Een paar jaar geleden hoorde ik voor het eerst "MediaMarkt FM" in 1 van de MediaMarkt vestigingen. Toen direct thuis gekeken of het station ook ergens online te beluisteren was. Helaas, dit was niet zo. Maar gelukkig inmiddels wel!
Wat een tof station. Qua format een heerlijke afwisseling van hits en af en toe een oldie.
Volgens mij is de voice over Maurice Verschuuren?
Klinkt strak. En eindelijk geen gelul, maar gewoon muziek.
Weinig commercials.
Iemand meer informatie over deze zender?
Bijvoorbeeld studio foto's.
MediaMarkt FM
Moderator: admin6
-
Re: MediaMarkt FM
Okay, je noemt je zelf MM en maakt reclame voor MediaMarkt FM ;) Nee zonder gekheid... heb 'm via 1 vande online radioplatforms zitten beluisteren en dit is echt dertien in een dozijn-radio, vergelijkbaar met Jumbo Radio. Logisch, het moet ook een doorsnee playlist zijn gezien je diversiteit aan klanten in de winkel. Achja, een eigen zender voor je winkelketen of bedrijf is al redelijk oud. Dacht dat ook Randstad UItzendbureau ooit een eigen station had, en in het buitenland ben ik lang geleden eens een kijkje gaan nemen in de radiostudio van HMV Music Store in Londen.
Ik snap echter niet waarom je het station ook buiten je winkels of bedrijf zou aanbieden. Alsof je medewerkers ook in hun vrije tijd nog even hun bedrijfszender opzetten
Tis wachten op de zender van Christine le Duc
Ik snap echter niet waarom je het station ook buiten je winkels of bedrijf zou aanbieden. Alsof je medewerkers ook in hun vrije tijd nog even hun bedrijfszender opzetten

"de grootste hits voor 't kleinste stadje van Nederland"
-
Christine le Duc radio. Zwoele muziek voor in de slaapkamer met vormgeving ingesproken dorp een sexy francaise.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
-
Tower Records in Londen had ook zijn eigen radiostation en de Virgin record stores ook begin jaren 90, maar dat stond los van Virgin Radio.
Dit MM FM is inderdaad zo mainstream als wat, lijkt sterk op Q Music qua muzikale invulling.
Dit MM FM is inderdaad zo mainstream als wat, lijkt sterk op Q Music qua muzikale invulling.
Hornbach Radio: Waar de hamer de maat aangeeft!