Veranderingen Joe
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Joe
Coen en Sander hangen weer in alle bushokjes op het moment. Dat doen ze bij Joe en Q dan altijd wel weer goed.
Ik zag inderdaad Domien Wanted ook al hangen. De marketingmachine is daar prima op orde!jessica schreef: 15 mei 2024 10:11 Coen en Sander hangen weer in alle bushokjes op het moment. Dat doen ze bij Joe en Q dan altijd wel weer goed.
- Le Son Dancefloor
de gemiddelde luisteraar zal het niet door hebben en boeit het niet. zeker na 9 uur wil men muziek en de markt tussen 6en7 is klein.jessica schreef: 10 mei 2024 19:25 Dus voor 7 uur is niet live en na 9 uur ook veel niet live. Dit lijkt een nieuwe trend te worden.
!
Voor 7 uur is wel live. C&S doen zelf de verkeersinfo. Na 9 uur gaat er meer gas op de lollie, ongetwijfeld is uit de cijfers duidelijk dat luisteraars dat willen.jessica schreef: 10 mei 2024 19:25 Dus voor 7 uur is niet live en na 9 uur ook veel niet live. Dit lijkt een nieuwe trend te worden.
Verder inderdaad zo goed als ALLE abri's bij mij in de stad geclaimed door of Sky Radio, of Q of Joe. De huisstijl van Joe is echt heel erg vet en grafisch. Valt gewoon enorm op.
It Giet Oan!
Krities AVRO-lid. En wel hierom: https://www.youtube.com/watch?v=97wWDMxVQSg
Wel ouderwets/jammer dat je geen één programma kan terugluisteren op Joe.nl
Ze zijn nog in verhuizing, camera's in de studio zijn ook nog onderweg.Greatski schreef: 17 mei 2024 11:24 Wel ouderwets/jammer dat je geen één programma kan terugluisteren op Joe.nl
Die Domien Wanted poster/board ziet er uit als een Back To School campagne. Ik kreeg er V&D School Campus herinneringen bij
God is a DJ
Het had inderdaad ook een Eastpak-reclameposter kunnen zijnPhoenix schreef: 17 mei 2024 12:50Die Domien Wanted poster/board ziet er uit als een Back To School campagne. Ik kreeg er V&D School Campus herinneringen bij![]()

En dan vragen mensen zich af waarom Qmusic als studentikoos wordt gezien 
God is a DJ
-
Wie is trouwens de station voice van JOE? Klinkt een beetje als Joey Hereman
Roland Snoeijer (eerder stationvoice R10)Deradiokenner schreef: 19 mei 2024 10:34 Wie is trouwens de station voice van JOE? Klinkt een beetje als Joey Hereman
-
Ik vind het allemaal wat inspiratieloos de teksten met name. Lijkt ook of ze niet een heel groot jinglepakket hebben. Ik vind er weinig variatie in zitten, net of ze niet het hele pakket gebruiken maar een enkel deel uit het Belgische pakket.
-
Oja nu je het zegt inderdaad!SKMPLKS schreef: 19 mei 2024 10:45Roland Snoeijer (eerder stationvoice R10)Deradiokenner schreef: 19 mei 2024 10:34 Wie is trouwens de station voice van JOE? Klinkt een beetje als Joey Hereman
-
Waarom staat Edwin niet in de programmering deze week? Hoorde hem gister nog op Qmusic. Voorbereiden op de avondshow?
Het kan zijn dat hij vakantie heeft voordat hij de avondshow gaat doen. Wel een prima timing.Deradiokenner schreef: 21 mei 2024 12:16 Waarom staat Edwin niet in de programmering deze week? Hoorde hem gister nog op Qmusic. Voorbereiden op de avondshow?