Radio JND
Moderator: admin6
-
Radio JND
Klein relletje tussen Radio JND en Omroep Brabant?
JND schrijft het volgende op hun facebookpagina:
Wat is het toch heerlijk als je erachter komt dat een door ons belasting geld gesubsidieerde Omroep Brabant via een zekere Marie Louise met allerlei argumenten probeert om adverteerders te laten overstappen. Je word dan als Radio JND heel trots dat ze schijnbaar zo bang worden van een zender die vele malen kleiner is en die zijn eigen broek op moet houden (dus zonder subsidie).
Succes Omroep Brabant, hoever kan je zinken. Bah bah
JND schrijft het volgende op hun facebookpagina:
Wat is het toch heerlijk als je erachter komt dat een door ons belasting geld gesubsidieerde Omroep Brabant via een zekere Marie Louise met allerlei argumenten probeert om adverteerders te laten overstappen. Je word dan als Radio JND heel trots dat ze schijnbaar zo bang worden van een zender die vele malen kleiner is en die zijn eigen broek op moet houden (dus zonder subsidie).
Succes Omroep Brabant, hoever kan je zinken. Bah bah
- Wissewasje
Re: Radio JND
Heb je een linkje naar het bericht? Ik kan het nergens vinden of zien.
-
Ze hebben het weer van Facebook afgehaald.Wissewasje schreef: ↑23 okt 2021 12:57 Heb je een linkje naar het bericht? Ik kan het nergens vinden of zien.
Dan is die Marie Louise gewoon een goede verkoopster.
Of denken ze bij die zender dat een bedrijf alleen exclusief op 1 radiozender wil adverteren?
Bij ons bedrijf gaat het om bereik. Campagne loopt vaak via verschillende media.
Dus als er ipv 1 klein radiozendertje een grotere omroep (radio,tv,social) met een beter aanbod voor mijn spot komt dan zou ik ook nog even puur voor de vorm bij de kleinere zender gaan navragen waarom ik bij hun zou moeten blijven.
En dan nog zou ik waarschijnlijk voor meer budget naar billboards dan rtv reclame kiezen.
Zit dat jnd op fm?
Of denken ze bij die zender dat een bedrijf alleen exclusief op 1 radiozender wil adverteren?
Bij ons bedrijf gaat het om bereik. Campagne loopt vaak via verschillende media.
Dus als er ipv 1 klein radiozendertje een grotere omroep (radio,tv,social) met een beter aanbod voor mijn spot komt dan zou ik ook nog even puur voor de vorm bij de kleinere zender gaan navragen waarom ik bij hun zou moeten blijven.
En dan nog zou ik waarschijnlijk voor meer budget naar billboards dan rtv reclame kiezen.
Zit dat jnd op fm?
-
Ik zou me als professionele organisatie sowieso nooit laten kennen via Facebook. Misschien is dat ook wel de reden dat ze het eraf hebben gehaald.MFM schreef: ↑24 okt 2021 13:51 Dan is die Marie Louise gewoon een goede verkoopster.
Zit dat jnd op fm?
JND zit inderdaad op FM en DAB+. Voornamelijk in Noord-Brabant en Limburg.
-
JND moet eens kijken of ze het Drentse Continu niet kunnen overnemen. Nagenoeg failliet, ‘t staat in de etalage. Ze bedienen drenthe € stukje van Groningen. Easy uitbreiding
Oww dat wist ik niet dat Continu in de verkoop staat.
Info daarover?
Info daarover?
JND zelf vind ik niks. Ratjetoe van teveel verschillende muziek, maar JND classics op DAB+ luistert wel lekker weg.
JND Classics, ik weet het niet. Het is toch net een soort nonstop versie van Radio 10. Niet echt speciaal.
Wat is je brom van deze informatie ?Heggeschaar schreef: ↑29 okt 2021 23:17 JND moet eens kijken of ze het Drentse Continu niet kunnen overnemen. Nagenoeg failliet, ‘t staat in de etalage. Ze bedienen drenthe € stukje van Groningen. Easy uitbreiding![]()
- Wissewasje
In ieder geval niet de KVK. Radio Continu blijkt een stichting te zijn en er is geen jaarrekening terug te vinden ergens.henk945 schreef: ↑08 nov 2021 19:03Wat is je brom van deze informatie ?Heggeschaar schreef: ↑29 okt 2021 23:17 JND moet eens kijken of ze het Drentse Continu niet kunnen overnemen. Nagenoeg failliet, ‘t staat in de etalage. Ze bedienen drenthe € stukje van Groningen. Easy uitbreiding![]()
Misschien ruilen ze nog een keertje van plek

The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
Als ze het slim spelen hoeft dat ook helemaal niet, heb jij ooit een jaarrekening gezien van de stichting achter de PVV het is gewoon goed dicht timmeren. Niet te veel blijven hangen in de lokale omroepen tijd dat alles openbaar moest zijn.Wissewasje schreef: ↑09 nov 2021 13:23In ieder geval niet de KVK. Radio Continu blijkt een stichting te zijn en er is geen jaarrekening terug te vinden ergens.henk945 schreef: ↑08 nov 2021 19:03Wat is je brom van deze informatie ?Heggeschaar schreef: ↑29 okt 2021 23:17 JND moet eens kijken of ze het Drentse Continu niet kunnen overnemen. Nagenoeg failliet, ‘t staat in de etalage. Ze bedienen drenthe € stukje van Groningen. Easy uitbreiding![]()

The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)