Kavel Deventer on air.
Moderator: admin6
Kavel Deventer on air.
Het lijkt er erg op dat de commerciële kavel 94.4 MHz in Deventer nu ook aan staat. Ik hoor Koekstad radio..
Dat gaan de piraten die de 94.5Mhz bevolken een hoop problemen opleveren!
Dat gaan de piraten die de 94.5Mhz bevolken een hoop problemen opleveren!
Waar je ook gaat. Zorg dat je radio aan staat!
Re: Kavel Deventer on air.
Die gaan er gewoon over heen toeteren ben ik bang.
-
Dinsdagmiddag rond 16:00 uur zijn we de lucht in gegaan.
Programmaleider en Radio-DJ bij Vechtdal FM
-
weet iemand ook wanneer er weer een veiling komt van alle regionale comerciele frequentie's?
Die zou plaatsvinden, maar is even uitgesteld, dacht ik...
2023. Dan lopen de vergunningen met de Corona verlenging af.zend-amateur schreef: ↑20 jul 2022 15:07 weet iemand ook wanneer er weer een veiling komt van alle regionale comerciele frequentie's?
De uitspraak vd rechter over Kink raakt niet de regionale frequenties.
Oei, foutje. Geen 2023 maar 2025 natuurlijk.
Er wordt toch nog een voorwaardelijke veiling gehouden ? Tenminste, volgens https://www.agentschaptelecom.nl/onderw ... rgunningen , maar ik dacht dat die tijdelijk is uitgesteld ?
-
Het is een geweldig leuke zender op 94.4 fm. Koekstad radio. Ze hadden afgelopen weekend de Koekstad 500. En er draaien echt veel reclames op
En je hebt dit account speciaal aangemaakt om Koekstad te promoten. Hallo, medewerker van Koekstad!Commerciele radioman schreef: ↑12 apr 2023 21:18 Het is een geweldig leuke zender op 94.4 fm. Koekstad radio. Ze hadden afgelopen weekend de Koekstad 500. En er draaien echt veel reclames op

-
Haha, daar lijkt het wel op inderdaad.Feivel schreef: ↑17 apr 2023 17:44En je hebt dit account speciaal aangemaakt om Koekstad te promoten. Hallo, medewerker van Koekstad!Commerciele radioman schreef: ↑12 apr 2023 21:18 Het is een geweldig leuke zender op 94.4 fm. Koekstad radio. Ze hadden afgelopen weekend de Koekstad 500. En er draaien echt veel reclames op![]()
Heeft overigens wel een punt, van wat ik ervan gehoord heb is dat best een leuk radiostation.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
Ik heb het gehoord toen het nog als LPAM station bezig was.
Gewoon gewoon de bekende dingen en muziek.
Vond het veel op RTV Drenthe lijken. (of RTV Oost)
Gewoon gewoon de bekende dingen en muziek.
Vond het veel op RTV Drenthe lijken. (of RTV Oost)
-
Het onderscheid zich niet echt. Het is qua muziek niet spectaculair. Het doet me ook een beetje aan het oude Deventer FM, de lokalo destijds in de jaren 90 en zero's aldaar.
Of veel reclames voor de luisteraar prettig zijn twijfel ik aan, zegt wel iets over de reclameverkoop, en dat houd mogelijk het station gezond.Commerciele radioman schreef: ↑12 apr 2023 21:18 Het is een geweldig leuke zender op 94.4 fm. Koekstad radio. Ze hadden afgelopen weekend de Koekstad 500. En er draaien echt veel reclames op
De muziekkeuze is een beetje radio2/radio10 mogelijk de adverteerders doelgroep, leeftijd van de presentatoren?
Enige waar het zich dan waarschijnlijk in onderscheid is lokale/regio info, maar dat geld landelijk voor soortgelijke stations, eigenlijk ook wel een beetje voor de lokale stations, radio is anders dan vroeger, luisteraars streamen meer, er is dus veel keuze, waar wil je tegenwoordig het onderscheid maken.
Als je een enthousiast team hebt, voldoende adverteerders en luisteraars, iedereen blij, dan is het toch prima!
-
Als commercieel, lokaal radiostation is lokale content wat de meerwaarde moet leveren lijkt mij.AirTime schreef: ↑03 jul 2023 12:01Of veel reclames voor de luisteraar prettig zijn twijfel ik aan, zegt wel iets over de reclameverkoop, en dat houd mogelijk het station gezond.Commerciele radioman schreef: ↑12 apr 2023 21:18 Het is een geweldig leuke zender op 94.4 fm. Koekstad radio. Ze hadden afgelopen weekend de Koekstad 500. En er draaien echt veel reclames op
De muziekkeuze is een beetje radio2/radio10 mogelijk de adverteerders doelgroep, leeftijd van de presentatoren?
Enige waar het zich dan waarschijnlijk in onderscheid is lokale/regio info, maar dat geld landelijk voor soortgelijke stations, eigenlijk ook wel een beetje voor de lokale stations, radio is anders dan vroeger, luisteraars streamen meer, er is dus veel keuze, waar wil je tegenwoordig het onderscheid maken.
Als je een enthousiast team hebt, voldoende adverteerders en luisteraars, iedereen blij, dan is het toch prima!
Schopt graag tegen heilige huisjes...