Gezocht; Stem voor jingles!!!

Wil je vormgeving laten horen of wil je iets vragen over vormgeving? Dat kan hier!

Moderator: admin6

Gesloten
100pmark

Gezocht; Stem voor jingles!!!

Bericht door 100pmark »

Beste Radiovrienden,

Mijn naam is Mark, en ik start over een paar weken met mijn eigen radioprogramma!!!

Nu heb ik daarvoor nog jingles nodig! Ik heb zelf al een paar leuke teksten/kreten bedacht máár ik ben nog op zoek naar een mooie stem die voor mij een paar (korte) jingles in zou willen spreken. Dat zou echt GEWELDIG zijn!!! :oops: :cool:

Dus onder het motto "durf te vragen" ; wie o wie kan en wil mij hierbij helpen?

Vol verwachting wacht ik jullie reacties af!

Alvast echt HEEL HÉÉL VEEL dank!!!!!!!!!

Gr, Mark
100pmark

Re: Gezocht; Stem voor jingles!!!

Bericht door 100pmark »

(het is overigens voor een lokale omroep, dus geen commerciële zender ofzo)
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

100pmark schreef: 14 aug 2021 23:19 (het is overigens voor een lokale omroep, dus geen commerciële zender ofzo)
Dit vind ik dus echt een taak voor de lokale omroep zelf. Die hebben toch al jingles en een jingle stem neem ik aan? Hou alles in 1 lijn en gebruik dezelfde persoon als jingle stem.

Je bent onderdeel van een omroep en niet een eigen eiland met eigen jingles die totaal afwijken van het station

Mocht je toch een stem nodig hebben, op Fiverr.Com staan betaalbare voice-overs die onder de 50 euro voor je inspreken. Hou rekening mee dat het vaak kaal ingesproken teksten zijn je er zelf dus nog jingles van moet maken.

Wil je gratis, dan zal je een bekende uit je omgeving moeten vragen of zelf doen.
admin5
Moderator

Bericht door admin5 »

^^ Dat.
En hier is radioforum niet voor bedoeld zoals je hebt kunnen lezen in de forumregels.
Moderator -- Info: forum@radiofreak.nl / Forumregels: http://www.radioforum.nl/forumregels
Gesloten