Radio M Utrecht

Discussieer over de regionale omroepen

Moderator: admin6

Oortjes

Re: Radio M Utrecht

Bericht door Oortjes »

Misschien hebben wij een andere definitie van truttig, maar dat komt op mij negatief over. Ik hoor dat in verreweg de meeste programma's echt niet.

Ik hoor wel in enkele programma's een drang tot participate van luisteraars die af en toe, wat doorslaat, zo ook afgelopen week in Utrecht komt thuis.
Rock 'n roll is better than music!
Le Son Dancefloor

Bericht door Le Son Dancefloor »

Marco79 schreef: 12 jan 2024 21:56 Hoort ook wel een beetje bij de zender. Beetje truttig en oudbollig.
dat valt erg mee.
Bvdberge

Bericht door Bvdberge »

Waar ik me wel aan erger Dat is dat er echt verschrikkelijke thema’s worden gehouden. Gisteren Duitse dag! Hoor je echt acht keer per jaar bijkomen.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Bvdberge schreef: 20 jan 2024 19:35 Waar ik me wel aan erger Dat is dat er echt verschrikkelijke thema’s worden gehouden. Gisteren Duitse dag! Hoor je echt acht keer per jaar bijkomen.
De Duitse dag is één keer per jaar. Ik vind het juist wel leuk dat zo een uitzonderlijk thema aandacht krijgt.

Verder zijn er themaweken per decennium. Dat doen vrijwel alle radiostations, niks bijzonders aan. En Jos van Heerden heeft een paar keer per jaar ern themaprogramma, maar dat is dan maar twee uurtjes. Zelf kan ik ze wel waarderen, maar kan me voorstellen dat het niet voor iedereen geldt.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Op dit moment wordt de eighties themaweek afgesloten met "Café 80" met Jos van Heerden, Bob van Beeten en Chiel van Praag. Wat een geweldige radio! Goede muziek, leuke anekdotes en de lol spat er vanaf. Fantastisch om te horen!
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Nu op Radio M Utrecht: Erwin Peters. Hij gaat de vrijdagmiddag overnemen van Jos van Heerden, die maandag t/m donderdag blijft doen.

Het is dus toch weer gelukt een naam van betekenis toe te voegen.
Microstar

Bericht door Microstar »

Geweldige zender is Radio M! Jos van Heerden ken ik al dat hij nog bij Radio 10 zat.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Microstar schreef: 05 apr 2024 17:36 Geweldige zender is Radio M! Jos van Heerden ken ik al dat hij nog bij Radio 10 zat.
Eens. Toch hoor ik daar ook keuzes die ik niet begrijp. Met Erwin Peters, Thorvald de Geus en Koop Geersing op de reservebank hoorde ik vanmorgen een totaal onbekende, niet al te sterke presentator het ochtendprogramma van Bob van Beeten overnemen. Dat lijkt mij niet heel logisch.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

GerjanCluistra

Bericht door GerjanCluistra »

Oortjes schreef: 08 apr 2024 19:06
Microstar schreef: 05 apr 2024 17:36 Geweldige zender is Radio M! Jos van Heerden ken ik al dat hij nog bij Radio 10 zat.
Eens. Toch hoor ik daar ook keuzes die ik niet begrijp. Met Erwin Peters, Thorvald de Geus en Koop Geersing op de reservebank hoorde ik vanmorgen een totaal onbekende, niet al te sterke presentator het ochtendprogramma van Bob van Beeten overnemen. Dat lijkt mij niet heel logisch.
Die mannen hebben meer te doen als de reservebank warm houden.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
Plaats reactie