Europapa

Alles wat niet met radio te maken heeft. Tv, internet, kranten enz.

Moderator: admin6

Oortjes

Europapa

Bericht door Oortjes »

Onze inzending voor het Eurovisie Songfestival is gediskwalificeerd vanwege bedreigend en/of intimiderend gedrag richting een medewerker van de Zweedse organisatie. AVROTROS reageert met de mededeling dat de diskwalificatie niet nodig was geweest.

Dit lijkt mij een teken dat er bij AVROTROS nog veel te doen is aan werkcultuur en omgangsvormen.

Wat denken julie?
Rock 'n roll is better than music!
Satfreak13

Re: Europapa

Bericht door Satfreak13 »

Ik denk dat we inmiddels doorslaan.
De balans zoeken lijkt voor velen kennelijk een onmogelijke opgave.
Begint al bij de opvoeding.
De corrigerende opvoeding lijkt in veel gezinnen niet meer te bestaan.
Discipline lijkt een vies woord te zijn. Inmiddels lijkt het alsof velen dit zien als "dictatuur".
De tegenbeweging zagen we deze week weer, bij de UvA: anarchie, onder het mom van "democratie".

Maar v.w.b. Joost Klein:
Hoe meer nieuws er over het "incident" uitlekt, hoe disproportioneler mij die EBU beslissing lijkt.
Het wachten is - ook in dit geval - op het boomerang-effect.
Dit incident had best klein gehouden kunnen worden. Er is eigenlijk weinig gebeurd. Uitpraten, eventueel excuses, handen schudden en door.

De EBU wil kennelijk een statement maken, want juist de EBU blaast het incident op.

Ik krijg het gevoel dat er een verborgen agenda achter zit.
Laatst gewijzigd door Satfreak13 op 11 mei 2024 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Satfreak13 schreef: 11 mei 2024 18:39 Hoe meer nieuws er over het "incident"uitlekt, hoe disproportioneler mij die EBU beslissing lijkt.
Het wachten is op het boomerang-effect.
Dit incident had best klein gehouden kunnen worden. Er is eigenlijk weinig gebeurd. Uitpraten, eventueel excuses, handen schudden en door.

De EBU wil kennelijk een statement maken, want juist de EBU blaast het incident op.
Het enige wat feitelijk vast staat, is dat de Zweedse politie het bij het openbaar ministerie daar heeft neergelegd. Wat er verder is gebeurd, heb ik geen enkel feitelijk verslag van gezien. Jij wel?

Dat een organisatie zero tolerance hanteert richting bedreiging en intimidatie, heb ik wel begrip voor.
Satfreak13

Oortjes schreef: 11 mei 2024 18:57 Het enige wat feitelijk vast staat, is dat de Zweedse politie het bij het openbaar ministerie daar heeft neergelegd. Wat er verder is gebeurd, heb ik geen enkel feitelijk verslag van gezien. Jij wel?
Ja, want de aanleiding is inmiddels in het nieuws en daar doet Cornald Maas ook verslag van.
Het incident stelt de facto weinig voor. Behalve dat het is wat het is.

Deze diskwalificatie heeft NIETS met de muzikale gebeurtenis te maken.
Laatst gewijzigd door Satfreak13 op 11 mei 2024 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
big T

Bericht door big T »

De Zweedse wet zit wat anders in elkaar dan wat wij gewend zijn.
Als een vrouw zich bedreigd voelt, dan wordt de man opgepakt als zijnde schuldig.
Maar het lijkt er op dat de sponsor niet wil dat Israël verliest vandaag.
Dan de man op laten pakken, weg concurrentie.
Ik heb hier boze gevoelens bij als opgezet een tweetje.
Opvallend is dat iedereen gewoon door gaat.......
Satfreak13

Laten we hopen dat deze kwestie als een boomerang terugslaat op deze kwaadaardige beslissing van een kennelijk corrupte EBU.
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

De EBU heeft gewoon hun eigen regels overtreden, dus zeg het maar. Er waren duidelijk afspraken om niet te filmen en dat is toch gedaan dus de begeleiding vanuit de EBU was ook zwaar belabberd. Dat het dan escaleert op herhaaldelijk verzoek om niet te filmen, daar kun je dan op wachten
progmog

Bericht door progmog »

Is er nog nieuws vandaag? Jazeker, 1,5 miljoen schade aan de UvA. Een groot Russische grondaanval is ter noorden van Charkov gestart en wordt door Oekraïne met grote moeite verdedigd, er zijn al burgerslachtoffers. Wilders weet misschien wie de premier gaat worden heeft hij gezegd. Vrvaag is, lukt het om een akkoord te komen, belangrijk voor de toekomst van NL.

Dus nog een nachtje of twee slapen en dan is het snel weer voorbij over dit opgeklopte mediacircus. Niet zoveel waarde aan hechten en lekker genieten van het lente-weekend. Tot maandag
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Waarom sla je de discussie nu dood, lekker belangrijk verder wat er in het nieuws is en dus onnodig om dit er bij te betrekken, same shit everyday.
Satfreak13

Mss denkt hij dat we zelf niet mans genoeg zijn het nieuws te volgen.
Het was i.i.g. allemaal off topic.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

progmog schreef: 11 mei 2024 19:26 Is er nog nieuws vandaag? Jazeker, 1,5 miljoen schade aan de UvA. Een groot Russische grondaanval is ter noorden van Charkov gestart en wordt door Oekraïne met grote moeite verdedigd, er zijn al burgerslachtoffers. Wilders weet misschien wie de premier gaat worden heeft hij gezegd. Vrvaag is, lukt het om een akkoord te komen, belangrijk voor de toekomst van NL.
Daar zijn andere fora voor. Hier gaat het over media. Vind je dat niet interessant, kan je beter elders gaan discussiëren.
Aart Rietveld

Bericht door Aart Rietveld »

Lees net dat Radio 2 vanaf 20.30 uur een half uur lang Europapa herhaald heeft. En later op de avond komt de song ook zeker 2 keer per uur langs!
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Aart Rietveld schreef: 11 mei 2024 23:15 Lees net dat Radio 2 vanaf 20.30 uur een half uur lang Europapa herhaald heeft. En later op de avond komt de song ook zeker 2 keer per uur langs!
Dat vind ik dan wel wer grappig. Niks geen radio volgens het boekje, maar laat de emotie maar uit de speakers knallen.
Radionerd

Bericht door Radionerd »

Lekker origineel ook, 5x dezelfde plaat instarten...dat doen ze bij de gemiddelde ziekenhuisomroep beter. Man man man wat een kneuzenzender is dat radio 2 geworden zeg!
Ane Sybesma

Bericht door Ane Sybesma »

Aart Rietveld schreef: 11 mei 2024 23:15 Lees net dat Radio 2 vanaf 20.30 uur een half uur lang Europapa herhaald heeft. En later op de avond komt de song ook zeker 2 keer per uur langs!
Hahaha, goed gedaan
Plaats reactie