Wat is het toch met Nederland, luistert er dan niemand naar radio in andere landen?
Neem MNM, echt een leuk station. Of Q Music. Ik luisterde veel Q Music in 2001 en C-Dance, Topradio, NRJ.
Maar niemand in NL heeft dit opgepakt lijkt.
"Presentator Peter Van de Veire stopt na 13 jaar bij MNM"
Het kan een hele goede 1 april grap zijn, maar dat denk ik niet. Jammer, ik vond het altijd leuk luisteren naar Peter van de Veire en Julie Van den Steen. En de filmpjes op YouTube met de Grote Pet.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/12/02 ... ijft-vaag/
Luister jij wel eens buitenlandse radio?
Presentator Peter Van de Veire stopt na 13 jaar bij MNM
Moderator: admin6
- lucasdegen
Re: Presentator Peter Van de Veire stopt na 13 jaar bij MNM
Dat wist ik al een tijdje, ja. Toch wel bijzonder, want Peter was de grondlegger van MNM toen de VRT besloot dat Radio Donna vervangen moest worden. Het zou me niks verbazen als hij naar Qmusic gaat.
En op je vraag of ik buitenlandse radio luister: eigenlijk alleen maar. Het enige Nederlandse station waar ik een uitzondering voor maak is Radio 10 :).
En op je vraag of ik buitenlandse radio luister: eigenlijk alleen maar. Het enige Nederlandse station waar ik een uitzondering voor maak is Radio 10 :).
- Ane Sybesma
MNM hebben we hier wel eens opstaan. Prima.lucasdegen schreef: ↑18 feb 2022 12:31 Wat is het toch met Nederland, luistert er dan niemand naar radio in andere landen?
Neem MNM, echt een leuk station.....
Luister jij wel eens buitenlandse radio?
-
1 april grap. Typisch Peter van de Veire
Die is bij big brother ook zo
Die is bij big brother ook zo
-
Ik luister bijna geen buitenlandse radio, maar toevallig wel af en toe naar Peter. Eigenlijk nooit 's morgens, maar voornamelijk in het verleden naar zijn shifts tijdens marathonradio. Hele fijne radiomaker, met de snelheid van Giel en de vriendelijkheid van Evers. Die duikt wel weer op bij een andere zender.
-
Dat wordt dan vol op Q-Music ze hebben mattie en Marieke al…Feivel schreef: ↑18 feb 2022 13:59 Dat wist ik al een tijdje, ja. Toch wel bijzonder, want Peter was de grondlegger van MNM toen de VRT besloot dat Radio Donna vervangen moest worden. Het zou me niks verbazen als hij naar Qmusic gaat.
-
Belgische qmusic dan natuurlijk heDeradiokenner schreef: ↑21 feb 2022 10:04Dat wordt dan vol op Q-Music ze hebben mattie en Marieke al…Feivel schreef: ↑18 feb 2022 13:59 Dat wist ik al een tijdje, ja. Toch wel bijzonder, want Peter was de grondlegger van MNM toen de VRT besloot dat Radio Donna vervangen moest worden. Het zou me niks verbazen als hij naar Qmusic gaat.