Het portaal MediaU blijkt in één keer geswitched naar Airable. Verrassing, ik wist van niks.
Mijn Imperial-radio's zijn nu op de een of andere manier verbonden met Airable, maar laten alsnog het oude menu en de oude mappen zien. Als ik op de Airable-site dingen wijzig, heeft dat geen enkel effect op mijn Imperial's.
Het lijkt erop dat er wereldwijd vrachtladingen (ooit) MediaU-radio's naar de schroothoop kunnen.
Of zijn ze er nog mee bezig? Wat zit er eigenlijk in die specifieke radio's, Magic 6, Magic X of iets anders?
MediaU-radio's in één keer zo goed als onbruikbaar?
Moderator: admin6
Re: MediaU-radio's in één keer zo goed als onbruikbaar?
Dit staat op hun website, ik was ook enig zins verbaasd. mediayou werkte perfect.
Airable now manages the mediaU service that provides Internet Radio and Podcasts for Magic based devices. Due to this change there may be some impact to the services available on your radio.
Dus ze zullen er nog mee bezig zijn.
Airable now manages the mediaU service that provides Internet Radio and Podcasts for Magic based devices. Due to this change there may be some impact to the services available on your radio.
Dus ze zullen er nog mee bezig zijn.
Re: MediaU-radio's in één keer zo goed als onbruikbaar?
Ze hadden het wel mogen aankondigen op de MediaU-site. Ik had er tegen de 250 zelf toegevoegde internetadressen ingevoerd, die ik nu niet meer op kan vragen.
Een groot deel stond al wel in een Word-bestand, maar een ander deel (met name relatief recent ontdekte zenders) was daar nog niet ingevuld.
Een groot deel stond al wel in een Word-bestand, maar een ander deel (met name relatief recent ontdekte zenders) was daar nog niet ingevuld.