Isla 106 Ibiza=SAM Ibiza
Moderator: admin6
-
Isla 106 Ibiza=SAM Ibiza
From now on, blijkbaar. https://samibiza.com
Re: Isla 106 Ibiza=SAM Ibiza
Isla 106 werd toch ook nog op andere eilanden uitgezonden dan alleen Ibiza?
Klopt. Alleen was dat onder initiatief van Peter Gelderblom. Peter is ziek geworden en zijn vrouw vindt dat 'Isla106' Peter's levenswerk is en zijn levenswerk moet blijven. In eerste instantie werd het hele station verkocht, maar kennelijk is er gesteggel over de naam ontstaan. Ik denk dat de nieuwe eigenaar eieren voor zijn geld heeft gekozen en daarom nu de naam 'SAM' gebruikt en alleen nog op Ibiza uitzendt.
En men gebruikt , Sam Broadcaster 

The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
-
Dat denk ik niet...Wel jammer want in Benidorm vorige zomer nog gehoord. Wat een geweldige modulatie had die FM zender daar. Beter dan op de stream, vind het maar dofjes net of er een prop watten in mijn oor zit. En het is zacht gemoduleerd.
Een stream moduleerd niet. Daarnaast op Fm wil je loudness en op stream is dat onnodig.Vanjeafisharder schreef: ↑21 feb 2024 12:42 Dat denk ik niet...Wel jammer want in Benidorm vorige zomer nog gehoord. Wat een geweldige modulatie had die FM zender daar. Beter dan op de stream, vind het maar dofjes net of er een prop watten in mijn oor zit. En het is zacht gemoduleerd.
-
Maar als ik het vergelijk met andere streams is de stream van SAM wel erg zacht en dof dus.