Funky Cool Dance Radio

Discussieer over de formats van de stations of de muziek. Het is niet de bedoeling om muziek uit te wisselen.

Moderator: admin6

Plaats reactie
post-it

Funky Cool Dance Radio

Bericht door post-it »

Zit hier sinds gisteren naar Funky Cool Dance Radio te luisteren maar dat is eigenlijk best heel vermakelijk. Veel 12 inch dus behoorlijk niche, maar toch ook weer breed omdat het om behoorlijk bekende deunen gaat. Luistert goed weg wat mij betreft. Vraag me alleen af wat hier de bedoeling is, via de website begrijp ik dat het een themakanaal van Streekstad is. Maar er wordt eigenlijk helemaal geen aandacht aan gegeven qua promotie? Wie weet meer?
density1

Re: Funky Cool Dance Radio

Bericht door density1 »

Denk meer een soort hobby projectje als subkanaal/stream op DAB+ Het is wel weer zo'n danceclassics station waar er tonnen van zijn, maar die 12 inches maken het wel weer wat specialer. Beetje het oude Decibel uit Amsterdam, je hoort al de usual suspects uit die tijd voorbij komen. Vormgeving vind ik wel wat matig, beetje te 'aangezet' en daar door wat te gemaakt.
post-it

Bericht door post-it »

density1 schreef: 27 nov 2021 16:57Het is wel weer zo'n danceclassics station waar er tonnen van zijn, maar die 12 inches maken het wel weer wat specialer. Beetje het oude Decibel uit Amsterdam, je hoort al de usual suspects uit die tijd voorbij komen. Vormgeving vind ik wel wat matig, beetje te 'aangezet' en daar door wat te gemaakt.
Die 12 inches maken het heel fijn vind ik. En de vormgeving vind ik er idd een beetje tussengeprakt. Maar tegelijkertijd maken de jingles de doorstarts eigenlijk altijd goed. Niet superstrak of zo maar gewoon lekker. Vind het als geheel lekkerder wegluisteren dan Beat fm. Het druppelt gewoon lekker door of zo...
perikelen

Bericht door perikelen »

Ja? Je punt is? Dat het logo gebaseerd is op één van de grootste jaren 80 iconen?
Tot zover deze digitaal gedistribueerde uiting van mijn virtuele mening...
Gertw68

Bericht door Gertw68 »

perikelen schreef: 30 nov 2021 08:19
Ja? Je punt is? Dat het logo gebaseerd is op één van de grootste jaren 80 iconen?
Yep.
density1

Bericht door density1 »

Goed verhaal, lekker kort.
density1

Bericht door density1 »

Hoor toch ook wat ander soortige dance er nu tussendoor, meer recenter. Past niet echt bij de rest van de muziek. Hoorde zelfs Italiaanse trance er tussendoor.
jessica

Bericht door jessica »

density1 schreef: 03 dec 2021 13:47 Hoor toch ook wat ander soortige dance er nu tussendoor, meer recenter. Past niet echt bij de rest van de muziek. Hoorde zelfs Italiaanse trance er tussendoor.
Is het geen Italo. Dat zou wel passen. Ik heb van de week even een uurtje geluisterd. Toen klonk het wel fijn. Funky Cool Dance Radio is toch van de zelfde makers als Dance Radio (Amsterdam)
RF-Head

Bericht door RF-Head »

Volgens mij niet
Funky Cool Dance Radio is toch gewoon een speeltje van Richard van de lokale in Alkmaar
Je kan het absoluut niet vergelijken met de "BOYS FROM THE DAM"
density1

Bericht door density1 »

jessica schreef: 03 dec 2021 19:57
density1 schreef: 03 dec 2021 13:47 Hoor toch ook wat ander soortige dance er nu tussendoor, meer recenter. Past niet echt bij de rest van de muziek. Hoorde zelfs Italiaanse trance er tussendoor.
Is het geen Italo. Dat zou wel passen. Ik heb van de week even een uurtje geluisterd. Toen klonk het wel fijn. Funky Cool Dance Radio is toch van de zelfde makers als Dance Radio (Amsterdam)
Nee was zeker geen Italo disco. Het was keiharde trance in het Italiaans. En hoorde Killing Joke en Love like Blood ook al voorbij komen. Nu past dat iets meer want new wave dus past dat wel in het sfeertje wat Decibel had. Maar de naam van het station dekt de lading dan niet echt natuurlijk.
jessica

Bericht door jessica »

RF-Head schreef: 03 dec 2021 20:03 Volgens mij niet
Funky Cool Dance Radio is toch gewoon een speeltje van Richard van de lokale in Alkmaar
Je kan het absoluut niet vergelijken met de "BOYS FROM THE DAM"
Ik vond de logo's op elkaar lijken. Vandaar.
Plaats reactie