Dus als DJ zijn je werk is, of zoals jij het oneerbiedig zegt, je er alleen voor het geld zit, dan heb je automatisch geen plezier in radio maken en zou dat niet klinken? Aparte zienswijze.John O'Reilly schreef: ↑18 sep 2024 21:56 Waarschijnlijk hoor je meer over de regio waar je als station zit en dat klinkt dan door op de radio. Ik erger mij ook wel eens aan andere stations waar het alleen maar over het Gooi of Amsterdam gaat, omdat de DJ toevallig daar woont. Als ik zo een dagje luister dan valt het volgens mij wel mee met dingen over Rotterdam. Denk dat dat op hetzelfde niveau ligt als het Gooi en Amsterdam bij andere stations.
De presentatie zit wel veel verschil in. Ieder programma klinkt weer anders en ik laat in het midden of het beter of slechter is (want iedereen heeft een andere smaak). Maar je hoort wel bij alle DJ's dat ze plezier hebben in wat ze doen. Ze hebben plezier in radio maken en zoals ik begrijp doen ze dat vrijwillig (?). Dan klinkt dat toch beter dan sommige 13-in-een-dozijn DJ's die bij andere landelijke stations er alleen zitten voor het geld.
4EVER49 Radio
Moderator: admin6
Re: 4EVER49 Radio
Ik heb vanmiddag weer geluisterd en moet zeggen dat de middagshow echt lekker klinkt. Vanmiddag hoorde ik de augurkenkoning en die dame van B&B vol liefde in Oostenrijk. Leuker om te luisteren dan Radio 10 of Joe. Sowieso betere muziek.
Ook weer even geluisterd. Vraag me echt af welke dombo nog steeds denkt dat het een zender voor de regio Rotterdam is. Landelijke flie- en flitsupdates, landelijk nieuws, interviews met mensen over onderwerpen die landelijk -zo niet internationaal - spelen. Dus hoe bedenk je het dan dat het een regionaal gerichte zender zou zijn???
Had dat van die augurkenkoning van de week ook gehoord inderdaad, best goed gedaan ook. Het enige dat ik in dat middagprogramma dan weer raar vindt is dat er niet een vast iemand de hoofdpresentator is. Verder prima!
Had dat van die augurkenkoning van de week ook gehoord inderdaad, best goed gedaan ook. Het enige dat ik in dat middagprogramma dan weer raar vindt is dat er niet een vast iemand de hoofdpresentator is. Verder prima!
wanneer heb je voor het laatst geluisterd? De items die voorbij komen zijn juist landelijk, zeker niet 'Rotterdams'. Eerst luisteren, dan oordelen, is dat een optie?
-
Kan ik mij ook niet voorstellen, maar ik las dat soort dingen. Blijven natuurlijk geruchten en alleen de DJ's bij het station weten het antwoord. Er werd gezegd dat de meesten nog een normale betaalde baan naast 4ever49 hebben. Maar ik neem aan dat ze er wel voor betaald worden, alleen niet zo veel als bij andere (grotere) stations.
Ik hoorde bij 4Ever49 op de radio dat ze gaan meedoen met het luisteronderzoek. Misschien nog wat te vroeg voor deze zender? Wat verwachten we ervan? Ze maken momenteel wel erg veel reclame op reclamemasten langs de snelweg zag ik.
-
Ik zat trouwens vanmiddag te luisteren en ik hoorde de dj zeggen dat ze volgende week de eerste luistercijfers krijgen. Ik neem aan dat ze dus nog niet in het luisteronderzoek zaten (vraag mij af waarom niet?) en ben benieuwd wat hun aandeel gaat zijn. Dat gesprek was met dat medium dat ook bij Harry Mens zit (naam ff kwijt) en volgens haar zou het wel goed komen met de luistercijfers
Zeker op snelwegen rond Rotterdam. Ik heb ze nog nooit gezien die reclames langs de weg.
-
Dan hadden ze vanmiddag in ieder geval 2 luisteraars want ik heb dat ook gehoord. Als we beiden het luisteronderzoek zouden invullen dan stijgt hun aandeel al meteen hahaha
Ik weet niet waar ze zelf op gokken maar ik neem aan dat het een weloverwogen beslissing is om aan het luisteronderzoek mee te doen met alle reclame die ze maken. Ik denk dat een nieuw station blij mag zijn met iets van 0,3% marktaandeel, maar ik ben benieuwd waar ze op gaan uitkomen
Dus Jessica, waar haal je vandaan dat ze zich alleen op Rotterdam richten???
Als ik kijk naar de meest recente luistercijfers, en daarbij een bekende naam zie als SLAM met 1%, dan mogen ze al blij zijn dat ze in de eerste meting 0.1 of 0.2 % halen. Ik zie op termijn zeker wel ruimte voor groei, maar ik gok dat ze dan eerst nog wat bekender moeten worden. Van de andere kant...als ik zie dat Jumbo radio al 0,6% pakt....pfoe....John O'Reilly schreef: ↑25 sep 2024 23:23Dan hadden ze vanmiddag in ieder geval 2 luisteraars want ik heb dat ook gehoord. Als we beiden het luisteronderzoek zouden invullen dan stijgt hun aandeel al meteen hahaha
Ik weet niet waar ze zelf op gokken maar ik neem aan dat het een weloverwogen beslissing is om aan het luisteronderzoek mee te doen met alle reclame die ze maken. Ik denk dat een nieuw station blij mag zijn met iets van 0,3% marktaandeel, maar ik ben benieuwd waar ze op gaan uitkomen
-
Tja, Jumbo radio is te horen in alle Jumbo supermarkten, toch? Dus om iedereen die boodschappen doet nu als luisteraar te tellen... wel slim concept maar je kan je vraagtekens zetten bij 0,6% aandeel.Radionerd schreef: ↑25 sep 2024 23:15 Als ik kijk naar de meest recente luistercijfers, en daarbij een bekende naam zie als SLAM met 1%, dan mogen ze al blij zijn dat ze in de eerste meting 0.1 of 0.2 % halen. Ik zie op termijn zeker wel ruimte voor groei, maar ik gok dat ze dan eerst nog wat bekender moeten worden. Van de andere kant...als ik zie dat Jumbo radio al 0,6% pakt....pfoe....
Maar ik denk dat je gelijk hebt en de eerste meeting ergens tussen 0,1 en 0,3 zal liggen. Daarna de naamsbekendheid vergroten, aan de weg timmeren en verder groeien.
Nou inderdaad....in dat geval zou ik als ik 4Ever49 was zo snel mogelijk een deal maken met een supermarktketen en daar via de speakers te horen zijn. Dan gaat het hard met die cijfers blijkbaar haha!John O'Reilly schreef: ↑25 sep 2024 23:40Tja, Jumbo radio is te horen in alle Jumbo supermarkten, toch? Dus om iedereen die boodschappen doet nu als luisteraar te tellen... wel slim concept maar je kan je vraagtekens zetten bij 0,6% aandeel.Radionerd schreef: ↑25 sep 2024 23:15 Als ik kijk naar de meest recente luistercijfers, en daarbij een bekende naam zie als SLAM met 1%, dan mogen ze al blij zijn dat ze in de eerste meting 0.1 of 0.2 % halen. Ik zie op termijn zeker wel ruimte voor groei, maar ik gok dat ze dan eerst nog wat bekender moeten worden. Van de andere kant...als ik zie dat Jumbo radio al 0,6% pakt....pfoe....
Maar ik denk dat je gelijk hebt en de eerste meeting ergens tussen 0,1 en 0,3 zal liggen. Daarna de naamsbekendheid vergroten, aan de weg timmeren en verder groeien.
-