Heb ze wel eens gehoord, maar nooit met het programma van Sytze B
Flauwekul dus veel wind maken, maar geen inhoud.
Ja je geld afhandig maken, dat is nog steeds hun verdienmodel.
WMR is de naam van het geheel geloof ik

Moderator: admin6
KL85 ZEEZENDER
Ze zijn al eerder een hele tijd off air van AM geweest. Toen kwamen ze toch weer terug. Afwachten dus, er is niets over gezegd.
Ik ben vandaag eens geswitcht van Radio Caroline naar Radio Monique International (918). Het klinkt allemaal aangenaam en prima. Ze hebben op bepaalde tijden (meestal in de avond) ook speciale oude zeezenderterugblikken. Maar verder : Nu overdag met de liveprogramma's is het goed toeven.jessica schreef: ↑22 jan 2022 11:57 Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden hoe de vroegere zeezenders het nu doen.
De zenders die ik heb kunnen vinden:
1- Radio Caroline - AM 648 en in Engeland op DAB+ en op internet. Met zusterstations Radio Caroline Flashback en Radio Caroline North
Goed album station. Leuk om af en toe naar te luisteren. Rustige presentatie. Flashback alleen die liedjes uit de jaren 50, 60 en 70. Ken ik persoonlijk niet zo goed. Radio Caroline North. Leuk station dat 1 x per maand live uitzend vanaf het oude zendschip The Ross Revenge. Klinkt heel leuk altijd dit weekend. Zeer professioneel.
2 - Radio Mi Amigo International - Op Korte golf 6085 en op internet. Gepresenteerd in verschillende talen. Engels, Nederlands, Duits en Frans.
Sommige programma's worden speciaal voor Mi Amigo gemaakt. Enkele Nederlandse en Engelse. Maar ook veel zijn soort van Syndicated.
Muziekmix is wel leuk en het klinkt professioneel.
3 - Radio Northsea - Interantionale editie voornamelijk Engels op internet maar ook in UK als het goed is op sommige FM frequenties
Beetje vreemd station. Allegaartje van allerlei programma's ook uit verschillende studio's. Geen echte mooie overzichtelijk site ook.
4 - Radio Monique 918 - Am low power 918 khz en internet.
Niet lang geleden weer nieuw leven ingeblazen en ook op low power AM. Wel een leuk station met aardige programma's. Had het station links laten liggen, maar pak nu regelmatig een uurtje mee.
5 - Mi Amigo Radio - pas opgestart door veel DJ's van vroeger en alleen op internet.
Ik had hoge verwachtingen van dit station. Ik vind op zich de Dj's leuk. De oude commercials beslist niet. Dan ben je toch teveel in het verleden blijven hangen. Soms ook oubollige platen. Alleen ook op internet. Had meer van dit station verwacht.
6 - Radio Northsea- Voornamelijk Duitse editie - Volgens mij allee op internet.
Veel Duitse programma's en een vreemde afsplitsing van het andere Northsea. Of ze liften alleen op de bekende naam mee. Luister hier eigenlijk weinig naar. Weet iemand hoe het zit met de 2 Radio Northsea's?
7 - Misschien ben ik nog zeezenders van vroeger vergeten die nu ook weer uitzenden. Vul de lijst aan.
Misschien heb ik nog stations over het hoofd gezien. Ik ben nieuwsgierig wat jij van deze stations vind.