Veranderingen Joe
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen Joe
Ook joe komt met een lijst volgende week Singalong Top 500 https://joe.nl/stem-voor-de-joe-singalong-top-500
-
Is het jullie trouwens opgevallen dat Eline La Croix is verdwenen van de dj pagina op JOE. Ingrid Perez is nu te horen van 16-19 en Gido Kuin van 19-22. Weet niet of dit permanent is, maar opvallend is het wel.

Aparte mix van liedjes, maar luistert wel leuk weg

Sinds de nieuwe vrijdagprogrammering is haar afbeelding inderdaad verdwenen. Ze maakt echter nog steeds een programma vanaf 16:00 uur. Behalve aankomende vrijdag, dan hoor je Coen & Sander met de ontknoping van de Top 500.Deradiokenner schreef: ↑21 feb 2025 18:58 Is het jullie trouwens opgevallen dat Eline La Croix is verdwenen van de dj pagina op JOE. Ingrid Perez is nu te horen van 16-19 en Gido Kuin van 19-22. Weet niet of dit permanent is, maar opvallend is het wel.
-
Komt er nog een meekijken functie eigenlijk?
Systeem is aanwezig in de studio. Maar tot heden geen berichtgeving geweest over love meekijken. Wel gebruikt men dit systeem voor de fragmenten op de socials.
Dus...
Joe is de promoter/partner van Paul de Leeuw in zijn Ahoyconcerten

En vanmiddag staat hij op 1 bij de Singalong top 500 heel toevallig
..........
Joe is de promoter/partner van Paul de Leeuw in zijn Ahoyconcerten

En vanmiddag staat hij op 1 bij de Singalong top 500 heel toevallig

-
Laat ze eerst maar eens regelen dat ze bij KPN door gegeven gaan worden. Iets meer in de buidel tasten.
Dat ligt aan KPN die te beroerd is zenders door te geven.Deradiokenner schreef: ↑28 feb 2025 10:09Laat ze eerst maar eens regelen dat ze bij KPN door gegeven gaan worden. Iets meer in de buidel tasten.
-
Omdat de vergoeding niet genoeg is voor KPN. Zo is de lezing althans van dit bedrijf. Ik blijf het opmerkelijk vindenlion schreef: ↑28 feb 2025 11:43Dat ligt aan KPN die te beroerd is zenders door te geven.Deradiokenner schreef: ↑28 feb 2025 10:09Laat ze eerst maar eens regelen dat ze bij KPN door gegeven gaan worden. Iets meer in de buidel tasten.
Ik vond de Singalong top 500 echt superleuk deze week. Leek wel wat op de Foute 1500 van Qmusic maar heb zeker genoten. Vraag me wel af wat Timur Perlin doet bij die zender, zou hij het echt naar zn zin hebben met die 70s 80s en 90s hits die normaal gesproken in vrij hoge rotatie voorbij komen. En Kimberly, tja, daar is al veel over gezegd hier. Met name het emotieloze aankondigen van de tracks viel mij op, maar ergens ook wel knap als je dat zo beheerst 🤣
Belachelijk. En de klant is weer de dupe.Deradiokenner schreef: ↑28 feb 2025 12:49Omdat de vergoeding niet genoeg is voor KPN. Zo is de lezing althans van dit bedrijf. Ik blijf het opmerkelijk vindenlion schreef: ↑28 feb 2025 11:43Dat ligt aan KPN die te beroerd is zenders door te geven.Deradiokenner schreef: ↑28 feb 2025 10:09
Laat ze eerst maar eens regelen dat ze bij KPN door gegeven gaan worden. Iets meer in de buidel tasten.
6.6 luistercijfer deze week en forse stijging in 20-49. Joe doet het prima!
Wat vinden jullie van het beroepenraad-spelletje elke ochtend bij C en S show?