihihi met de stem van roberto miller
Roberto Miller was iemand met een goede stem en heeft veel spots ingesproken en gerapt samen met All Starr Fresh.
Foto's gevonden van : Mark Brown, Rob Stormbroek, Pablo Lacoste, Rocky, Glen, Bobby Broom (Later bob Davis (head & shoulders ) ) Roberto Miller, Orlando, John Henry, en diverse zendlokatie foto's. Shit moet even ingescand worden.
-
airchecks satellite
hi guys , ben nu airchecks satellite op cd ah pompen. ga ik zsm bij roger van bracht onderbrengen ;-) oa mark brown (ook nog bij counterpoint in de nacht toen ik er zat met roberto miller) als mensen nog foto's hebben uit deze tijd, meer dan welkom... Kleeer met tonight blijft een briljante plaat... , gr , dennis.
No Music, No Life