Kavel Deventer on air.

Discussieer over de regionale omroepen

Moderator: admin6

Lampje

Kavel Deventer on air.

Bericht door Lampje »

Het lijkt er erg op dat de commerciële kavel 94.4 MHz in Deventer nu ook aan staat. Ik hoor Koekstad radio..
Dat gaan de piraten die de 94.5Mhz bevolken een hoop problemen opleveren!
Waar je ook gaat. Zorg dat je radio aan staat!
density1

Re: Kavel Deventer on air.

Bericht door density1 »

Die gaan er gewoon over heen toeteren ben ik bang.
Rick Malipaard

Bericht door Rick Malipaard »

Lampje schreef: 12 jul 2022 18:57 Het lijkt er erg op dat de commerciële kavel 94.4 MHz in Deventer nu ook aan staat. Ik hoor Koekstad radio..
Dat gaan de piraten die de 94.5Mhz bevolken een hoop problemen opleveren!
Dinsdagmiddag rond 16:00 uur zijn we de lucht in gegaan.
Programmaleider en Radio-DJ bij Vechtdal FM
zend-amateur

Bericht door zend-amateur »

weet iemand ook wanneer er weer een veiling komt van alle regionale comerciele frequentie's?
glokhoff

Bericht door glokhoff »

Die zou plaatsvinden, maar is even uitgesteld, dacht ik...
ruudam

Bericht door ruudam »

zend-amateur schreef: 20 jul 2022 15:07 weet iemand ook wanneer er weer een veiling komt van alle regionale comerciele frequentie's?
2023. Dan lopen de vergunningen met de Corona verlenging af.
De uitspraak vd rechter over Kink raakt niet de regionale frequenties.
ruudam

Bericht door ruudam »

Oei, foutje. Geen 2023 maar 2025 natuurlijk.
glokhoff

Bericht door glokhoff »

Er wordt toch nog een voorwaardelijke veiling gehouden ? Tenminste, volgens https://www.agentschaptelecom.nl/onderw ... rgunningen , maar ik dacht dat die tijdelijk is uitgesteld ?
Commerciele radioman

Bericht door Commerciele radioman »

Het is een geweldig leuke zender op 94.4 fm. Koekstad radio. Ze hadden afgelopen weekend de Koekstad 500. En er draaien echt veel reclames op
Feivel

Bericht door Feivel »

Commerciele radioman schreef: 12 apr 2023 21:18 Het is een geweldig leuke zender op 94.4 fm. Koekstad radio. Ze hadden afgelopen weekend de Koekstad 500. En er draaien echt veel reclames op
En je hebt dit account speciaal aangemaakt om Koekstad te promoten. Hallo, medewerker van Koekstad! -love
GerjanCluistra

Bericht door GerjanCluistra »

Feivel schreef: 17 apr 2023 17:44
Commerciele radioman schreef: 12 apr 2023 21:18 Het is een geweldig leuke zender op 94.4 fm. Koekstad radio. Ze hadden afgelopen weekend de Koekstad 500. En er draaien echt veel reclames op
En je hebt dit account speciaal aangemaakt om Koekstad te promoten. Hallo, medewerker van Koekstad! -love
Haha, daar lijkt het wel op inderdaad.

Heeft overigens wel een punt, van wat ik ervan gehoord heb is dat best een leuk radiostation.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
big T

Bericht door big T »

Ik heb het gehoord toen het nog als LPAM station bezig was.
Gewoon gewoon de bekende dingen en muziek.
Vond het veel op RTV Drenthe lijken. (of RTV Oost)
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Het onderscheid zich niet echt. Het is qua muziek niet spectaculair. Het doet me ook een beetje aan het oude Deventer FM, de lokalo destijds in de jaren 90 en zero's aldaar.
AirTime

Bericht door AirTime »

Of veel reclames voor de luisteraar prettig zijn twijfel ik aan, zegt wel iets over de reclameverkoop, en dat houd mogelijk het station gezond.
De muziekkeuze is een beetje radio2/radio10 mogelijk de adverteerders doelgroep, leeftijd van de presentatoren?
Enige waar het zich dan waarschijnlijk in onderscheid is lokale/regio info, maar dat geld landelijk voor soortgelijke stations, eigenlijk ook wel een beetje voor de lokale stations, radio is anders dan vroeger, luisteraars streamen meer, er is dus veel keuze, waar wil je tegenwoordig het onderscheid maken.

Als je een enthousiast team hebt, voldoende adverteerders en luisteraars, iedereen blij, dan is het toch prima!
GerjanCluistra

Bericht door GerjanCluistra »

AirTime schreef: 03 jul 2023 12:01
Of veel reclames voor de luisteraar prettig zijn twijfel ik aan, zegt wel iets over de reclameverkoop, en dat houd mogelijk het station gezond.
De muziekkeuze is een beetje radio2/radio10 mogelijk de adverteerders doelgroep, leeftijd van de presentatoren?
Enige waar het zich dan waarschijnlijk in onderscheid is lokale/regio info, maar dat geld landelijk voor soortgelijke stations, eigenlijk ook wel een beetje voor de lokale stations, radio is anders dan vroeger, luisteraars streamen meer, er is dus veel keuze, waar wil je tegenwoordig het onderscheid maken.

Als je een enthousiast team hebt, voldoende adverteerders en luisteraars, iedereen blij, dan is het toch prima!
Als commercieel, lokaal radiostation is lokale content wat de meerwaarde moet leveren lijkt mij.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
Plaats reactie