De radioverbinding van zender Bingo FM ligt tijdelijk stil. De etherzender kampt met de gevolgen van een storing, waardoor de verbinding momenteel is onderbroken.
Er wordt gewerkt aan een oplossing voor het technische probleem, maar het is nog niet duidelijk hoe lang dit gaat duren. Luisteraars kunnen Bingo FM nog steeds beluisteren via de online stream of de Bingo FM-app.
De zender is de laatste maanden al vaker zwak helaas, kan het thuis niet meer ontvangen!
Storing Bingo FM
Moderator: admin6
Re: Storing Bingo FM
Ik heb totaal geen verstand van zenders enzo, dus neem mijn vraag met een korrel zout. Als je het hebt over zwak, zou het dan kunnen dat er water in de zendkabel zit ? Ik herken dat namelijk !Bvdberge schreef: ↑05 feb 2024 09:06 De radioverbinding van zender Bingo FM ligt tijdelijk stil. De etherzender kampt met de gevolgen van een storing, waardoor de verbinding momenteel is onderbroken.
Er wordt gewerkt aan een oplossing voor het technische probleem, maar het is nog niet duidelijk hoe lang dit gaat duren. Luisteraars kunnen Bingo FM nog steeds beluisteren via de online stream of de Bingo FM-app.
De zender is de laatste maanden al vaker zwak helaas, kan het thuis niet meer ontvangen!
https://linux.radio ( Powered by LinuxRadio.Tools V2402 with AI Intergration )
Het kan de kabel zijn waterschade, maar het kan ook dat de zender is terug gelopen van Bingo. Door de storm schade en sneeuw van de afgelopen tijd. zou dit ook nog een mogelijke zwakte en dan doel ik op het rf signaal. normaal gesproken zou een technieker van de betreffende omroep dit meteen moeten opvallen lijkt me. Mischien rtv utrecht volgens mij was bingo daar onderdeel van ff zelf contacteren op de site?.sverrips schreef: ↑07 feb 2024 11:01Ik heb totaal geen verstand van zenders enzo, dus neem mijn vraag met een korrel zout. Als je het hebt over zwak, zou het dan kunnen dat er water in de zendkabel zit ? Ik herken dat namelijk !Bvdberge schreef: ↑05 feb 2024 09:06 De radioverbinding van zender Bingo FM ligt tijdelijk stil. De etherzender kampt met de gevolgen van een storing, waardoor de verbinding momenteel is onderbroken.
Geen idee wat jij zwak vind maar is tot knooppunt Deil te ontvangen op de autoradio dus niets aan de hand lijkt meJohnny_ schreef: ↑07 feb 2024 13:34Het kan de kabel zijn waterschade, maar het kan ook dat de zender is terug gelopen van Bingo. Door de storm schade en sneeuw van de afgelopen tijd. zou dit ook nog een mogelijke zwakte en dan doel ik op het rf signaal. normaal gesproken zou een technieker van de betreffende omroep dit meteen moeten opvallen lijkt me. Mischien rtv utrecht volgens mij was bingo daar onderdeel van ff zelf contacteren op de site?.sverrips schreef: ↑07 feb 2024 11:01Ik heb totaal geen verstand van zenders enzo, dus neem mijn vraag met een korrel zout. Als je het hebt over zwak, zou het dan kunnen dat er water in de zendkabel zit ? Ik herken dat namelijk !Bvdberge schreef: ↑05 feb 2024 09:06 De radioverbinding van zender Bingo FM ligt tijdelijk stil. De etherzender kampt met de gevolgen van een storing, waardoor de verbinding momenteel is onderbroken.

In de auto kan ik het ook goed ontvangen tot Geldermalsen. Moet wel zeggen dat het wel flink stoort als je richting Amsterdam (afslag Maarssen) rijdt. De 105.7 is voor Leidsche Rijn en 107.7 meer voor Utrecht stad. Zelf woon ik op de Nachtegaalstraat en vroeger kon ik het gewoon glashelder ontvangen op de wekker radio maar nu stoort ie ontzettend!DX'r schreef: ↑07 feb 2024 19:40Geen idee wat jij zwak vind maar is tot knooppunt Deil te ontvangen op de autoradio dus niets aan de hand lijkt meJohnny_ schreef: ↑07 feb 2024 13:34Het kan de kabel zijn waterschade, maar het kan ook dat de zender is terug gelopen van Bingo. Door de storm schade en sneeuw van de afgelopen tijd. zou dit ook nog een mogelijke zwakte en dan doel ik op het rf signaal. normaal gesproken zou een technieker van de betreffende omroep dit meteen moeten opvallen lijkt me. Mischien rtv utrecht volgens mij was bingo daar onderdeel van ff zelf contacteren op de site?.![]()
Ik hoor nu een gepresenteerd programma. Dat is mij trouwens nooit opgevallen op dit tijdstip en ook nog eens een engelstalig liedje
“Always on my mind”
Wekkerradio's is nou niet eens van de meest kwaliatieve ontvangers. Gebruik een beetje een ontvangen met enige kwaliteit. Wekkerradios's, zeker merkloos of onbekend merk worden vaak uitgevoerd met goedkope onderdelen. Het is nu niet de meest handige methode om dat te gebruiken als referentiekader, ondanks dat het vroeger er wel op te ontvangen was. Wie zegt nu niet dat het aan je wekkerradio ligt en de onderdelen gewoon slechter worden. Hier een voorbeeld over hoe de maatschappij in elkaar zit momenteel en dat er aan allerlei goedkope spullen een "luchtje" zit. https://id.nl/zekerheid-en-gemak/veilig ... h-goedkoop
Overigens weet ik niet zeker of je echt een goedkope wekkerradio gebruikt, maar meestal zijn deze niet van dermate kwaliteit dat je dat als refentiekader kan gebruiken.
Laatst gewijzigd door admin5 op 10 feb 2024 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote fix
Reden: Quote fix
https://linux.radio ( Powered by LinuxRadio.Tools V2402 with AI Intergration )
Re: Storing Bingo FM (Update 28-03)
Het gaat echt heel vaak mis.
Het klinkt niet zoals ik van Bingo radio gewend ben.
Sinds afgelopen maandag (bron: facebook Bingo FM) is een nieuw voice-over te horen op de zender. Ik vind de VO niet echt fijn terwijl Riks een fantastische programmamaker is. Vroeger maakte hij radio bij StadsRadio Utrecht en is ook een vast gezicht bij RTV Utrecht TV.
Ook blijft de ontvangst echt slecht en hoor ik heel vaak schakelfoutjes tijdens het NOS Journaal of dat het nieuws al bezig is terwijl de muziek nog aan het draaien is, en heeft Bingo FM nooit meer echt entertainment.
Zender is gewoon nauwelijks nog op de NGStraat te beluisteren.
RTV Utrecht gemaild echter nooit een reaktie gehad.
Het klinkt niet zoals ik van Bingo radio gewend ben.
Sinds afgelopen maandag (bron: facebook Bingo FM) is een nieuw voice-over te horen op de zender. Ik vind de VO niet echt fijn terwijl Riks een fantastische programmamaker is. Vroeger maakte hij radio bij StadsRadio Utrecht en is ook een vast gezicht bij RTV Utrecht TV.
Ook blijft de ontvangst echt slecht en hoor ik heel vaak schakelfoutjes tijdens het NOS Journaal of dat het nieuws al bezig is terwijl de muziek nog aan het draaien is, en heeft Bingo FM nooit meer echt entertainment.
Zender is gewoon nauwelijks nog op de NGStraat te beluisteren.
RTV Utrecht gemaild echter nooit een reaktie gehad.