NPO SterrenNL
Moderator: admin6
-
NPO SterrenNL
Een transfer in Nederlandstalige radiowereld die ik niet aan zag komen…
Marcel de Vries maakt de overstap van RADIONL naar NPO SterrenNL Radio. Hij zal vanaf 2 januari 2023 de ochtendshow gaan maken tussen 6:00 en 10:00 uur.
Hiermee vervalt de huidige ochtendshow met Chantal Hutten op Sterren NL Radio, ben benieuwd of Chantal blijft en wat er met de rest van de programmering gebeurd.
De AVROTROS maakt binnenkort de hele programmering bekend voor Sterren NL Radio.
Bron: https://www.nporadio5.nl/sterrennl/nieu ... n-nl-radio
Marcel de Vries maakt de overstap van RADIONL naar NPO SterrenNL Radio. Hij zal vanaf 2 januari 2023 de ochtendshow gaan maken tussen 6:00 en 10:00 uur.
Hiermee vervalt de huidige ochtendshow met Chantal Hutten op Sterren NL Radio, ben benieuwd of Chantal blijft en wat er met de rest van de programmering gebeurd.
De AVROTROS maakt binnenkort de hele programmering bekend voor Sterren NL Radio.
-
Re: NPO SterrenNL
Hiermee brengen ze hun concurrent een flinke tik toe. Zeker als Marcel daar inderdaad een zelfde soort ochtendshow gaat neerzetten kunnen er zomaar een hoop luisteraars gaan overstappen. Wel benieuwd naar de rest van de programmering.
Ja hij krijgt een programma van 6-10 uur iedere morgen. Snap wel dat hij voor zekerheid heeft gekozen bij de publieke omroep. Volgend jaar gaat er natuurlijk veel gebeuren met de veiling.
De rest van de programmering van Sterren.nl moet ook gaan wijzigen dan per 2 januari. Gaan ze later deze maand nog bekend maken de nieuwe programmering.
De rest van de programmering van Sterren.nl moet ook gaan wijzigen dan per 2 januari. Gaan ze later deze maand nog bekend maken de nieuwe programmering.
-
Er worden volgend jaar alleen landelijke kavels geveild, geen regionale.jessica schreef: ↑02 dec 2022 12:31 Ja hij krijgt een programma van 6-10 uur iedere morgen. Snap wel dat hij voor zekerheid heeft gekozen bij de publieke omroep. Volgend jaar gaat er natuurlijk veel gebeuren met de veiling.
Wat een verrijking voor Sterren NL radio!! Top!!jessica schreef: ↑02 dec 2022 12:31 Ja hij krijgt een programma van 6-10 uur iedere morgen. Snap wel dat hij voor zekerheid heeft gekozen bij de publieke omroep. Volgend jaar gaat er natuurlijk veel gebeuren met de veiling.
Jammer voor Chantal. Ik ben benieuwd wat zij gaat doen.
Ik denk dat Radio NL wel weer een nieuwe dj voor de ochtend gaat vinden. Mensen luisteren vaker naar een station dan naar een specifieke dj. Alleen enkele hele goede dj's kunnen zoveel verschil maken dat luisteraars mee gaan.
Ik denk dat Radio NL wel weer een nieuwe dj voor de ochtend gaat vinden. Mensen luisteren vaker naar een station dan naar een specifieke dj. Alleen enkele hele goede dj's kunnen zoveel verschil maken dat luisteraars mee gaan.
Rock 'n roll is better than music!
-
Hiermee haal je inderdaad wel een hele grote naam (van een RadioRing winnend programma) naar je station, en waarschijnlijk ook een heleboel RadioNL-luisteraars die de radio aan het begin van de werkdag op SterrenNL zullen zetten. Ben benieuwd of dit themakanaal zonder FM-frequentie maar met Marcel en Jan Paparazzi als pijlers daadwerkelijk een groot marktaandeel onder deze doelgroep weet te krijgen.Joost Strootman, eindredacteur radio bij Sterren NL: "Fantastisch dat Marcel het presentatieteam van Sterren NL Radio komt versterken. We hebben de afgelopen tijd al veel stappen gezet om de zender nog beter te positioneren als de nummer 1 in Nederlandstalige muziek."
-
Is de volledige nieuwe programmering nog altijd niet bekend? Of heb ik wat gemist?
Geen idee, maar de tijdsloten zijn wel verschoven.De Nachtwacht schreef: ↑23 dec 2022 20:19 Is de volledige nieuwe programmering nog altijd niet bekend? Of heb ik wat gemist?
06:00 Marcel de Vries
10:00 Gouden Uren - Corné Klijn
13:00 (onbekend)
16:00 Jan Paparazzi Show
19:00 (onbekend)
21:00 nonstop
-
Vanmiddag heb ik van Perry gehoord dat de volledige programmering aanstaande dinsdag via de socials en site bekend wordt gemaakt. Vanaf aankomende maandag wordt de Nederlandstalige Top 1000 herhaald. Ma-vrij tussen 7 en 19 uur non-stop, dus zal er op de radio niks over te horen zijn.De Nachtwacht schreef: ↑23 dec 2022 20:19 Is de volledige nieuwe programmering nog altijd niet bekend? Of heb ik wat gemist?
Begin van deze week hoorde ik Corné in de Gouden Uren vertellen dat de Top 25 terugkeert naar de vrijdagmiddag, hij noemde geen tijd, maar zie nu op de site 14-16 staan en met Jan Paparazzi als presentator. Perry vertelde dat zijn vrijdagmiddag show naar 16-19 verhuisd. Dus kunnen we invullen dat Jan Paparazzi ma-do van 16 tot 19 ook klopt en de Gouden Uren van 10 tot 13 ook (wat de site ons nu verteld).
Zelf verwacht ik dat Emilie Sleeven de uren 13-16 gaat invullen en Chantal Hutten de uren 19-21 of ze moeten bij Sterren NL nog een verassing hebben in de vorm van nog een nieuwe DJ? In het weekend verwacht ik niet heel veel wijzigingen.
Gaan ze niet sowieso na 19 uur op nonstop dan hoef je inderdaad op 13 - 16 uur alleen nog maar Emilie Sleeven in te vullen en komt Chantal Hutten niet meer terug. Of alleen in het weekend. Dat kan ook nog.
Ik hoorde Chantal Hutten laatst zeggen dat ze stopt in het weekend, dus dat lijkt me niet.
Rock 'n roll is better than music!
-
Op de SterrenNL site is 19-21 nog leeg en is er non-stop muziek van 21-23:59, dus ik verwacht dan wel dat er een avondshow komt.
-
De nieuwe programmering is bekend gemaakt!
Ma - do
06-10: Marcel in de Morgen - Marcel de Vries
10-13: Gouden Uren - Corné Klijn
13-16: Muziekfeest in de Middag - Emilie Sleeven
16-19: De Jan Paparazzi Show - Jan Paparazzi
19-21: Sterren in de Avond - Chantal Hutten
Vrijdag
10-12: Gouden Uren - Corné Klijn
12-14: Muziekfeest in de Middag - Emilie Sleeven
14-16: Sterren NL Top 25 - Jan Paparazzi
16-19: Sterren NL Weekend - Perry Kramps
Zaterdag
09-10: De Schatkamer - Jan Paparazzi
10-13: Sterren NL Weekend - Perry Kramps
13-16: Muziekfeest in het Weekend - Emilie Sleeven
16-18: Sterren NL Top 25 - Jan Paparazzi (HH)
Zondag
13-16: Muziekfeest in het Weekend - Chantal Hutten
16-18: Het Beste uit de Nederlandstalige Top 1000 - Corné Klijn
Mooie programmering, waar nu ook in de hele programmering gebruik gemaakt wordt van programma namen en Jan Paparazzi die definitief de Top 25 van Corné overneemt.
Ma - do
10-13: Gouden Uren - Corné Klijn
13-16: Muziekfeest in de Middag - Emilie Sleeven
16-19: De Jan Paparazzi Show - Jan Paparazzi
Vrijdag
10-12: Gouden Uren - Corné Klijn
12-14: Muziekfeest in de Middag - Emilie Sleeven
14-16: Sterren NL Top 25 - Jan Paparazzi
16-19: Sterren NL Weekend - Perry Kramps
Zaterdag
13-16: Muziekfeest in het Weekend - Emilie Sleeven
16-18: Sterren NL Top 25 - Jan Paparazzi (HH)
Zondag
13-16: Muziekfeest in het Weekend - Chantal Hutten
16-18: Het Beste uit de Nederlandstalige Top 1000 - Corné Klijn
Mooie programmering, waar nu ook in de hele programmering gebruik gemaakt wordt van programma namen en Jan Paparazzi die definitief de Top 25 van Corné overneemt.
-
buiten Marcel vind ik dat radio Nl op elke plek een betere/fijnere dj heeft dan sterren. Ik stap niet over denk ik, misschien alleen voor de ochtendshow. Wel benieuwd hoe goed de interactie tussen Marcel en zijn luisteraars zal zijn zonder fm kavel voor Sterren.
Overigens wel een keurige gevulde programmering voor een digitaal station.
Overigens wel een keurige gevulde programmering voor een digitaal station.