Zeker. Er is met DAB+ ook geen reden meer om geen volwaardige programmering te hebben. Stations als Radio 5 en Kink weten hele behoorlijke luistercijfers te halen. Dat moet met Nederlandstalig ook kunnen.De Nachtwacht schreef: ↑27 dec 2022 13:50 Overigens wel een keurige gevulde programmering voor een digitaal station.
NPO SterrenNL
Moderator: admin6
Re: NPO SterrenNL
Rock 'n roll is better than music!
-
Met wel dit verschil dat radio 5 en kink geen echte concurrent op fm hebben, die heeft sterren wel met radio NL, tenminste in een groot deel van Nederland. Maar inderdaad, het is wel een format en programmering waarmee het zou moeten kunnen.
Zeker. De concurrentie zit wel in het minst bevolkte deel van Nederland.De Nachtwacht schreef: ↑27 dec 2022 18:40 Met wel dit verschil dat radio 5 en kink geen echte concurrent op fm hebben, die heeft sterren wel met radio NL, tenminste in een groot deel van Nederland. Maar inderdaad, het is wel een format en programmering waarmee het zou moeten kunnen.
-
Vandaag voor het eerst naar Marcel de vries geluisterd op sterren in plaats van op Radio NL. Zeer vertrouwt en ben positief verrast door hoeveel reacties hij krijgt, de luisteraars weten hem al/weer goed te vinden.
Ik denk wel dat ze helemaal gek worden in Sneek, hij maakt gewoon precies hetzelfde programma als bij Radio NL wat ik er tot nu toe van gehoord heb. Zelfs de muziekmix is hetzelfde en (volgens mij, weet het niet zeker) ook iets afwijkend van wat je normaal op Sterren NL hoort.
Ik denk wel dat ze helemaal gek worden in Sneek, hij maakt gewoon precies hetzelfde programma als bij Radio NL wat ik er tot nu toe van gehoord heb. Zelfs de muziekmix is hetzelfde en (volgens mij, weet het niet zeker) ook iets afwijkend van wat je normaal op Sterren NL hoort.
-
Volgens mij klopt dat wel, SterrenNL draaide altijd net wat meer Nederpop en Nederlandstalige platen die je ook op een Radio 2 of 100%NL voorbij hoort in tegenstelling tot RadioNL, maar tijdens de uren van Marcel is het echt vooral de volksmuziek die te horen is.De Nachtwacht schreef: ↑09 jan 2023 07:13 Ik denk wel dat ze helemaal gek worden in Sneek, hij maakt gewoon precies hetzelfde programma als bij Radio NL wat ik er tot nu toe van gehoord heb. Zelfs de muziekmix is hetzelfde en (volgens mij, weet het niet zeker) ook iets afwijkend van wat je normaal op Sterren NL hoort.
Vanochtend de noodband op Sterren NL, geen Jan Paparazzi en nu ook geen Perry Kramps. Waarom merkt niemand dat daar?!
Misschien zijn er mensen keihard aan het werk om het probleem op te lossen, maar lukt dat nog niet?
Voor de liefhebbers, dit is de nieuwe programmering vanaf aanstaande maandag:
Maandag t/m donderdag:
06:00 - 10:00 uur: Marcel in de Morgen met Marcel de Vries
10:00 - 13:00 uur: Emilie Op Volle Toeren met Emilie Sleven
13:00 - 16:00 uur: Kort en Klijn Show met Corné Klijn
16:00 - 19:00 uur: Jan Paparazzi Show met Jan Paparazzi
Vrijdag:
10:00 - 14:00 uur: Emilie Op Volle Toeren met Emilie Sleven
14:00 - 16:00 uur: Sterren NL Top 25 met Jan Paparazzi
16:00 - 19:00 uur: Perry's Weekend Party met Perry Kramps
Zaterdag:
09:00 - 12:00 uur: Gouden Uren met Corné Klijn
12:00 - 15:00 uur: Perry's Weekend Party met Perry Kramps
15:00 - 17:00 uur: Muziekfeest op de Radio met Jan Smit
Zondag:
12:00 - 15:00 uur: Sterren NL Weekend met Bart Geurts
15:00 - 17:00 uur: Het Beste uit de Nederlandstalige Top 1000 met Jan Paparazzi
Maandag t/m donderdag:
10:00 - 13:00 uur: Emilie Op Volle Toeren met Emilie Sleven
13:00 - 16:00 uur: Kort en Klijn Show met Corné Klijn
16:00 - 19:00 uur: Jan Paparazzi Show met Jan Paparazzi
Vrijdag:
10:00 - 14:00 uur: Emilie Op Volle Toeren met Emilie Sleven
14:00 - 16:00 uur: Sterren NL Top 25 met Jan Paparazzi
16:00 - 19:00 uur: Perry's Weekend Party met Perry Kramps
Zaterdag:
12:00 - 15:00 uur: Perry's Weekend Party met Perry Kramps
15:00 - 17:00 uur: Muziekfeest op de Radio met Jan Smit
Zondag:
12:00 - 15:00 uur: Sterren NL Weekend met Bart Geurts
15:00 - 17:00 uur: Het Beste uit de Nederlandstalige Top 1000 met Jan Paparazzi
Zijn dit ook gewoon live uren? Zo ja, dan wordt Corne nog druk met 7 dagen radio, en dan nog op radio 2 invallen en 2 avondprogrammas.
https://www.nporadio5.nl/sterrennl/nieu ... tal-hutten
Dit kwam een paar weken terug ook ineens vanuit het niets... Waarschijnlijk keert ze na de zomer terug bij 100%NL ofzo, maar heeft de NPO haar meteen van de zender gehaald en zit ze nu een half jaar op onze kosten thuis... 😁 Ik weet het niet hoor.
Dit kwam een paar weken terug ook ineens vanuit het niets... Waarschijnlijk keert ze na de zomer terug bij 100%NL ofzo, maar heeft de NPO haar meteen van de zender gehaald en zit ze nu een half jaar op onze kosten thuis... 😁 Ik weet het niet hoor.
-
-
Ik zag haar toch een keer ook bij JOE als producer? Op Social media is ze niet actief dus daar komen niet echt achter.Johanneke schreef: ↑22 feb 2024 12:44 https://www.nporadio5.nl/sterrennl/nieu ... tal-hutten
Dit kwam een paar weken terug ook ineens vanuit het niets... Waarschijnlijk keert ze na de zomer terug bij 100%NL ofzo, maar heeft de NPO haar meteen van de zender gehaald en zit ze nu een half jaar op onze kosten thuis...Ik weet het niet hoor.
@jari, dat denk ik niet. Corné combineert het al een hele tijd. Als hij doordeweeks invalt op 2 is hij er op Sterren NL niet en wordt hij daar vervangen.
Het zijn 6 dagen voor Corne Klijn. De vrijdag staat hij niet in de programmering van SterrenNL.
Ik vermoed dat de gouden uren op zaterdag en zondag zijn opgenomen. Omdat hij op radio2 dan ook in de avond zit op zaterdag en zondag en dat is wel live. Anders worden het wel hele lange dagen. Maar inderdaad hij maakt 6 dagen radio per week en wie weet neemt hij op vrijdag de gouden uren wel op. Dan zijn het als nog 7 dagen.