Advies gevraagd: Hoe krijg ik meer volgers op Twitter?

Alles wat niet met radio te maken heeft. Tv, internet, kranten enz.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Karel29

Advies gevraagd: Hoe krijg ik meer volgers op Twitter?

Bericht door Karel29 »

Hallo allemaal,

Ik zou graag wat advies en tips willen ontvangen over het vergroten van mijn aantal volgers op Twitter. Hebben jullie bepaalde strategieën of methoden die jullie effectief hebben gevonden om meer volgers aan te trekken?

Misschien zijn er specifieke soorten inhoud die goed werken, of zijn er bepaalde hashtags of trends die ik zou moeten gebruiken? Ik ben ook benieuwd naar hoe jullie interactie aangaan met andere gebruikers om jullie bereik te vergroten.

Elke input wordt enorm op prijs gesteld. Bedankt voor jullie hulp en advies!

Met vriendelijke groet,
Lees meer op deze pagina.
Oortjes

Re: Advies gevraagd: Hoe krijg ik meer volgers op Twitter?

Bericht door Oortjes »

Zonder heel erg actief te zijn krijg ik vanzelf volgers, met name vrouwen van overal en nergens. Misschien is je profielfoto een tip.

Ik weet niet waarom je volgers wil. Flink actief reageren op specifieke onderwerpen en zelf actief volgen van mensen die in die specifieke richting actief zijn, is ovet bet algemeen de manier om op social media netwerken uit te breiden.

Als het je niet boeit wie je volgen en enkel veel volgers wil, kan je het beste prikkelend reageren op veel gevolgde mensen en nieuwssites. En mensen volgen die dat ook doen. Of je op de bagger zit te wachten die je dan krijgt, moet je je vooraf wel even afvragen.
Rock 'n roll is better than music!
Plaats reactie