Veranderingen Joe
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Joe
Als Coen en Sander zich gaan aanpassen aan de zender gaan ze afbreuk doen aan hun identiteit en kan dat gevolgen hebben voor loyaliteit van hun fanbase. Nu was hun hoogtepunt natuurlijk 3FM en niet 538, want Ruud de wild hebben ze in die tijd nooit kunnen verslaan. Neem een voorbeeld aan Rob van Sommeren die doet geen afbreuk aan zijn programma en zijn presentatiestijl ongeacht de zender waar hij op zit.
Je bouwt ook weer een nieuwe fanbase op met nieuwe/vaste luisteraars van Joe die nooit naar 3FM of radio 538 hebben geluisterd zoals ik. Je verliest en krijgt er altijd weer nieuwe luisteraars bij.Kar schreef: 29 mei 2024 12:25 Als Coen en Sander zich gaan aanpassen aan de zender gaan ze afbreuk doen aan hun identiteit en kan dat gevolgen hebben voor loyaliteit van hun fanbase. Nu was hun hoogtepunt natuurlijk 3FM en niet 538, want Ruud de wild hebben ze in die tijd nooit kunnen verslaan. Neem een voorbeeld aan Rob van Sommeren die doet geen afbreuk aan zijn programma en zijn presentatiestijl ongeacht de zender waar hij op zit.
Mensen kunnen ook veranderen he...Doe en zeg jij nog dezelfde dingen als 15-20 jaar geleden?Kar schreef: 29 mei 2024 12:25 Als Coen en Sander zich gaan aanpassen aan de zender gaan ze afbreuk doen aan hun identiteit en kan dat gevolgen hebben voor loyaliteit van hun fanbase. Nu was hun hoogtepunt natuurlijk 3FM en niet 538, want Ruud de wild hebben ze in die tijd nooit kunnen verslaan. Neem een voorbeeld aan Rob van Sommeren die doet geen afbreuk aan zijn programma en zijn presentatiestijl ongeacht de zender waar hij op zit.

Joe wil denk ik luisteraars die C&S kennen, maar ook volwassen zijn geworden. Dat is het hele karakter van de zender en de reden waarom dit duo de ochtend doet: Vroeger was het schijt lollig, nu is het volwassen lol. je merkt het in de onderwerpskeuze, taalgebruik, energie on-air, alles. Ze hebben allebei kinderen, dat maakt ze herkenbaar voor de gewenste Joe-luisteraar.
Krities AVRO-lid. En wel hierom: https://www.youtube.com/watch?v=97wWDMxVQSg
Sluit me aan bij wat rutgerrr zegt.
Denk dat veel fans van de 3FM tijd (dat is alweer 10 jaar terug) nu nog zitten te wachten op de puberale lol die ze toen hadden.
Je moet meegaan met je doelgroep en misschien ook wel je eigen leeftijd.
Jongeren zitten meestal niet te wachten op iemand die hun vader/moeder kan zijn maar doet alsof hij één van jongeren is.
Dat vond ik als jongere in ieder geval vrij triest.
Denk dat veel fans van de 3FM tijd (dat is alweer 10 jaar terug) nu nog zitten te wachten op de puberale lol die ze toen hadden.
Je moet meegaan met je doelgroep en misschien ook wel je eigen leeftijd.
Jongeren zitten meestal niet te wachten op iemand die hun vader/moeder kan zijn maar doet alsof hij één van jongeren is.
Dat vond ik als jongere in ieder geval vrij triest.
Ik zie dat maandag 3 Juni Edwin Noorlander terug is en gaat starten op z'n vaste tijdslot 19 - 22 uur waarmee de gepresenteerde programmering dan tot 22 uur doorloopt.
Ik denk dat DPG de jongeren liever bij Q heeft. Een gouwe ouwe zender als Joe lijkt me überhaupt niet bedoeld voor jongeren.petoi schreef: 30 mei 2024 18:48 Jongeren zitten meestal niet te wachten op iemand die hun vader/moeder kan zijn maar doet alsof hij één van jongeren is.
Rock 'n roll is better than music!
-
Joe is een gouwe ouwe zender, want ze beginnen steeds meer op een doorsnee zender te lijken. Hoop gelul,hoop reclame , en de muziek verdwijnt naar de achtergrond... Radio=muziek en geen gelul en drukte van schreeuwerige dj,s....
-
Volgens mij zegt hij dat ook niet, is alleen maar voorbeeld in een discussie over Coen en Sander en hun show op JoeOortjes schreef: 31 mei 2024 17:29Ik denk dat DPG de jongeren liever bij Q heeft. Een gouwe ouwe zender als Joe lijkt me überhaupt niet bedoeld voor jongeren.petoi schreef: 30 mei 2024 18:48 Jongeren zitten meestal niet te wachten op iemand die hun vader/moeder kan zijn maar doet alsof hij één van jongeren is.
-
Bedankt voor je toevoeging hiervoor. Heb je hiervoor een accountje aangemaakt?variant860@gmail.com schreef: 31 mei 2024 18:33 Joe is een gouwe ouwe zender, want ze beginnen steeds meer op een doorsnee zender te lijken. Hoop gelul,hoop reclame , en de muziek verdwijnt naar de achtergrond... Radio=muziek en geen gelul en drukte van schreeuwerige dj,s....
Ik denk dat weinig mensen dit hebben gezien. Maar ik zou er niet van verschieten moest het decor van deze Instagram post een deel van de echte studio van JOE zijn. 

-
Deradiokenner schreef: 31 mei 2024 18:52Bedankt voor je toevoeging hiervoor. Heb je hiervoor een accountje aangemaakt?variant860@gmail.com schreef: 31 mei 2024 18:33 Joe is een gouwe ouwe zender, want ze beginnen steeds meer op een doorsnee zender te lijken. Hoop gelul,hoop reclame , en de muziek verdwijnt naar de achtergrond... Radio=muziek en geen gelul en drukte van schreeuwerige dj,s....
Dat is volledig correct !
variant860@gmail.com schreef: 01 jun 2024 19:18Deradiokenner schreef: 31 mei 2024 18:52Bedankt voor je toevoeging hiervoor. Heb je hiervoor een accountje aangemaakt?variant860@gmail.com schreef: 31 mei 2024 18:33 Joe is een gouwe ouwe zender, want ze beginnen steeds meer op een doorsnee zender te lijken. Hoop gelul,hoop reclame , en de muziek verdwijnt naar de achtergrond... Radio=muziek en geen gelul en drukte van schreeuwerige dj,s....
Hier hebben een zender voor in Nederland waar niet gepraat word en het heet SKY radio. Misschien een idee om daar maar naar te gaan luisteren?variant860@gmail.com schreef: 01 jun 2024 19:18Deradiokenner schreef: 31 mei 2024 18:52Bedankt voor je toevoeging hiervoor. Heb je hiervoor een accountje aangemaakt?variant860@gmail.com schreef: 31 mei 2024 18:33 Joe is een gouwe ouwe zender, want ze beginnen steeds meer op een doorsnee zender te lijken. Hoop gelul,hoop reclame , en de muziek verdwijnt naar de achtergrond... Radio=muziek en geen gelul en drukte van schreeuwerige dj,s....
De Playlist van sky en Joe zijn echt niet vergelijkbaar hoor.
Vanaf nu Edwin Noorlander ma - don 19-22 op Joe.
Voor nu het hele team op zijn/haar plek dus.
Volgende week maandag (rest van de week nog onbekend) Jorien Renkema met de middagshow. Gaaf dat zij ook hier kansen krijgt! Zelfs al een foto op de website van Joe als je in de programmering kijkt van ma 10 juni. Smaakt naar meer?
Voor nu het hele team op zijn/haar plek dus.
Volgende week maandag (rest van de week nog onbekend) Jorien Renkema met de middagshow. Gaaf dat zij ook hier kansen krijgt! Zelfs al een foto op de website van Joe als je in de programmering kijkt van ma 10 juni. Smaakt naar meer?
Ik gok overigens dat JOE heel snel gaat verhuizen naar hun nieuwe studio's op Mediavaert.

- Vorige week was er dit filmpje waar ze duidelijk in een vrij modern decor staan.
- Maandag was er deze post in een decor wat ze zo te zien nog aan het opbouwen zijn. Zie foto hier verder beneden.
- En dan vandaag de aankondiging dat morgen een bijzondere dag wordt.