Aan een lokale ondernemer die iets met zijn bedrijf doet stel je toch ook niet dit soort vragen? Dat gaat jou gewoon niets aan.
Simone FM
Moderator: admin6
Re: Simone FM
Inderdaad, ik lees lang niet alle berichten in de forums hier, maar het is mij ook opgevallen dat ze vaak een negatieve teneur hebben.
Ik lees graag de berichten op een heel ander forum voor mensen met een bepaalde hobby, veel positieve berichten, dingen waarmee je elkaar kunt informeren of helpen.
Hier heb ik de indruk dat er veel mensen zijn die in omroepland op de een of andere manier de boot hebben gemist en daarom maar afgeven op degenen die wel succesvol zijn.
Wat aandacht en respect voor de ander is helaas niet altijd meer vanzelfsprekend. Ik heb Simone FM wel eens gehoord, maar te weinig om er echt een mening over te hebben, Maar één ding is zeker: als je het 25 jaar volhoudt in een gebied waar uitermate stevig gewortelde en dito beluisterde regionalen zitten, dan snap je heel goed waar je mee bezig bent. Anders red je dat niet, en zeker niet komkommercieel.
Dat Bert geen bedrijfsgevoelige informatie geeft, sorry maar dat is logisch en heeft (natuurlijk) niets met transparantie te maken, Doe eens lief voor elkaar,,,,, de hobby en het vak zijn veel te mooi om dat niet te doen.
Dat Bert geen bedrijfsgevoelige informatie geeft, sorry maar dat is logisch en heeft (natuurlijk) niets met transparantie te maken, Doe eens lief voor elkaar,,,,, de hobby en het vak zijn veel te mooi om dat niet te doen.
It's only vintage if it works. Otherwise it's just old crap.
Ik heb geen bericht van de admins gehad dat ik geen vragen meer mag stellen en niet meer mag reageren, dus dat blijf ik gewoon doen. Het is jammer dat het is overgekomen alsof ik geen respect heb voor Bert. Ik ken de beste man niet persoonlijk, ik heb dus ook niets tegen hem. Mocht het anders zijn overgekomen, dan bied ik mijn excuses daar voor aan. Mijn reactie ging over zijn antwoord, en was zeker niet op de man bedoeld.
Dat Bounty mij af doet als 'iemand die op een of andere manier de boot heeft gemist en daar maar geeft op degenen die wel succesvol zijn', is nogal jammer. Een mooie aanname van een account met slechts 15 (!) posts, maar die aanname gaat helaas niet op. Ik heb geen idee wie Bounty is, en ik denk ook niet dat Bounty weet wie ik ben :-).
Dat Bounty mij af doet als 'iemand die op een of andere manier de boot heeft gemist en daar maar geeft op degenen die wel succesvol zijn', is nogal jammer. Een mooie aanname van een account met slechts 15 (!) posts, maar die aanname gaat helaas niet op. Ik heb geen idee wie Bounty is, en ik denk ook niet dat Bounty weet wie ik ben :-).
Okay, dat er zoveel (negatieve) reacties los gemaakt werden na het starten van dit topic had ik niet zien aankomen.
En dast was ook niet mijn intentie. Een zender die het al meer dan 26 jaar vol houd verdiend alle respect.
Ik denk dat Simone FM de grondlegger is geweest van het huidige format dat zij gebruiken, en op dit moment ook op veel andere zenders goed aanslaat bij de luisteraar. Het luistert in ieder geval prettig weg.
Meningen daarover zullen erg verschillen en persoonlijk zijn, blijft toch een kwestie van smaak.
Maar het valt ook niet mee om iets unieks aan te bieden in het huidige landschap. Complimenten dus.
Enige wat mij opviel is dat in contrast tot vroegere jaren, de bekendheid maar vooral de waarneembaarheid niet meer is zoals toen.
En dan doel ik op de vette Engelse dubbeldekker die overal te vinden was. Maar ook de live uitzendingen vanaf Cest La Vie in Emmen.
Of de advertenties en de bedrijfswagens met stickers.
Simone FM heeft mij in ieder geval vroeger altijd positief verrast, waarbij ik de grotere evenementen altijd erg strak en goed georganiseerd vond.
En dast was ook niet mijn intentie. Een zender die het al meer dan 26 jaar vol houd verdiend alle respect.
Ik denk dat Simone FM de grondlegger is geweest van het huidige format dat zij gebruiken, en op dit moment ook op veel andere zenders goed aanslaat bij de luisteraar. Het luistert in ieder geval prettig weg.
Meningen daarover zullen erg verschillen en persoonlijk zijn, blijft toch een kwestie van smaak.
Maar het valt ook niet mee om iets unieks aan te bieden in het huidige landschap. Complimenten dus.
Enige wat mij opviel is dat in contrast tot vroegere jaren, de bekendheid maar vooral de waarneembaarheid niet meer is zoals toen.
En dan doel ik op de vette Engelse dubbeldekker die overal te vinden was. Maar ook de live uitzendingen vanaf Cest La Vie in Emmen.
Of de advertenties en de bedrijfswagens met stickers.
Simone FM heeft mij in ieder geval vroeger altijd positief verrast, waarbij ik de grotere evenementen altijd erg strak en goed georganiseerd vond.
Die opmerking schreef ik in een reactie op een bericht van Bert Vos. Je verdraait dus mijn opmerking!Feivel schreef: ↑08 sep 2023 12:40 Dat Bounty mij af doet als 'iemand die op een of andere manier de boot heeft gemist en daar maar geeft op degenen die wel succesvol zijn', is nogal jammer. Een mooie aanname van een account met slechts 15 (!) posts, maar die aanname gaat helaas niet op. Ik heb geen idee wie Bounty is, en ik denk ook niet dat Bounty weet wie ik ben :-).
Blader rustig eens door het hele forum, dan kom je vanzelf die negatieve berichten wel tegen. De sectie 'Banbeleid en policy' is toch wel veelzeggend?
Waarom ik niet zoveel berichten plaats? Nou om die reden en verder vind ik het niet zo nodig overal mijn mening te spuien.
- Zwarte IJsbeer
Mooi gesproken Bert. Je mag trots zijn op wat je met Simone FM bereikt hebt. Extra lastig is het als de talenten die je hebt voortgebracht ineens allemaal hun heil in Hilversum gaan zoeken (Anton Griep, Danny Blom en Patrick Wolda) Ook dat moet je trots maken maar dan moet je maar zien dat je weer zo'n talent terug krijgt. Altijd makkelijk om vanachter je toetsenbord allerlei domme dingen te roepen die uit de duim zijn gezogen. Alles uit afgunst en misschien wel om dat ze gefrustreerd zijn dat ze nog steeds bij de lokale omroep laat in de avond Q music en 538 immiteren. Doe lekker je ding Bert, laat ze maar lullen.BertVos schreef: ↑04 sep 2023 20:03 Dag fijne radio-collega's/deskundigen.
Ik reageer eigenlijk nooit op dit forum; hoewel er de afgelopen 26 jaar een hoop beweringen, meningen en (op basis van geruchten) 'feiten' over (met name) Simone FM zijn gezegd.
Het boeit mij niet zo: de discussie die hier wordt gevoerd door 'deskundigen' die kennelijk een enorme staat van dienst hebben opgebouwd, met goed betaalde banen, in onze o zo mooie branche.
Maar ik heb nu even zin om eens te reageren:
Toen wij 26 jaar geleden een format hanteerden van 'van Jannes tot Metallica' werden wij hier verguisd als zou dat format nooit aan kunnen slaan. Lees nu hierboven wat er over dat vroegere format wordt geschreven! Alsof het iets unieks was! Zoek maar eens in de archieven van dit forum.
En dj's van ons werden destijds volkomen kansloos door jullie geacht. En we zijn zo ongeveer op dit forum al 1.000 x in staat van failliet verklaard. Veroordeeld door jullie voor het plegen van illegale praktijken, etc etc. Ik kan nog wel even doorgaan. Allemaal op basis van 'anonieme bronnen'.
Geen van de beweringen zijn ooit uitgekomen. Niemand van jullie die daar ooit op terug is gekomen.
Gewoon afzeiken en gedachten en aannames als feiten bestempelen.
Dat wij als Noordelijke omroep maar liefst 12 (!!) dj's (altijd maar weer geplaagd door het Noord'lijk accent) hebben zien doorstromen naar de landelijken; daar hoor je niemand over. Dat één van onze ex-medewerkers (Anton Griep) het zelfs heeft gebracht tot nieuwslezer van het jaar in 2021 (vóór nieuwslezer-icoon Henk Blok!). Dat we grote bands in de studio en op onze podia hebben gehad; dat we zéér succesvolle 90's-feestjes hebben gehad. Niemand op dit forum heb ik daarover iets zien schrijven hier.
Hebben wij een andere netwerkoperator nu NSB (Nico Silvius Broadcasting) ons gedumpt heeft vanwege angst voor concurentie van HITZZZ? Waar komt die onzin vandaan? Kennelijk volgt niemand hier de Staatscourant over de werkelijke reden van die breuk.
En wie is dan die andere netwerkoperator die we nu veel meer geld zouden moeten betalen?
Die is er dus niet. En we zijn zéker niet méér geld kwijt dan voorheen.
En niemand hier in dit forum die zijn verbazing uitspreekt over het enorme succes dat HITZZZ in slechts 12 maanden heeft bereikt. Welke zender lukt dat om zoveel succes met zulke luistercijfers te behalen? Daar staat normaal 2 tot 3 jaar voor...
Ook niemand van jullie die eens informatie is gaan inwinnen bij ons. Mijn mailbox is leeg.
Alleen maar afzeiken.
Ik moet vaak erg lachen om die azijnpissers hier in dit forum. En ik zie het als compliment (want we bewijzen al 26 jaar het tegendeel) en zie het als jaloezie. Dat laatste kan ik ook wel begrijpen. Jaloezie, omdat je kennelijk stiekem een vrijwilligersbaan had willen omzetten in een betaalde baan bij een regionale of landelijke. Of misschien ben je wel medewerker van een collega-radio-station die nogal jaloers is op hoe wij toch als éen van de laatste regionale commerciële radiozenders in dit land nog VOLLEDIG zelfstandig opereren. Niet eens gesteund door financiële injecties van andere (muziek-) industrieën. Nee, zelfs niet met enige financiële steun van welke bank dan ook! Wij zijn volledig onafhankelijk van wie dan ook.
Een supergezond bedrijf met maar liefst 10 volledig betaalde krachten op de payroll. Welke regionale commerciële omroep kan dit allemaal zeggen?
Hoezo geven wij radiozendtijd weg? Ook zo'n ongefundeerde 'waarheid' hierboven. Vanwege slechte luistercijferjes? Heeft dan niemand van jullie de Audify-maandrapportage vorige week gelezen op o.a. radiowereld.nl over de maand juli? Wie stond daar op nummer 2 (!) van de regionale omroepen in de provincie Groningen? Simone FM onder het 'instituut' RTV Noord. Wij zijn er iig trots op!
En op welke plaatsen staan onze zenders SIMONE FM en HITZZZ in de officiële streamingslijst? Al maandenlang op hele degelijke plekken! En dat, terwijl wij opereren in zo ongeveer het dunst bevolkte gebied van Nederland.
Ik blijf jullie commentaren lezen radiovrienden. Altijd goed voor een glimlach. Verdere reacties hierover hoef je waarschijnlijk van mij niet te verwachten.
Geniet van je prachtige hobby in radioland.
Bert Vos
Alle tv's de wereld uit, radio's aan de macht
En voor het ontvangen van bandjes kun je wellicht een samenwerking aangaan met organisaties die daar de geschikte middelen voor hebben.
♫♪.ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı.♫♪
Misschien is het tijd voor een lekker bakkie kofie i.p.v. over andere radio stations te discuseren. Bert heeft gelijk met dat mensen altijd bij de buren zitten te kijken en langst de zijlijn staan en de grootste bek hebben. Misschien moet je het gewoon bij te eigen toko houden, iets dat ik gelukkig al jaren doe. Ik meng me dus normaal niet in deze discussie, maar nu dus even er iets van zegt.
https://linux.radio ( Powered by LinuxRadio.Tools V2402 with AI Intergration )