Rode, geel, rose, wit, paars. Op de isostekker zitten andere kleuren, en de stekker pinnen zitten ook anders. Dus welke is constante voeding en welke is contactvoeding.
Autoradio slaat zenders niet op
Moderator: admin6
Autoradio slaat zenders niet op
Ik heb een xsara picasso daar zit standaard radio cd speler in bedient via stuur, nu een nieuwe radio geplaats met isostekker, de radio gaat aan maar behoud de zenders niet. Op de bestaande kabels kom ik niet goed wijs uit wat nu wat is. Bij oude kabels zit volgende kleuren.
Rode, geel, rose, wit, paars. Op de isostekker zitten andere kleuren, en de stekker pinnen zitten ook anders. Dus welke is constante voeding en welke is contactvoeding.
Re: Autoradio slaat zenders niet op
Normaliter is geel de constante 12+ spanning (voor het geheugen oa) en de rode is de geschakelde 12+ spanning.
-
Nieuwe auto kopen dan maar.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
Even googlen, en dan zie je dat deze vraag veel is gesteld op het Citroën forum. Daar geef ik je meer kans dan op een forum wat op omroeptechniek gericht is
.

It's only vintage if it works. Otherwise it's just old crap.