Misschien is een deel niet live, zoals het weekend misschien…
De vraag of het wettelijk mag, in loondienst weet ik het niet… maar als freelancer kan dit gewoon.
Moderator: admin6
Misschien is een deel niet live, zoals het weekend misschien…
De arbeidstijdenwet maakt geen onderscheid in contractvormen. Zelfs als je niet betaald krijgt, geldt deze wet. Als freelancer mag dit dus ook niet.
Ik lees het inderdaad, dan heb ik het verkeerd gelezen. Sorry daarvoor.De Nachtwacht schreef: ↑02 jan 2023 14:46 https://radiowereld.nl/medianieuws/2023 ... -de-schop/
volgens dit bericht is Bert er op zondag niet.
“We hadden een wat stoffig imago. Daar wil ik van af”, zei directeur Judith Hartman onlangs tegen Tubantia.
Ik ben geen Radio Oost luisteraar, maar ik verbaas me er over dat ze van 13% naar 5% marktaandeel gekelderd zijn. Als ik de playlist zie, dan zie ik precies wat jij beschrijft. Tussen Radio 2 en 5 in en sporadisch wat regionaal product. Is het tussendoor dan totaal anders geweest dan het nu is? Er moet dan wel iets mis zijn gegaan in de programma's zelf. Natuurlijk speelt de rol van een populairder Radio 2 en 5 dan ook wel wat mee, maar een ander logische oorzaak dan een verkeerde programmering zie ik niet die er voor zorgt dat ze 8% verloren hebben in een paar jaar.Herman ven Schippers schreef: ↑03 jan 2023 11:53“We hadden een wat stoffig imago. Daar wil ik van af”, zei directeur Judith Hartman onlangs tegen Tubantia.
Is het ook niet juist het stoffige imago wat de doelgroep is van dit soort zenders? Muzikaal gezien een beetje schipperen tussen Radio2, Radio5 en wat regionale artiesten?
Ik kom uit die windstreek en ken eigenlijk maar twee mensen die radio Oost luisteren: mijn oma, die inmiddels al zo'n jaar of twintig uit de tijd is. En een buschauffeur hier uit het dorp. Op zaterdagmiddag luisterde ik nog wel eens naar het amateurvoetbal, maar daar zijn ze jaren geleden al mee gestopt.Pot schreef: ↑04 jan 2023 00:09Ik ben geen Radio Oost luisteraar, maar ik verbaas me er over dat ze van 13% naar 5% marktaandeel gekelderd zijn. Als ik de playlist zie, dan zie ik precies wat jij beschrijft. Tussen Radio 2 en 5 in en sporadisch wat regionaal product. Is het tussendoor dan totaal anders geweest dan het nu is? Er moet dan wel iets mis zijn gegaan in de programma's zelf. Natuurlijk speelt de rol van een populairder Radio 2 en 5 dan ook wel wat mee, maar een ander logische oorzaak dan een verkeerde programmering zie ik niet die er voor zorgt dat ze 8% verloren hebben in een paar jaar.Herman ven Schippers schreef: ↑03 jan 2023 11:53“We hadden een wat stoffig imago. Daar wil ik van af”, zei directeur Judith Hartman onlangs tegen Tubantia.
Is het ook niet juist het stoffige imago wat de doelgroep is van dit soort zenders? Muzikaal gezien een beetje schipperen tussen Radio2, Radio5 en wat regionale artiesten?
Geen idee waar het aan ligt, maar programma's die voor die doelgroep gemaakt zijn, zijn er volgens mij niet meer. Bij de plaatselijke voetbalvereniging stond 'ie nog wel eens op, jaren geleden. De zaterdag met Ziezo Zaterdag en Toppers van Toen. Die laatste is er volgens mij niet meer en die eerste gaat ook weg. En natuurlijk de Oosttribune.Herman ven Schippers schreef: ↑04 jan 2023 18:01Ik kom uit die windstreek en ken eigenlijk maar twee mensen die radio Oost luisteren: mijn oma, die inmiddels al zo'n jaar of twintig uit de tijd is. En een buschauffeur hier uit het dorp. Op zaterdagmiddag luisterde ik nog wel eens naar het amateurvoetbal, maar daar zijn ze jaren geleden al mee gestopt.Pot schreef: ↑04 jan 2023 00:09Ik ben geen Radio Oost luisteraar, maar ik verbaas me er over dat ze van 13% naar 5% marktaandeel gekelderd zijn. Als ik de playlist zie, dan zie ik precies wat jij beschrijft. Tussen Radio 2 en 5 in en sporadisch wat regionaal product. Is het tussendoor dan totaal anders geweest dan het nu is? Er moet dan wel iets mis zijn gegaan in de programma's zelf. Natuurlijk speelt de rol van een populairder Radio 2 en 5 dan ook wel wat mee, maar een ander logische oorzaak dan een verkeerde programmering zie ik niet die er voor zorgt dat ze 8% verloren hebben in een paar jaar.Herman ven Schippers schreef: ↑03 jan 2023 11:53
“We hadden een wat stoffig imago. Daar wil ik van af”, zei directeur Judith Hartman onlangs tegen Tubantia.
Dat is zeker dramatisch. Ik ken Radio Oost niet. Ik kom zelden in die regio. Wat me opvalt in de programmering op de website, zijn hele lange blokken met mij onbekende namen. In de avond zie ik non stop muziek en in het laatste uur Met het oog op morgen. Dat is dus geen enkele reden Radio Oost op te zetten. Het oog is Radio 1 en non stop muziek is overal en nergens te beluisteren. Lange blokken lijken mij ook duiden op weinig onderscheid in programma's, anders is het niet te doen.