supermanbart schreef: 06 jun 2024 09:09
Het nieuws is dus dat Coen & Sander in een uitgave van de Donald Duck komen als DJ's Coen Swijnenstal en Sander Lanterfantje van Joepie FM.
Slimme (en leuke) zet van DPG. De Donald Duck heeft heel veel trouwe lezers in de groep beoogde Joe-luisteraars. Al dan niet met een eigen abonnement of meelezend met de (klein) kinderen.
Het zal geen 100 duizenden luisteraars trekken, maar je bent toch weer even onder de aandacht. Daarnaast met een positieve vibe (die hangt rond Donald), dat is altijd goed.
variant860@gmail.com schreef: 31 mei 2024 18:33
Joe is een gouwe ouwe zender, want ze beginnen steeds meer op een doorsnee zender te lijken. Hoop gelul,hoop reclame , en de muziek verdwijnt naar de achtergrond... Radio=muziek en geen gelul en drukte van schreeuwerige dj,s....
Bedankt voor je toevoeging hiervoor. Heb je hiervoor een accountje aangemaakt?
Dat is volledig correct !
We zien je mening over Kopspijkers en het wegsaneren van 3FM graag tegemoet.
Deradiokenner schreef: 07 jun 2024 23:40
Trouwens in de programmering viel op dat Ingrid Perez tot 22.00 uur door ging vandaag. Klopte dat? Heb haar niet gehoord.
Klopt toevalig luisterde ik gisteren avond even naar Joe rond half 10 hoorde ik haar nog een plaat afkondigen
Deradiokenner schreef: 07 jun 2024 23:40
Trouwens in de programmering viel op dat Ingrid Perez tot 22.00 uur door ging vandaag. Klopte dat? Heb haar niet gehoord.
Dat is standaard vanaf gister. Op de dj page staat nu 18-22.
Zal wel zijn omdat van ma tm don nu ook tot 22u gepresenteerd is.
Komt Timur nog een keer terug, ik dacht dat hij maar 1 week op vakantie ging maar ondertussen is dit alweer bijna 3 weken. Volgende week staat Daniel Smulders weer op de rol, of is Timur weer gestopt?