Europees voetbal alleen nog op Ziggo

Alles wat niet met radio te maken heeft. Tv, internet, kranten enz.

Moderator: admin6

Plaats reactie
jessica

Europees voetbal alleen nog op Ziggo

Bericht door jessica »

Blijkbaar zijn RTL en Veronica vanaf volgend seizoen voor 3 jaar alle Europese Voetbalwedstrijden kwijt. Di, Wo en Do alleen te zien bij Ziggo en wie dat niet heeft via de Ziggo Go app. Je schijnt abonnee te hoeven te zijn voor die Ziggo Go app te bekijken. Hoe ze dat financieel doen weet ik niet. Rond de voetbal wedstrijden en in de rust zal wel alleen maar reclame zijn dan.
De Nachtwacht

Re: Europees voetbal alleen nog op Ziggo

Bericht door De Nachtwacht »

Kleine aanvulling; wedstrijden van de Nederlandse clubs plus de finales zijn gratis te streamen via de app, daar hoef je dus geen klant van Zigo voor te zijn en ook geen abonnement te hebben op Zigo sport, alleen een account aanmaken. Als je ziggo hebt zijn ze te zien via kanaal 14 (en 13 als er meerdere Nederlandse clubs tegelijk spelen), en ook op dagen dat er geen Nederlandse clubs spelen krijg je via kanaal 14 een wedstrijd te zien.

als je wel andere wedstrijden dan de Nederlandse wilt zien maar geen Ziggo hebt, of je wilt het hele pakket met 6 tv-kanalen hebben, moet je inderdaad wel een abonnement op Ziggo sport hebben.
big T

Bericht door big T »

Ik had het kanaal er toch al niet in staan, betekend een concentratie van beelden met groen.
Kans om leukere TV te maken lijkt mij voor de andere, voorheen groene beelden TV :D
GerjanCluistra

Bericht door GerjanCluistra »

Prima toch. Beter ga je naar de voetbalclub in je eigen dorp. Veel gezelliger.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
Phoenix

Bericht door Phoenix »

jessica schreef: 01 mei 2024 02:02 Je schijnt abonnee te hoeven te zijn voor die Ziggo Go app te bekijken. Hoe ze dat financieel doen weet ik niet.
Ik neem aan dat je “geen abonnee” bedoelt? De inkomsten zullen niet anders zijn dan als bij RTL en Talpa en aangevuld met overige inkomsten uit bijvoorbeeld abonnementsgelden.
God is a DJ
jessica

Bericht door jessica »

Phoenix schreef: 02 mei 2024 20:14
jessica schreef: 01 mei 2024 02:02 Je schijnt abonnee te hoeven te zijn voor die Ziggo Go app te bekijken. Hoe ze dat financieel doen weet ik niet.
Ik neem aan dat je “geen abonnee” bedoelt? De inkomsten zullen niet anders zijn dan als bij RTL en Talpa en aangevuld met overige inkomsten uit bijvoorbeeld abonnementsgelden.
Klopt het woord geen is weggevallen. Via de app is het gratis te bekijken. Er zal weel veel reclame rond om de wedstrijden komen ja om het te financieren. Maar ja dat zou bij elke zendgemachtigde wel hetzelfde zijn. Het zit in ieder geval niet achter de decoder.
Plaats reactie