Hitzzz bang voor piraten?
Moderator: admin6
-
Hitzzz bang voor piraten?
Moet wel eens verplicht luisteren naar de zender Hitzzz, wat mij opvalt is dat zij door de week zoveel reklame draaien en in het weekend, wanneer er ook veel piraten draaien, helemaal geen reklame hebben en zelfs geen nieuws!
Zal dit een constructie zijn om maar luisteraars te blijven houden, zo dat zij niet aan de knop gaan draaien om neer de piraten te gaan?
Denk dat dit een verkeerd signaal is wij zijn bang dat jullie vertrekken daarom gaan wij het zelfde doen als de concurrentie, zo maak je toch geen radio denk ik dan..,
Zal dit een constructie zijn om maar luisteraars te blijven houden, zo dat zij niet aan de knop gaan draaien om neer de piraten te gaan?
Denk dat dit een verkeerd signaal is wij zijn bang dat jullie vertrekken daarom gaan wij het zelfde doen als de concurrentie, zo maak je toch geen radio denk ik dan..,
Re: Hitzzz bang voor piraten?
Geen nieuws uitzenden lijkt me een slechte manier om luisteraars vast te houden. Het klinkt meer als investeren in de doordeweekse programmering, zonder geld te hebben voor een volledige programmering.
Rock 'n roll is better than music!
-
Als je een beetje ( verplicht ) luisterd naar dit station en een beetje luistert naar de mensen die in de uitzending wordt gehaald, zijn dat allemaal van die mensen die alleen maar non-stop muziek willen en geen oog hebben voor ontwikkeling in de wereld en deze niet willen volgen oa door nieuws bulletins om dat dit te moeilijk voor hun is en ze niets van de wereld en politiek begrijpen.
Een beetje als het grammaticale niveau van jouw post?zend-amateur schreef: ↑01 jul 2023 17:04 Als je een beetje ( verplicht ) luisterd naar dit station en een beetje luistert naar de mensen die in de uitzending wordt gehaald, zijn dat allemaal van die mensen die alleen maar non-stop muziek willen en geen oog hebben voor ontwikkeling in de wereld en deze niet willen volgen oa door nieuws bulletins om dat dit te moeilijk voor hun is en ze niets van de wereld en politiek begrijpen.

Even serieus, er zal slechts een hele kleine minderheid waarderen dat nieuws ontbreekt. Met schrappen van nieuws haalt geen enkel station hogere marktaandelen.
Rock 'n roll is better than music!
- Ane Sybesma
Ik weet de strategie verder niet maar dit doen ze al vanaf de start. Weekend, non stop en geen reclame
https://hitzzz.nl/programmas/only-hitzzz/
https://hitzzz.nl/programmas/only-hitzzz/
-
Ik dacht dat het uitzenden van nieuws een verplichting was. Veel korting zal je in elk geval niet krijgen van de nieuwsdienst.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
- Ane Sybesma
Volgens hun eigen site is er wel nieuws.
Dat betekend dus dat je van vrijdagavond 19.00 uur t/m maandagmorgen 07.00 uur enkel en alleen muziek en nieuws zonder reclame op je radio hoort. Wij zijn zeg maar de Spotify van je radio, maar houden je tussendoor wel kort op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de wereld!
Dat betekend dus dat je van vrijdagavond 19.00 uur t/m maandagmorgen 07.00 uur enkel en alleen muziek en nieuws zonder reclame op je radio hoort. Wij zijn zeg maar de Spotify van je radio, maar houden je tussendoor wel kort op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de wereld!
-
Heb er gisteren 3 uur naar moeten luisteren, maar geen nieuws gehoord...Ane Sybesma schreef: ↑02 jul 2023 09:18 Volgens hun eigen site is er wel nieuws.
-
volgens mij alleen voor publieke omroepen, commercieel niet.GerjanCluistra schreef: ↑02 jul 2023 00:16 Ik dacht dat het uitzenden van nieuws een verplichting was. Veel korting zal je in elk geval niet krijgen van de nieuwsdienst.
Volgens mij is het bij de nieuwe veiling ook verplicht om overdag op het hele uur nieuws uit te zenden. Snap daar niks van, dat kluitjesvoetbal: alle zenders tegelijk weer twee minuten nieuws wat zelden daadwerkelijk nieuw is, zoveel gebeurt er niet in de wereld elk uur. En natuurlijk voor en na reclame. Voor mij is vlak voor het hele uur eigenlijk altijd het moment dat ik de radio uitzet.
-
Commercieel ook dacht ik hoor. Voor zover ik weet moet ieder radiostation in de ether iets met nieuws doen.zend-amateur schreef: ↑02 jul 2023 09:30volgens mij alleen voor publieke omroepen, commercieel niet.GerjanCluistra schreef: ↑02 jul 2023 00:16 Ik dacht dat het uitzenden van nieuws een verplichting was. Veel korting zal je in elk geval niet krijgen van de nieuwsdienst.
Weet je ook waar je dit terug kunt vinden in de voorschriften?
-
Dat word zoeken dan, of ik dat nog ergens kan vindend.
-
In de wandel gangen wordt gesproken dat commerciele regionale zenders na de veiling in 2025 verplicht zullen worden om naast het uitzenden van het landelijk nieuws ook het regionale nieuws moet worden uitgezonden om zo de regionale karakter te bewaren.iljitsch schreef: ↑02 jul 2023 10:03 Volgens mij is het bij de nieuwe veiling ook verplicht om overdag op het hele uur nieuws uit te zenden. Snap daar niks van, dat kluitjesvoetbal: alle zenders tegelijk weer twee minuten nieuws wat zelden daadwerkelijk nieuw is, zoveel gebeurt er niet in de wereld elk uur. En natuurlijk voor en na reclame. Voor mij is vlak voor het hele uur eigenlijk altijd het moment dat ik de radio uitzet.
-
Dat betwijfel ik ten zeerste, voornamelijk omdat juist die restricties de voorbije jaren steeds meer zijn losgelaten.