Het is weer feest in Dordrecht

Nieuws over lokale omroepen maar ook wat kan een lokale omroep aan zichzelf verbeteren? Of wat doet men juist goed?

Moderator: admin6

rodie

Re: Het is weer feest in Dordrecht

Bericht door rodie »

Haha, Ton heeft er een puinhoop van gemaakt.
Het zou eens tijd worden dat de omroep failliet gaat en niet geholpen wordt.
Zuur voor de betaalde medewerkers, maar dan kan er eindelijk eens iets nieuws opstaan.

EDIT: FEEST! GEBAK! post 2222 :')
Echtwel

Bericht door Echtwel »

rodie schreef: 11 sep 2023 18:10 Haha, Ton heeft er een puinhoop van gemaakt.
Het zou eens tijd worden dat de omroep failliet gaat en niet geholpen wordt.
Zuur voor de betaalde medewerkers, maar dan kan er eindelijk eens iets nieuws opstaan.

EDIT: FEEST! GEBAK! post 2222 :')

Sommige omroepen zijn gewoon wat doortrapter en krijg met een goed estúpida historia nog binnen 1 jaar van dat de zender aanstaat al subsidie.

https://www.svdj.nl/nieuws/deze-84-loka ... alisering/

Stichting Lokale Media Wassenaar
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
wave

Bericht door wave »

Echtwel schreef: 12 sep 2023 09:03
Sommige omroepen zijn gewoon wat doortrapter en krijg met een goed estúpida historia nog binnen 1 jaar van dat de zender aanstaat al subsidie.

https://www.svdj.nl/nieuws/deze-84-loka ... alisering/

Stichting Lokale Media Wassenaar
Waar zijn dat soort ongefundeerde uitspraken als 'doortrapter' nou voor nodig? Laat staan aanvallen op de persoon bij RTV Dordrecht?
Heb je onderzoek gedaan naar de organisatie, het beleidsplan en de palmares van de deelnemende omroepen om die stelling te kunnen rechtvaardigen, en Lokale Media Wassenaar gevraagd naar hun reactie? Of de persoon bij RTV Dordrecht?

Kom op mensen, doe eens lief voor elkaar en steun elkaar i.p.v. te bashen.
It's only vintage if it works. Otherwise it's just old crap.
rodie

Bericht door rodie »

Huurcontract is tot eind december verlengd.

Maar straks zitten ze met een nieuw probleem, het stadskantoor wordt gesloopt waar de mast en zender staat.

Ik denk dat het einde radio wordt.
Kennis is namelijk niet in huis.
boxfm

Bericht door boxfm »

rodie schreef: 30 sep 2023 01:18 Huurcontract is tot eind december verlengd.

Maar straks zitten ze met een nieuw probleem, het stadskantoor wordt gesloopt waar de mast en zender staat.

Maar een paar honderd meter verderop wordt ook weer een nieuw stadskantoor gebouwd. De gemeente wil vast RTV weer helpen door daar een mast en zender te laten neerzetten. Met een beetje 'geluk' (gestoordheid) krijgt RTV zelfs een extra subsidiepotje om de zender & mast te laten verplaatsen.
rmtech

Bericht door rmtech »

Een partij als Broadcast Partners of Radio Netwerk Nederland draait z'n hand niet om voor zo'n klusje.
rodie

Bericht door rodie »

boxfm schreef: 30 sep 2023 12:17

Maar een paar honderd meter verderop wordt ook weer een nieuw stadskantoor gebouwd. De gemeente wil vast RTV weer helpen door daar een mast en zender te laten neerzetten. Met een beetje 'geluk' (gestoordheid) krijgt RTV zelfs een extra subsidiepotje om de zender & mast te laten verplaatsen.
Dat zou me niks verbazen, maar dat radio eruit wordt gezet zou me ook niets verbazen.
Ik hoop het niet eerlijk gezegd maar gezien de situatie, je weet het maar nooit.
Petertje

Bericht door Petertje »

rodie

Bericht door rodie »

Geen redden meer aan, en niemand heeft er ook zin meer in. Iedereen is zowat de laan uitgestuurd.
Opdoeken die omroep en zet er maar wat beters neer.

Maar dat zal toch nooit gebeuren, want al die laffe mensen uit de politiek durven geen verantwoordelijkheid te nemen.
big T

Bericht door big T »

aha, ze bestaan niet meer?
Dat staat er nl in de link :))
radiogolfje

Bericht door radiogolfje »

https://www.ad.nl/dordrecht/niet-samenw ... ~a882531a/

daar staat meer, hoewel dit plaatje leuk staat.
Afbeelding
Petertje

Bericht door Petertje »

:)

Excuses voor de verkeerde URL!

Maar de soap continues:
https://www.dordrecht.net/nieuws/93961/ ... ht-is-blut
sverrips

Bericht door sverrips »

Ik vind dit weer typisch elkaar in het verkeerde daglicht te stellen. ipv de positieve en de kansen te belichten van een lokale omroep, gooit men er alleen maar zout op de wonden waarbij de journalist ook partijdig is dat zijn mening te geven en op te drukken. Ik hou niet van dit soort berichten die ik mogelijk zelf ook weleens post, denk ik. Ik zou dus ook een omzwaai moeten maken en ben de maatschappij een beetje moei die het alleen maar over problemen heeft ipv positieve kanten van een lokale omroep. Maar dat terzijde.... ik ben zelf ook niet altijd handig in mijn berichten, dus dat klopt. Ik zou het fijn vinden als we een 3 maanden stop zullen doen over negatieve dingen van de lokale omroep en nu alleen 3 maanden dingen posten die wel goed gaan #negativiteit_een_beetje_zat_nu
https://linux.radio ( met Lotte als AI Auto DJ & Radio Host, Powered by LinuxRadio.Tools V2402 )
rodie

Bericht door rodie »

sverrips schreef: 24 nov 2023 00:28 Ik vind dit weer typisch elkaar in het verkeerde daglicht te stellen. ipv de positieve en de kansen te belichten van een lokale omroep, gooit men er alleen maar zout op de wonden waarbij de journalist ook partijdig is dat zijn mening te geven en op te drukken. Ik hou niet van dit soort berichten die ik mogelijk zelf ook weleens post, denk ik. Ik zou dus ook een omzwaai moeten maken en ben de maatschappij een beetje moei die het alleen maar over problemen heeft ipv positieve kanten van een lokale omroep. Maar dat terzijde.... ik ben zelf ook niet altijd handig in mijn berichten, dus dat klopt. Ik zou het fijn vinden als we een 3 maanden stop zullen doen over negatieve dingen van de lokale omroep en nu alleen 3 maanden dingen posten die wel goed gaan #negativiteit_een_beetje_zat_nu
Ik vermoed dat je niet woont in de regio. Het is al 15 jaar een grote soap bij deze omroep en ze leren het niet. Ze zijn stront eigenwijs en denken alles beter te kunnen. Maar het resultaat is altijd rampzalig. Ze gaan echt op een huftige manier om met vrijwilligers. Ook de politiek is een slap stukje vreten dat geen verantwoordelijkheid wilt nemen. Niemand trekt een keer die stekker eruit. Er zijn al zoveel nieuwe initiatieven geweest (Media 78, Next Media, Via Cultura) maar die walgelijke politieke partijen in Dordrecht kiezen altijd maar weer voor de huidige partij 'want anders kapitaal vernietiging'. Wat een vette bulshit, zo pleur je altijd nieuwe initiatieven de prullenbak in.

Ze moeten zich doodschamen daar!

En eerlijk, wat maken ze daar nou? Elke dag een nieuws journaal rubriekje van 10 a 15 minuten, en dat is het zo'n beetje.
Radio is al zowat non-stop en wordt al sinds 2016 niet meer in geinvesteerd.

Oprotten met RTV Dordrecht!
Plaats reactie