“Wat is de echte naam van piraten Henkie”
HoornRadio en Onswestfriesland samen verder als mogelijke nieuwe streekomroep voor West-Friesland
Moderator: admin6
Re: HoornRadio en Onswestfriesland samen verder als mogelijke nieuwe streekomroep voor West-Friesland
-
Re: HoornRadio en Onswestfriesland samen verder als mogelijke nieuwe streekomroep voor West-Friesland
Nou dan heb ik in ieder geval wat goeds bereikt in mijn leven. Wanneer je kritiek hebt krijg je het predicaat hater, doesn’t know how that works.ehwald schreef: ↑21 jan 2023 20:42piratenhenkie schreef: ↑21 jan 2023 19:59 Eindelijk goed nieuws, zijn we mogelijk verlost van de huidige incompetente omroep WEEFF. Vanaf de start veel kritiek gehad op de vorige licentiehouder en dan feitelijk hetzelfde doen maar dan vele male slechter met meer subsidie en steun van omroep NH chapeau!
Heerlijk hoe jij altijd een lach op mijn gezicht weet te brengen. Je bent de enige hater hier die WEEFF op de goede manier weet te schrijven. Hebben we toch wat goeds bereikt in de afgelopen 5 jaar
-
Ik weet het, maar wegens de privacy wetgeving mag ik dat niet bekend maken.“Wat is de echte naam van piraten Henkie”

radiogolfje schreef: ↑22 jan 2023 09:26Ik weet het, maar wegens de privacy wetgeving mag ik dat niet bekend maken.“Wat is de echte naam van piraten Henkie”![]()
-

Tja en wat heeft het voor meerwaarde, heb geen enige link met de aanvragers en ben niet werkzaam bij een lokale omroep als je daar opzoek naar was.
Het heeft geen meerwaarde, het was ook maar een grapje van een medewerker van het incompetente WEEFF.
Want hoe stressvol en jammerlijk deze situatie ook is voor mij en alle andere vrijwiligers, we blijven lachen. We blijven ons best doen in wat we in onze ogen wel goed doen.
Want hoe stressvol en jammerlijk deze situatie ook is voor mij en alle andere vrijwiligers, we blijven lachen. We blijven ons best doen in wat we in onze ogen wel goed doen.
-
moet toch zijn: ben niet meer werkzaam bij een lokale omroep.ben niet werkzaam bij een lokale omroep

Fusie moet WEEFF redden voordat gemeenten kiezen voor Radio Bontekoe
Stichting Streekomroep West-Friesland (WEEFF) wil met de omroepstichting Van Hoorn Zeggen fuseren. De fusie moet ervoor zorgen dat WEEFF niet verdwijnt doordat de meeste West-Friese gemeenten Radio Bontekoe voor de komende vijf jaar de zendtijd en de bijbehorende subsidie als regionale omroep gunnen.
De zeven West-Friese gemeenten moeten voor 3 maart hun voorkeur voor de streekomroep voor de komende vijf jaar doorgeven aan het Commissariaat voor de Media. Die beslist vervolgens welke partij de komende jaren de streekomroep is.
De gemeenten kunnen kiezen uit vier omroepen: Omroep Weeff die nu nog de zendmachtiging heeft, vereniging Radio Bontekoe (beter bekend als Radio Hoorn), Ons West-Friesland en de stichting Van Hoorn Zeggen. De laatste zal zich uitsluitend op Hoorn richten als stadsomroep, en uitsluitend digitaal via onder meer social media en Youtube en niet via radio- en tv-kanalen. Bontekoe en Ons WF willen ook als streekomroep aan de slag.
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt ... 1_67593274
De zeven West-Friese gemeenten moeten voor 3 maart hun voorkeur voor de streekomroep voor de komende vijf jaar doorgeven aan het Commissariaat voor de Media. Die beslist vervolgens welke partij de komende jaren de streekomroep is.
De gemeenten kunnen kiezen uit vier omroepen: Omroep Weeff die nu nog de zendmachtiging heeft, vereniging Radio Bontekoe (beter bekend als Radio Hoorn), Ons West-Friesland en de stichting Van Hoorn Zeggen. De laatste zal zich uitsluitend op Hoorn richten als stadsomroep, en uitsluitend digitaal via onder meer social media en Youtube en niet via radio- en tv-kanalen. Bontekoe en Ons WF willen ook als streekomroep aan de slag.
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt ... 1_67593274
Laatst gewijzigd door admin5 op 02 feb 2023 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Samengevoegd
Reden: Samengevoegd
All wiyht, rho sritched mg kegtops awound?
Re: Fusie moet WEEFF redden voordat gemeenten kiezen voor Radio Bontekoe
Ik sta met foto in de “krant”
wow. Toch nog iets bereikt met die amateurs van WeeFF
Kan er trouwens niet gewoon 1 verzamel topic geopend worden voor west Friesland als regio ipv steeds maar bij elk artikel weer een nieuw aan te maken?
Ik vermoed dat er de komende weken nog wel meer berichtgeving gaat aankomen

Kan er trouwens niet gewoon 1 verzamel topic geopend worden voor west Friesland als regio ipv steeds maar bij elk artikel weer een nieuw aan te maken?
Ik vermoed dat er de komende weken nog wel meer berichtgeving gaat aankomen
-
Zou het een idee zijn als die mensen daar eens gaan samenwerken?
Schopt graag tegen heilige huisjes...
Laat dat nou net zijn wat er in het artikel staat!GerjanCluistra schreef: ↑01 feb 2023 18:10 Zou het een idee zijn als die mensen daar eens gaan samenwerken?
Het voornemen om te fuseren met Van Hoorn Zeggen, en wat WEEFF betreft daarna ook met Bontekoe en Ons West-Friesland, kan er volgens Bout toe leiden dat het Commissariaat voor de Media dit als een nieuwe omstandigheid ziet. En als een situatie waarin gemeenten om uitstel kunnen vragen om een omroep voor de komende vijf jaar te kiezen. „Dit is aan de gemeenteraden. Die moeten het commissariaat om uitstel vragen.” Daarom wordt nu gelobbyd bij de gemeenteraden. „Wij doen dit om te redden wat er te redden valt.”
- Wissewasje
Uit het artikel over de mogelijk fusie:
Hoe Ehwald WEEFF hier ook loopt te verdedigen en ik de content die WEEFF maakt niet slecht vind (woon totaal niet in het uitzendgebied), kun je toch niet anders concluderen dan dat dit echt een amateuristische actie eerste klas is geweest. Iets waar je een bestuurder/hoofdredacteur (wie er ook verantwoordelijk was voor de stukken) voor de laan uit zou moeten sturen.
Dit merkte ik hier al op, waar alle ingestuurde stukken gelinkt waren. Dat van WEEFF was echt een inhoudelijk zwak stuk. Ben het met de hoofdredacteur oneens. Er is wel een faire vergelijking op inhoud geweest. WEEFF heeft gewoon erg magere stukken ingestuurd dus worden ze het niet. Je kunt niet eerst de plannen van de rest bekijken en dan alsnog wat willen indienenWEEFF heeft zich volgens deze gemeenten de laatste vijf jaar als ’een professionele, kundige en betrouwbare omroep neergezet’, maar de ingediende stukken voor de komende periode waren ’beperkt’, omvatten ’een summier jaarplan 2022 en geen beleidsplan voor de komende jaren’.
WEEFF stuurde weliswaar in januari alsnog een actueel beleidsplan, maar toen was de procedure volgens de gemeenten al te ver gevorderd. Volgens hoofdredacteur Erik Bout van WEEFF heeft zijn omroep ’een verschrikkelijke inschattingsfout gemaakt’ bij de verzending van de stukken. Volgens hem hebben de gemeenten hierdoor zijn plan niet inhoudelijk beoordeeld. „Er is geen faire vergelijking op inhoud geweest”, stelt hij.

Hoe Ehwald WEEFF hier ook loopt te verdedigen en ik de content die WEEFF maakt niet slecht vind (woon totaal niet in het uitzendgebied), kun je toch niet anders concluderen dan dat dit echt een amateuristische actie eerste klas is geweest. Iets waar je een bestuurder/hoofdredacteur (wie er ook verantwoordelijk was voor de stukken) voor de laan uit zou moeten sturen.
-
Is meneer Bout dan ook bereid om zijn functie af te staan aan een collega van een andere omroep? Want daar gaat het, zeker als het een betaalde functie betreft, vaak mis.ehwald schreef: ↑01 feb 2023 18:27Laat dat nou net zijn wat er in het artikel staat!GerjanCluistra schreef: ↑01 feb 2023 18:10 Zou het een idee zijn als die mensen daar eens gaan samenwerken?
Het voornemen om te fuseren met Van Hoorn Zeggen, en wat WEEFF betreft daarna ook met Bontekoe en Ons West-Friesland, kan er volgens Bout toe leiden dat het Commissariaat voor de Media dit als een nieuwe omstandigheid ziet. En als een situatie waarin gemeenten om uitstel kunnen vragen om een omroep voor de komende vijf jaar te kiezen. „Dit is aan de gemeenteraden. Die moeten het commissariaat om uitstel vragen.” Daarom wordt nu gelobbyd bij de gemeenteraden. „Wij doen dit om te redden wat er te redden valt.”
Schopt graag tegen heilige huisjes...
Dat word zoals in elk bedrijf niet door de werknemer , maar door de werkgever bepaald.
All wiyht, rho sritched mg kegtops awound?