Volgens programmering inderdaad, ze hebben ook geen vervanger want Kimberley is op vakantieGreatski schreef: 08 mei 2024 12:02zat ik me ook af te vragen, ik gok dat ze wel 5 daagjes volmakenDeezers schreef: 08 mei 2024 11:38Staat toch gewoon in de playlist om te spieken?Greatski schreef: 08 mei 2024 08:27 Benieuwd hoe snel het gaat vervelen dat ze 1 toontje van een liedje laten horen en dat Sander moet raden welk liedje is (elk uur?)
Zijn ze er morgen met Hemelvaartsdag of hebben ze de eerste week maar 3 dagen uitzending?![]()
Veranderingen Joe
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen Joe
Volgens de programmering zijn ze er vrijdag weer. Menig ochtendshow is er op Hemelvaartsdag niet.Deezers schreef: 08 mei 2024 11:38Staat toch gewoon in de playlist om te spieken?Greatski schreef: 08 mei 2024 08:27 Benieuwd hoe snel het gaat vervelen dat ze 1 toontje van een liedje laten horen en dat Sander moet raden welk liedje is (elk uur?)
Zijn ze er morgen met Hemelvaartsdag of hebben ze de eerste week maar 3 dagen uitzending?
Mattie & Marieke wel, maar dat is hoogstwaarschijnlijk voicetrack net als voorgaande jaren.
-
Volgens mij is JOE non-stop na 3 liedjes achter elkaar en geen nieuws zitten ze er volgens mij niet. Mattie en Marieke is inderdaad van band…
Dat is wel echt wat ontbreekt voor Joe, goede programmering tijdens feestdagen en weekenden. Hier de stars in heaven traditiegetrouw op. Krijg een beetje het gevoel dat we de komende periode niets buiten de door-de-weekse programmering hoeven te verwachten. Wel jammer!
Ik zit deze morgen ff naar Timur te luisteren. Wat een super stem heeft ie toch en wat is zijn tone-of-voice lekker opgeruimd. Hij doet het ook prima, de werk-uurtjes (en live, hij leest zelf verkeer en ook appjes van luisteraars!). Lekker veel muziek, toffe spreeks, alles retestrak. Topgast.
edit: EN HIJ DOET MAMA APPELSAP!
edit: EN HIJ DOET MAMA APPELSAP!

Krities AVRO-lid. En wel hierom: https://www.youtube.com/watch?v=97wWDMxVQSg
Ze bestaan nog geen jaar in deze 70-80-90 vorm en zitten ook nog steeds in opbouw en 100%NL radio heeft zelfs nog jaren geen weekendpresentatie gehad. Ik vind het zelfs heel wat voor een nieuw station eigenlijk dat ze een doordeweekse 'nood' programmering in elkaar hadden gezet met tijdelijke dj's . Het eerste jaar had ook helemaal nonstop kunnen zijn.WFNX schreef: 09 mei 2024 11:12 Dat is wel echt wat ontbreekt voor Joe, goede programmering tijdens feestdagen en weekenden. Hier de stars in heaven traditiegetrouw op. Krijg een beetje het gevoel dat we de komende periode niets buiten de door-de-weekse programmering hoeven te verwachten. Wel jammer!
-
Ik kan me zelfs herinneren dat ze alleen maar vrouwen op de radio hadden. Kan het me niet zo goed voor de geest halen. Maar dat heeft best lang geduurd in mijn beleving. Maar Timur deed mama appelsap? Kon je dit ook gewoon insturen. Trouwens Edwin Noorlander volgende week op vakantie. Eline la vrouw en Ingrid perez vervangen hem.lion schreef: 09 mei 2024 17:01Ze bestaan nog geen jaar in deze 70-80-90 vorm en zitten ook nog steeds in opbouw en 100%NL radio heeft zelfs nog jaren geen weekendpresentatie gehad. Ik vind het zelfs heel wat voor een nieuw station eigenlijk dat ze een doordeweekse 'nood' programmering in elkaar hadden gezet met tijdelijke dj's . Het eerste jaar had ook helemaal nonstop kunnen zijn.WFNX schreef: 09 mei 2024 11:12 Dat is wel echt wat ontbreekt voor Joe, goede programmering tijdens feestdagen en weekenden. Hier de stars in heaven traditiegetrouw op. Krijg een beetje het gevoel dat we de komende periode niets buiten de door-de-weekse programmering hoeven te verwachten. Wel jammer!
Volgens mij kan je via de Joe-app en de site berichten sturen, waaronder de Mama Appelsap :-)
Krities AVRO-lid. En wel hierom: https://www.youtube.com/watch?v=97wWDMxVQSg
Was het vanmorgen wel live? Ik had pas na 9u ingeschakeld maar de talks waren zeer minimaal en het songfestival halfuurtje op het laatst waren gewoon hits doorduwen.
Vandaag inderdaad weer live, maar na 9 uur wordt er sowieso weinig meer gepraat. De hele week al veel muziek in dit uur.Deezers schreef: 10 mei 2024 16:39 Was het vanmorgen wel live? Ik had pas na 9u ingeschakeld maar de talks waren zeer minimaal en het songfestival halfuurtje op het laatst waren gewoon hits doorduwen.
Dus voor 7 uur is niet live en na 9 uur ook veel niet live. Dit lijkt een nieuwe trend te worden.
Stil hier, iedereen vastgekluisterd aan Joe? :) hoe vinden jullie C&S? Ik vind het nog wel veilig, ook de items als top 5 en de singalong. Heb het idee dat de focus vooral 7-9u is. Ook de interactie met Merel mag wat groter, ze kan nog wat uitgesprokener zijn.
-
Ik luister lekker in de rewind, hoewel ik het laatste uur meestal oversla. Ik vind het vertrouwd klinken. Staat dagelijks op. Samen met Desiree in de rewind heb ik daarmee een mooie dagvulling.Deezers schreef: 14 mei 2024 18:48 Stil hier, iedereen vastgekluisterd aan Joe? :) hoe vinden jullie C&S? Ik vind het nog wel veilig, ook de items als top 5 en de singalong. Heb het idee dat de focus vooral 7-9u is. Ook de interactie met Merel mag wat groter, ze kan nog wat uitgesprokener zijn.
Ik heb vanochtend eens geluisterd en wat mij opviel dat bij sommige liedjes de kwaliteit een stuk minder is. Rond kwart voor 9 hoorde ik ABBA, maar dat was beduidend in mindere kwaliteit dan de liedjes ervoor en erna.
Het is een soort vergelijking als bij Qmusic dat sommige liedjes in mindere kwaliteit of zelfs in mono wordt afgespeeld.
Hebben ze bij DPG eigen afspeellijsten die op Youtube staan of zoiets?
Het is een soort vergelijking als bij Qmusic dat sommige liedjes in mindere kwaliteit of zelfs in mono wordt afgespeeld.
Hebben ze bij DPG eigen afspeellijsten die op Youtube staan of zoiets?
-
Vind sowieso het geluid van beide zenders mager, die platgeslagen Optimod processing slaat een beetje door. Hopelijk gaan ze daar in het nieuwe pand eens verbetering in aan brengen. Het mag een stuk cleaner maar toch geprocessed gaan klinken. Wat dat betreft kunnen ze een voorbeeld nemen aan hun zusterstations in Vlaanderen. Top geregeld allemaal.