Rare reclameblokken

Discussieer over de regionale omroepen

Moderator: admin6

Plaats reactie
Zwarte IJsbeer

Rare reclameblokken

Bericht door Zwarte IJsbeer »

In de auto luister in naar Tukker FM en wat me de laatste weken opvalt is dat reclame rondom het nieuws raar klinkt. Het is vanaf het moment dat ik een andere auto heb, sinds een week of drie dus. Het lijkt alsof er spots door elkaar lopen. Kan dat met de regio te maken hebben waar je je op dat moment bevindt?
Alle tv's de wereld uit, radio's aan de macht
Roup01

Re: Rare reclameblokken

Bericht door Roup01 »

Misschien komt dat doordat je automatisch overschakelt naar andere regionale edities. Tukker FM heeft regionale frequenties en kan daarmee lokale reclame per gebied uitzenden.
Zwarte IJsbeer

Bericht door Zwarte IJsbeer »

Roup01 schreef: 27 jun 2023 22:21 Misschien komt dat doordat je automatisch overschakelt naar andere regionale edities. Tukker FM heeft regionale frequenties en kan daarmee lokale reclame per gebied uitzenden.
Dat vermoeden had ik dus al want ik reed gisteren steeds in Overijssel en Drenthe. Het irriteerde me niet echt, vond het wel opvallend. Ik heb 'm niet op een andere zender gezet.
Alle tv's de wereld uit, radio's aan de macht
Eppo

Bericht door Eppo »

Ik heb dat bij JoyRadio ook wel eens meegemaakt, maar dan niet op de FM, maar met DAB+. Dus niet dat je naar twee edities tegelijk luistert omdat je in een grensgebied zit, maar alsof er twee edities tegelijk op de DAB+ geplaatst werden.
♫♪.ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı.♫♪
Plaats reactie