Veranderingen Yoursaferadio

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
glokhoff

Re: Veranderingen Yoursaferadio

Bericht door glokhoff »

ZIe op DAB nog R4ALL staan... lekker gecoördineerd...
DeLuisteraar

Bericht door DeLuisteraar »

Op mijn autoradio Yoursafe. Maar de non stop happy beats zijn steeds verder te zoeken. Steeds meer saaie te lange gesprekken. Die inderdaad wel in een business radio concept passen. Maar dan hoor ik ook opeens een RockDj van Robbie Williams enzo voorbij komen. Dan zou ik het beter vinden om dan op zn minst ook dezelfde soort muziek te draaien in de gepresenteerde programma’s die niet over muziek gaan. In de genreprogramma’s/muziekprogramma’s kun je natuurlijk andere muziekstijlen aanhouden. Nu schakel ik toch vaker terug naar eigen muziek of zelfs naar 3fm.
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

DeLuisteraar schreef: 24 apr 2024 18:45 Op mijn autoradio Yoursafe. Maar de non stop happy beats zijn steeds verder te zoeken. Steeds meer saaie te lange gesprekken. Die inderdaad wel in een business radio concept passen. Maar dan hoor ik ook opeens een RockDj van Robbie Williams enzo voorbij komen. Dan zou ik het beter vinden om dan op zn minst ook dezelfde soort muziek te draaien in de gepresenteerde programma’s die niet over muziek gaan. In de genreprogramma’s/muziekprogramma’s kun je natuurlijk andere muziekstijlen aanhouden. Nu schakel ik toch vaker terug naar eigen muziek of zelfs naar 3fm.
Dat is ook de bedoeling volgens mij dat die happy beats langzaam meer plaatst maken voor alleen maar van dit soort genre programma’s eindelijk een soort kx radio
jessica

Bericht door jessica »

Het accent ligt wel wat meer bij praatprogramma's (of praten en muziek) dan muziekprogramma's alleen bij Yoursafe Radio. Dat is het verschil met KX daar waren het toch vooral muziekliefhebbers.
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

Is die joyliana vaste vervanging? Ze schuift wel heel vaak achter de microfoon zie ik
DeLuisteraar

Weet iemand wie ‘DJ RC’ is die de non stop mixjes aan elkaar draait? Ik kan m nergens vinden op google, maar misschien hoor ik het verkeerd en is het ArtC of iets anders. Hij is nu te horen tot 18:00 uur.
GielBeelen

Bericht door GielBeelen »

DeLuisteraar schreef: 29 apr 2024 17:21 Weet iemand wie ‘DJ RC’ is die de non stop mixjes aan elkaar draait? Ik kan m nergens vinden op google, maar misschien hoor ik het verkeerd en is het ArtC of iets anders. Hij is nu te horen tot 18:00 uur.
Arcee
DeLuisteraar

Thanks Giel, keep the happy beats going 👌🎧
Echtwel

Bericht door Echtwel »

DeLuisteraar schreef: 29 apr 2024 23:55 Thanks Giel, keep the happy beats going 👌🎧
Giel is king :))

Hij vult zijn zakken lekker en dan weer snel veilig terug naar de publieke omroep.

Not on my watch !
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

GielBeelen schreef: 29 apr 2024 21:53
DeLuisteraar schreef: 29 apr 2024 17:21 Weet iemand wie ‘DJ RC’ is die de non stop mixjes aan elkaar draait? Ik kan m nergens vinden op google, maar misschien hoor ik het verkeerd en is het ArtC of iets anders. Hij is nu te horen tot 18:00 uur.
Arcee
Wat een bijdrage Giel! Dankjewel, blijkbaar lees je heel veel mee maar wil je totaal geen toelichting geven welke kant je op wilt met deze zender. Ik vraag me überhaupt af wat je idee is. Op dit forum is er heel veel kritiek op je hobby en laat ik wel wezen iedereen mag een hobby hebben. Maar dit is geen hobby maar lijkt mij een “professioneel” radiostation al heb ik het idee dat dit niet is bij jullie. Wat is het plan of doe je maar wat? Je kan wel zeggen dat wij heel zuur zijn op dit forum maar dit heb je ook zelf ook wel een beetje gecreëerd door niet een duidelijk profiel/plan te hebben. En dan telkens zeggen we starten echt het 1e kwartaal van 2024, dan wordt het september. Wat is het nu? Kom op Giel in plaats van mee lezen en even een naam doorgeven wie het is kun je ook even de tijd nemen om duidelijkheid te creëren. Of weten jullie het zelf ook niet meer?
rutgrrr

Bericht door rutgrrr »

Deradiokenner, iemand die goed z'n broek kan laten zakken op Pinkpop hoeft nog niet een uitstekende radiomanager met frisse ideeen te zijn natuurlijk.
Krities AVRO-lid. En wel hierom: https://www.youtube.com/watch?v=97wWDMxVQSg
Janno

Bericht door Janno »

Een béétje gelijk betreffende de zuurgraad heeft hij natuurlijk wel :))
DeLuisteraar

Wat een getrol zeg, alsof iemand uitleg verschuldigd is aan de gebruikers van dit forum. Zoals gezegd ben ik zelf wel blij met een zender die veel non stop beats draait en af en toe een opvallend programma ertussenin gooit, ook over thema’s waar op andere stations niet veel of niet serieus of enkel tergend saai over gesproken wordt. Neem sex en milieu. Plus af en toe interessante genre programma’s over rock en urban. Radio is geen vaststaand gegeven dat altijd moet blijven zoals sommige het voor zich zien. Te strakke formats zijn snel saai en herhalend. (En nee ik werk niet voor Giel)
Roup01

Bericht door Roup01 »

De happy beats zijn okee als achtergrondmuziek om te rijden of te werken. Maar echt om er aandachtig naar te luisteren is het te saai. Maar verder vind ik het prima, beter dan radiostations die dezelfde hits dag in dag uit uitzenden, radio draait om gevoel en passie, en niet alleen maar om geld.
Roup01

Bericht door Roup01 »

Is deze zender trouwens ontvangen als FM DX?
Plaats reactie