Welke piratenzenders zijn er met Pinksteren in de lucht?
Moderator: admin6
Re: Welke piratenzenders zijn er met Pinksteren in de lucht?
Jammer dat Smash FM geen stream heeft, officleel of onofficieel. Van wat ik er van gehoord heb klinkt dat best goed en zit het goed in elkaar. Centraal is toch een beetje een ratjetoe en heel druk met hun vormgeving. Verder gaat de muziek van links naar rechts. Stad Den Haag is dan weer een beetje teveel Italo naar mijn smaak, terwijl dat ook een veel bredere zender was in het verleden en te vergelijken was met Decibel in Amsterdam.
-
Op de Veluwe dit hele weekend (tenminste, vrijdag tot en met zzondag) Gambling fm. Dikke prima
Pinkster 2023 : vanaf vrijdagnacht is 4-Play uit N-H weer te horen op 99,2 Mhz !

-
Gisteravond even kort op diezelfde frequentie naar G-Spot zitten luisteren.
"de grootste hits voor 't kleinste stadje van Nederland"
Muziekradio Gouda is vanaf de grote start uitgekomen. Met veel eigen makend en een mooie muzieklijst. De presentatie is ook erg aardig, met veel humor en enthousiasme om het hele ding levendig te houden. Ik vind dat ze het goed doen.
-
En op welke frequentie kan ik die Muziekradio Gouda ontvangen fhughes? Is in die stad nog altijd een leuke frequentie beschikbaar die gereserveerd was voor een legaal commercieel station; maar Gouda FM deed afstand van zijn verworven frequentie 87.7 (50watt).
Het is een goede zaak dat Muziekradio Gouda uiteindelijk een bestaan kan vinden. Het is erg belangrijk om in kleine steden ook nog eens muziek te kunnen horen die niet op de Nederlandse Top 40 staat.
-
fhughes, je bent een station aan het promoten maar misschien moet je toch wat meer info geven waar we deze kunnen beluisteren. Okay, Gouda.... maar welke frequentie ?
-
precies, dat dacht ik al

Niets te horen , in de ether dan, in de regio Gouda. Niet legaal, of illegaal.
Pro FM 24/7 Interactive Danceradio| Danceclassics & Dancehits | http://www.profm.nl
Pro FM Broadcast https://www.profmbroadcast.com
Pro FM Broadcast https://www.profmbroadcast.com
is dit niet gewoon 'Nico uit Gouda'?
Die frequentie is ingeleverd en ingetrokken en zal pas bij de volgende veiling worden geveild.Madurodam FM schreef: ↑05 aug 2023 13:25 En op welke frequentie kan ik die Muziekradio Gouda ontvangen fhughes? Is in die stad nog altijd een leuke frequentie beschikbaar die gereserveerd was voor een legaal commercieel station; maar Gouda FM deed afstand van zijn verworven frequentie 87.7 (50watt).
Muziekradio… voor muziek kan je ook tegenwoordig spotify gebruiken en dergelijke. Beetje oudbollig naam. Niets bijzonders dus
bekijk onderstaandePascal. K schreef: ↑21 aug 2023 17:34Die frequentie is ingeleverd en ingetrokken en zal pas bij de volgende veiling worden geveild.Madurodam FM schreef: ↑05 aug 2023 13:25 En op welke frequentie kan ik die Muziekradio Gouda ontvangen fhughes? Is in die stad nog altijd een leuke frequentie beschikbaar die gereserveerd was voor een legaal commercieel station; maar Gouda FM deed afstand van zijn verworven frequentie 87.7 (50watt).
87.7 (50watt)
MHz kW (ERP) Pol. S/M/R Omroep Prov. Zenderlocatie
87.6 0.794 dV SR WOS Radio ZH Naaldwijk 1 63 WOSRADIO 8093
Dit is een zinloze uitgifte met slechts 50 watt Wat wil je dan maken tegen de WOS die je in je geheel van de band afdrukt , zoals wij "vroeger" riepen......je komt de straat niet uit

Zelf een beetje piraat gaat niet op deze ferq. in Zuid Holland zitten, alleen in Amsterdam kan Dance Radio nog een beetje ongestoord blazen.
Eerlijk is eerlijk ......er zijn steeds minder ferq echt vrij ! Of wat een beetje te doen is ,.....er zitten er een stuk 5 piraten op bijvoorbeeld 99.2 een echte nieuwe piraten ferq.

The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
Echtwel je praat wel best wel onzin, wat heeft de WOS in Gouda te zoeken? Het betreft ook een lokale frequentie. Dus prima te doen voor de omgeving van Gouda. met 50 watt kom je Gouda nauwelijks uit. Daar heeft de WOS echt geen last van. Zeker als je naar de andere kant straalt richting het oosten.