Durashift schreef: 30 mei 2024 19:57
Vanochtend weer even naar Arcee geluisterd, op de FM in Nieuwegein; 90.10
(..)
90.7 FM is de frequentie toch daar, niet 90.1.
Ik kan het mis hebben...
Vanochtend in Amersfoort wél op 90.7 FM geluisterd. Al pakt 90.4 ook.
Was nu tussen 10 en 11 uur een gepresenteerd programma (duo) met muziek (pop, divers). Kan ook een herhaling zijn geweest, natuurlijk.
vanacht ook stukje yoursaferadio meegepakt, hier in friesland ook rond de 90 fm (andere zenders gaven even ruis rond die frequentie), lekkere mixjes in de nacht, goed toegespitst op het tijdstip; tot ik in slaap viel best wel genoten; alsof het dance department van weleer was.
viel me ook op dat er tijdens deze mix(en?) weinig stationreclame gemaakt wordt, dacht eerst dat ik naar een piraat luisterde
StefanMiedema91 schreef: 05 jun 2024 22:32
viel me ook op dat er tijdens deze mix(en?) weinig stationreclame gemaakt wordt, dacht eerst dat ik naar een piraat luisterde
De vraag blijft na bijna een jaar dan ook of ze ooit verder komen dan jouw kwalificatie.
StefanMiedema91 schreef: 05 jun 2024 22:32
De vraag blijft na bijna een jaar dan ook of ze ooit verder komen dan jouw kwalificatie.
Vanjeafisharder schreef: 06 jun 2024 10:13
Ik begrijp dat ze vanaf september (!) pas officieel van start gaan dus tot die tijd mogen we er dus niets van vinden…toch
Vooruitschuiven is niet zelden een vlucht naar voren.
Vanjeafisharder schreef: 06 jun 2024 10:13
Ik begrijp dat ze vanaf september (!) pas officieel van start gaan dus tot die tijd mogen we er dus niets van vinden…toch
Is er ook een jaar bij genoemd? September werd namelijk vorig jaar ook al geroepen (en toen voor vorig jaar) en toen begon/bleef het ook schuiven...
Calypso schreef: 06 jun 2024 16:11
Is er ook een jaar bij genoemd? September werd namelijk vorig jaar ook al geroepen (en toen voor vorig jaar) en toen begon/bleef het ook schuiven...
Misschien krijgen we eerst nog een naamsverandering komend september.
Calypso schreef: 06 jun 2024 16:11
Misschien krijgen we eerst nog een naamsverandering komend september.
Daarna zien "ze" wel verder....
De moderator van dit topic zit alweer handenwrijvend klaar om de titel aan te passen denk ik