Piraten in Tilburg

Zijn ze in of uit de lucht? Waar komen ze binnen? Wie heeft de hoogste vermogens en waar vind je schema's?

Moderator: admin6

lucapols

Re: Piraten in Tilburg

Bericht door lucapols »

https://youtu.be/Eu9JvwW8cVQ Ik heb 106.5 weer te pakken, heeft iemand m ook?
DJ en Non-Stop beheerder bij Lokale Omroep Goirle, helpt een Ierse radiostation met van alles wat in mijn vrije tijd :D!!!
powersfred

Bericht door powersfred »

Leuk filmpje! Zijn er bijzonderheden op de analyzer te zien? Ik kan het namelijk niet goed zien. Zojuist geprobeerd even te luisteren maar was er niet meer. Zit daar niet 5FM op? Uit Hoogstraten meen ik.
lucapols

Bericht door lucapols »

powersfred schreef: 14 jan 2025 22:01 Leuk filmpje! Zijn er bijzonderheden op de analyzer te zien? Ik kan het namelijk niet goed zien. Zojuist geprobeerd even te luisteren maar was er niet meer. Zit daar niet 5FM op? Uit Hoogstraten meen ik.
Op de Analyzer zie je de piraat. Ik beb een doodvermoeden dat dit gewoon mijn nieuwe buurman is :lol: :lol: . 5FM zit op 105.4, die krijg ik met RDS op de lege veld in mijn wijk.
DJ en Non-Stop beheerder bij Lokale Omroep Goirle, helpt een Ierse radiostation met van alles wat in mijn vrije tijd :D!!!
lucapols

Bericht door lucapols »

Ook op 92.9 iets....
Plaats reactie