Het grote radioreclametopic

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
banne

Re: Het grote radioreclametopic

Bericht door banne »

Wat ik na vele keren nog steeds wel een prettige reclame vind om naar te luisteren is die van Ekoplaza. De opzet is simpel maar wel goed te beluisteren en goed gecomponeerd
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Ik heb er weer een paar :).

- Rompslomp.nl (maar je moet gewoon je boek houden - over vergezochte slogans gesproken, hoor deze eigenlijk wel alleen in podcasts)
- NRV (vooral die met dat kibbelende stel "pak jij lekker even je eigen laptop", zó slecht gespeeld)
- Er is nu een reclame voor werken in het onderrwijs, een goede zaak natuurlijk, maar ik vraag me af of mensen extra getriggerd worden om dat te gaan doen als kinderen het inspreken.
Greatski

Bericht door Greatski »

KnibbelKnabbelKnuisje wie knabbelt er aan mn huisje?

De belastingdienst..

Deze hoor ik 20 x per dag ofzo
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Greatski schreef: 06 mar 2025 15:05 KnibbelKnabbelKnuisje wie knabbelt er aan mn huisje?

De belastingdienst..

Deze hoor ik 20 x per dag ofzo
Al ruim 5 jaar rond dezelfde periode nadat men de heffing gemeente belastingen heeft gekregen.
Ganeneester

Bericht door Ganeneester »

Snapt iemand de reclame van Amnesty International? Een paar door elkaar gemixte zinnen, waarvan je de helft maar goed verstaat? ik dacht eerst dat er wat mis ging bij de dj-kant die nog wat open had staan (hoor deze ieder uur nu op 3FM).
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Ja, ik snap deze spot. Er worden allerlei fragmenten van nieuwsberichten ten gehore gebracht waaruit blijkt dat op heel veel plekken momenteel de mensenrechten geschonden worden. Waarna de deurbel klinkt en wordt opgeroepen om aan de collectant te geven deze week. Dat dat kan is dan het goede nieuws.

Ik vind het idee wel aardig, maar vraag me inderdaad af of de spot niet te onduidelijk is. Zeker als je de radio op de achtergrond aan hebt staan of onderweg bent, of ondertussen met iets anders bezig, gaat het wel heel erg snel. Toevallig had ik toen ik 'm voor het eerst hoorde een koptelefoon op.
Plaats reactie