weet niet of ik het hier mag posten:
ik vroeg me af of je een local host kan delen met iedereen converteren net als (free hosting) .nl of .com
om te tellen hoeveel bezoekers luisteraars mijn site heeft. via github zoek ik zo'n script!
met vriendelijke groet
edit
op forums staan voorbeeld tonen dat is wat ik bedoel
voor een radio site enzo
website wordpress
Moderator: admin6
Re: website wordpress
Een localhost delen? Nee. Een localhost is lokaal, en kan alleen binnen je eigen netwerk gedeeld worden. Je eigen server opzetten kan wel. Maar ik snap eigenlijk je vraag niet zo. Wil je weten hoeveel luisteraars je hebt? Dat zie je in Icecast of SHOUTcast. En ja, er bestaan scripts die je ook op je website kunt gebruiken om te tonen hoeveel luisteraars je hebt.
Ik stel wel voor dat je iets meer moeite gaat doen om je vraag duidelijk te formuleren, aan te geven wat je zelf al hebt gedaan, wat het resultaat was en hoe je denkt dat wij je verder kunnen helpen. Op deze manier zal een forumlid weinig zin hebben om je te helpen.
Ik stel wel voor dat je iets meer moeite gaat doen om je vraag duidelijk te formuleren, aan te geven wat je zelf al hebt gedaan, wat het resultaat was en hoe je denkt dat wij je verder kunnen helpen. Op deze manier zal een forumlid weinig zin hebben om je te helpen.
oke dankjewel voor je antwoord
Ik kan er inderdaad geen frietsaus van maken. De vraag moet beter gesteld worden voordat ik zelf kan antwoorden op de vraag !
https://linux.radio ( Powered by LinuxRadio.Tools V2402 with AI Intergration )
ik zoek inderdaad een script om luisteraars te tellen op mijn website lokaal of met .nl met now playing en volgend nummer (autodj)
Welkom op radioforum.nl
Om mensen de mogelijkheid te geven je te kunnen helpen, zal je met iets meer moeten komen dan wat je tot nu toe doet, want dat is echt veel te weinig.
Wat wil je precies bereiken? (de huidige info die je geeft roept meer vragen op dan antwoorden).
Wat heb je nu voor website?
Wat heb je nu voor stream hosting? Shoutcast/IceCast/Iets anders.
Hoe kom je daarbij aan de luistercijfers?
Wat heb je zelf al uitgezocht, gevonden en waar kom je niet uit?
Als je niet al deze vragen met wat fatsoenlijke inzet beantwoord, dan gaan maar weinig mensen moeite doen en er tijd insteken om je verder te helpen.
Dus: Om geholpen te worden, moet je jezelf helpen. Door constructief antwoord te geven op bovenstaande vragen. Dan zal je zien dat er ook constructieve antwoorden komen.
Om mensen de mogelijkheid te geven je te kunnen helpen, zal je met iets meer moeten komen dan wat je tot nu toe doet, want dat is echt veel te weinig.
Wat wil je precies bereiken? (de huidige info die je geeft roept meer vragen op dan antwoorden).
Wat heb je nu voor website?
Wat heb je nu voor stream hosting? Shoutcast/IceCast/Iets anders.
Hoe kom je daarbij aan de luistercijfers?
Wat heb je zelf al uitgezocht, gevonden en waar kom je niet uit?
Als je niet al deze vragen met wat fatsoenlijke inzet beantwoord, dan gaan maar weinig mensen moeite doen en er tijd insteken om je verder te helpen.
Dus: Om geholpen te worden, moet je jezelf helpen. Door constructief antwoord te geven op bovenstaande vragen. Dan zal je zien dat er ook constructieve antwoorden komen.
Moderator -- Info: forum@radiofreak.nl / Forumregels: http://www.radioforum.nl/forumregels