Radio JND

Discussieer over de regionale omroepen

Moderator: admin6

Patrickpp88

Re: Radio JND

Bericht door Patrickpp88 »

jessica schreef: 07 nov 2021 19:53
rvbracht schreef: 02 nov 2021 08:45 JND zelf vind ik niks. Ratjetoe van teveel verschillende muziek, maar JND classics op DAB+ luistert wel lekker weg.
Waar kun je dit luisteren dan. Ik kon de player op de site voor de Classics versie niet vinden.
https://jndplayer.nl/classics
lion

Bericht door lion »

Patrickpp88 schreef: 11 nov 2021 18:40
rvbracht schreef: 02 nov 2021 08:45 JND zelf vind ik niks. Ratjetoe van teveel verschillende muziek, maar JND classics op DAB+ luistert wel lekker weg.
Waar kun je dit luisteren dan. Ik kon de player op de site voor de Classics versie niet vinden.
Ik had een oldiesversie van het reguliere format verwacht maar dit zijn alleen maar anderstalige classics.
jessica

Bericht door jessica »

Patrickpp88 schreef: 11 nov 2021 18:40
Als je een uur oude hits wilt luisteren, kun je dit prima opzetten. Niet heel bijzonder of zo.
Denk dat ze allemaal in de hitparade hebben gestaan. Echt verrast zul je niet worden.
Vele stations als deze zijn er.
density1

Bericht door density1 »

1 van de vele inwisselbare classic stations inderdaad, alleen met andere vormgeving.
bjornboonk

Bericht door bjornboonk »

Hoe is het met de Dubbeldekking van RadioJND aangezien de 93.2 en 93.6 Mhz vanaf dezelfde locatie uitzenden in Eindhoven - Oost.
Zou op bijvoorbeeld de zwakkere 93.2 Mhz JND Classics kunnen worden gezet?
Of bijvoorbeeld een zender verplaatsen om te zorgen voor minder dubbeldekking naar bijvoorbeeld Helmond, Den Bosch, Tilburg ect.
Patrickpp88

Kennelijk is JND Classics pas gisteren officieel van start gegaan. Het heeft een paar maanden proefgedraaid.

Mediamagazine schrijft:

Radio JND is per vandaag officieel gestart met een tweede radiozender JND Classics. De nieuwe radiozender was al enige tijd met proefuitzendingen te horen via DAB+ in delen van Zuid-Nederland en Internet.

Classics
“Op JND Classics hoor je 24/7 non-stop de beste classics van Radio JND. Met JND Classics speelt Radio JND in op een bredere doelgroep, en wordt het aanbod vergroot. We sluiten niet uit dat er in de toekomst nog meer uitbreiding in het aanbod komt.“, aldus de radiozender in een persbericht.
EtherScout

Bericht door EtherScout »

Patrickpp88 schreef: 02 jan 2022 09:50 Kennelijk is JND Classics pas gisteren officieel van start gegaan. Het heeft een paar maanden proefgedraaid.

Mediamagazine schrijft:

Radio JND is per vandaag officieel gestart met een tweede radiozender JND Classics. De nieuwe radiozender was al enige tijd met proefuitzendingen te horen via DAB+ in delen van Zuid-Nederland en Internet.
Radio JND bezit twee FM-frequenties uit kavel B23, die beiden nagenoeg hetzelfde gebied dekken. Als JND Classics populair wordt, dan heb je kans dat één van die twee FM-frequenties naar JND Classics gaat.
DX'r

Bericht door DX'r »

JND Classics is vervangen door Decibel op DAB 7A
https://www.radio-tv-nederland.nl/dab/7a.html

we hebben nu dus 3x DECIBEL op DAB
NH en ZH op 8A en zonder toevoeging op 7A en die op 7A heeft dezelfde service ID als NH, lekker handig gekozen een koppeling tussen Brabant en NH :eek:
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Inmiddels is JND classics weer verdwenen op DAB+ in Brabant en Limburg. De eigenaar van het JND kavel (bedrijf achter decibel) heeft decibel op deze ruimte van regionale DAB+ geplaatst
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Decibel terug op fm in Eindhoven op 93.2
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Opvallende move maar er zal wel hopelijk over nagedacht zijn! Voor decibel mooie uitbreiding, voor JND natuurlijk jammer een frequentie minder
DX'r

Bericht door DX'r »

Pascal. K schreef: 12 jun 2022 21:40 Opvallende move maar er zal wel hopelijk over nagedacht zijn! Voor decibel mooie uitbreiding, voor JND natuurlijk jammer een frequentie minder
Die zitten nog op 93.6 in Eindhoven
ze zaten tijdlang of 2 fm freqs
wat redelijk idioot was -zzz
Patrickpp88

Radio JND heeft vanaf vandaag ook een middagshow. Ma t/m do van 17.00 uur tot 19.00 uur. Gepresenteerd door Lawrence Nicolaas.
Pépé

Bericht door Pépé »

Ik vind dat er op dit forum weinig wordt geschreven over Radio JND, dus dan doe ik het maar eens.

Ik luister regelmatig naar de zender en ik vind het ontzettend knap wat ze doen. De zender is voornamelijk te ontvangen in Noord-Brabant en Limburg, maar ze weten zich wat dat betreft wel te onderscheiden van veel landelijke radiostations, zowel qua muziekmix als de programma's die ze hebben, waar de artiest en luisteraars centraal staan. Je moet ervan houden, maar ik vind die mix van Nederlandstalig, classics en hits wel lekker. Ook houden ze zich commercieel knap staande wat natuurlijk al een opgave is voor een regionale zender.
GerjanCluistra

Bericht door GerjanCluistra »

Is Radio JND zelfstandig?
Schopt graag tegen heilige huisjes...
Plaats reactie