Ik vrees dat bepaalde lokale omroepen een blok via DAB+ Frequentie niet kunnen betalen om dat de omroepen
Vaak subsidie van de gemeente krijgen, mijn lokale omroep gaf eerst op internet aan binnen kort van start te gaan via DAB +! Maar die informatie is verdwenen! En ik vrees dat het er mee te maken heeft
Dat mijn gemeente dit van wege bezuinigingen niet door kan laten gaan.
Ik vind dit jammer waarom moet dit ook allemaal zo duur zijn!
En hoe kan DAB+ zo ooit volwassen worden dus weer een gemiste kans!
kunnen lokale omroepen een DAB blok wel betalen
Moderator: admin6
Re: kunnen lokale omroepen een DAB blok wel betalen
Er is juist EXTRA subsidie beschikbaar voor dab….DAB+ fan schreef: ↑06 jan 2025 15:23 Ik vrees dat bepaalde lokale omroepen een blok via DAB+ Frequentie niet kunnen betalen om dat de omroepen
Vaak subsidie van de gemeente krijgen, mijn lokale omroep gaf eerst op internet aan binnen kort van start te gaan via DAB +! Maar die informatie is verdwenen! En ik vrees dat het er mee te maken heeft
Dat mijn gemeente dit van wege bezuinigingen niet door kan laten gaan.
Ik vind dit jammer waarom moet dit ook allemaal zo duur zijn!
En hoe kan DAB+ zo ooit volwassen worden dus weer een gemiste kans!
is die EXTRA subsidie niet voor 2 jaar , daarna volle mep ?
Ik wordt er zo moe van soms ....
-
Nee, het blijft 65 euro per maand, maar na 2 jaar ga je samen met de buren in de streekomroep, die dan de subsidie krijgt.
Dit topic wordt gesloten, onderwerp kan verder in het bestaande topic: viewtopic.php?t=33119
Moderator -- Info: forum@radiofreak.nl / Forumregels: http://www.radioforum.nl/forumregels