Het volgende kan volgens mij beter:
1. De sport. Dat is nu een "langs de lijn' concept met heel veel aandacht voor FC Utrecht als enige profclub in de regio. Het verdringt andere programma's als er gevoetbald wordt en in het weekend is het overheersend. M.i. zijn doordeweeks 's avonds reguliere korte updates over alle sporten, plus in het weekend een meer journalistiek magazine met interviews en uitslagen, aanzienlijk beter te beluisteren voor een groot publiek.
2. Het spel woordbouwer. Een goed (doordeweeks) radiospel kan je meedoen in de auto, dit niet. Ik zou het naar het weekend verplaatsen, als er toch anders geluisterd wordt.
3. Thorvald de Geus vind ik een geweldige energieke d.j., maar is enkel invaller. Ik zou hem vast in de programmering zetten.
4. Het regionieuws is doordeweeks op de halve uren en in het weekend na het hele uur. Dat zou ik gelijk trekken naar halve uren.
5. Er zijn nu doordeweeks 's morgens Nederlandse plaatjes en 's middags sixties. Ik zou 's morgens oldies uit één jaar doen, wat nu in het weekend zit, 's middags Nederlands en in het weekend eighties.
Daarmee kom ik op de volgende programmering.
Maandag t/m vrijdag
06-09 Utrecht is wakker - Bob van Beeten
09-10 Hart van goud - Edwin Meerman (terug naar één week muziekhistorie)
10-12 Jukebox Goud - Jos van Heerden (verzoeknummers rond één thema, straks aan tafel en de bos van Jos)
12-14 Aan tafel - Conny Kraaijeveld
14-15 93-1.NL - Edwin Meerman
15-17 Vluchtstrook - Thorvald de Geus (o.a. drie in één en verjaardagen)
17-19 Utrecht komt thuis - Jeroen Latijnhouwers
19-20 De dag - Bob van Beeten, Jos van Heerden, Conny Kraaijeveld en Jeroen Latijnhouwers
20-22 De avond van M- Gertjan van Stralen
22-23 Evelien's lovesongs - Evelien de Bruin
23-06 non stop
Zaterdag en zondag
07-10 Prettig weekend - Koop Geersing
10-12 Tijd voor U - Pieter Vorage
12-14 Servicelijn (za) / Op verzoek (zo) - Vivian Boelen
14-15 Wie kent Nederland - Koop Geersing (Nederlandse muziek)
15-17 Namen en Rugnummers - Pieter Tammens (sportmagazine met interviews en uitslagen)
17-19 Wijk C - Ingrid Corvers (cultureel programma)
19-20 De Verlenging - René van den Berg en Gert Kruys (analyses en interviews)
20-22 Super Eighties - Edwin Meerman (vergeten hits uit de eighties)
22-23 Evelien's lovesongs - Evelien de Bruin
23-07 non stop
Tot zover de verder volstrekt persoonlijke voorkeur van één luisteraar, gewoon omdat het kan op dit forum

Wat vinden jullie hiervan?