Dat klopt inderdaad, het geldt zeker niet voor alle verenigingen.Herman ven Schippers schreef: ↑20 jun 2023 10:34Dit verschilt dus ontzettend per vereniging. Sommige clubs pakken uit met een (vrijwillig) media-team waar ze in de KKD jaloers op zijn, terwijl een ander de socials compleet verwaarloosd en waar je niet van op aan kunt.GerjanCluistra schreef: ↑16 jun 2023 23:26Sterker nog, online doen de clubs het zelf beter dan welke omroep dan ook.Ane Sybesma schreef: ↑15 jun 2023 09:22 Ik vind het doodzonde. Mijn favoriete regionale sportprogramma. Met grote regelmaat heb ik deze aanstaan (tegenwoordig wel weer op FM sinds DAB 6B weg is). Samen met West en Oost denk ik de betere verslaggeving van het amateurvoetbal.
Stop er dan helemaal mee. Online doen de clubs zelf wel.
Ik was onlangs benieuwd naar de tussenstand van de promotiewedstrijd naar de derde divisie tussen AZSV en Capelle: Laatste tweet van Capelle was van oktober 2022. Die van de ploeg uit Aalten? Augustus 2021....
In mijn omgeving doet G.V.V.V. het heel erg goed. Een website vol artikelen, foto's en filmpjes op twitter. Er zit daar een team van vrijwilligers die dat doet.
Het enige wat ik echt onbegrijpelijk vind is dat ze niet in staat zijn om een fatsoenlijke samenvatting te maken, al zie je dat probleem bij meer clubs onder de 2e divisie.
Punt blijft dat die vrijwilligers het al snel beter doen als RTV Utrecht en dat zal ook zo blijven.