voice over

Wil je vormgeving laten horen of wil je iets vragen over vormgeving? Dat kan hier!

Moderator: admin6

WinnaarRadioring2023

Re: voice over

Bericht door WinnaarRadioring2023 »

Hoort-u-mij schreef: 27 mar 2021 23:42 Die vermelding valt op eeen macbook met Chrome dus weg.

Geen btw nummer... geen kvk... geen normaal adres en telefoonnummer... komt niet heel betrouwbaar over
Ik denk dat je de instellingen even moet nakijken, want op mijn MacBook is alles gewoon zichtbaar. Zowel in Safari als in Chrome.
Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

WinnaarRadioring2023 schreef: 28 mar 2021 19:16
Hoort-u-mij schreef: 27 mar 2021 23:42 Die vermelding valt op eeen macbook met Chrome dus weg.

Geen btw nummer... geen kvk... geen normaal adres en telefoonnummer... komt niet heel betrouwbaar over
Ik denk dat je de instellingen even moet nakijken, want op mijn MacBook is alles gewoon zichtbaar. Zowel in Safari als in Chrome.
Chrome stond op 120 % weergave dus ingezoomd... dus viel er een deel weg.

Maar blijf vinden dat er weinig info staat...
Hoort-u-mij

Zwarte IJsbeer schreef: 28 mar 2021 15:58 www.radiopromotions.nl
Ben ik niet heel erg onder de indruk van... klinkt heel erg jaren 80...
Dukard

Bericht door Dukard »

Deze kwam ik bij toeval tegen; https://www.sussenbach.info ... 7 a 8 jingles voor iets rond de 22,50 Euro
Aan VST-plugins passen geen 19" rack-oren ....
Mediaplanet

Bericht door Mediaplanet »

Deze kwam ik bij toeval tegen; https://www.sussenbach.info ... 7 a 8 jingles voor iets rond de 22,50 Euro
Ik wil echt niet negatief klinken. Maar..heb je de demo's beluisterd? Dit kun je toch niet serieus menen voor een zichzelf respecterende radiozender???

Overigens prima voor een zender met erg weinig budget. Maar voor een paar tientjes meer trek je -o.a. hier op het forum - zo een blik goede voiceovers open die voor net iets meer een stuk beter articuleren en een beter stemgeluid hebben. Eens, dat is geen feit maar puur mijn mening. Ik hoor graag hoe anderen denken over de kwaliteiten van Sussenbach en of iemand daar besteld heeft, en wat dan de ervaringen zijn. Heb je er besteld, zou je er dan ook weer opnieuw bestellen?
'Rock and Roll is beter than Music' - Alfred LaGarde
MFM

Bericht door MFM »

Mediaplanet schreef: 01 apr 2021 09:48
Ik wil echt niet negatief klinken. Maar..heb je de demo's beluisterd? Dit kun je toch niet serieus menen voor een zichzelf respecterende radiozender???

Overigens prima voor een zender met erg weinig budget. Maar voor een paar tientjes meer trek je -o.a. hier op het forum - zo een blik goede voiceovers open die voor net iets meer een stuk beter articuleren en een beter stemgeluid hebben. Eens, dat is geen feit maar puur mijn mening. Ik hoor graag hoe anderen denken over de kwaliteiten van Sussenbach en of iemand daar besteld heeft, en wat dan de ervaringen zijn. Heb je er besteld, zou je er dan ook weer opnieuw bestellen?
Dank je, had al een tijd niet zo gelachen.
Typisch voorbeeld van jinglemakertje spelen.
Er zullen ongetwijfeld mensen voor zijn product gaan, maar er zijn dan ook best wel veel hobbybobzenders waar de armoe aan creativiteit en kwaliteit van af straalt.

(En ja, ik weet donders goed hoe het wel hoort).
Hoort-u-mij

Dukard schreef: 31 mar 2021 22:52 Deze kwam ik bij toeval tegen; https://www.sussenbach.info ... 7 a 8 jingles voor iets rond de 22,50 Euro
Dit is echt niet een voice-over te noemen. Dit is echt verloten van de markt met slechte uitspraak en tonatie.
Hoort-u-mij

Dukard

Bericht door Dukard »

Gezocht: Voice over
Bericht door maxvanderadio » 09 mar 2021 21:33

Hallo, Ik ben opzoek naar een voice over die het volgende voor mij zou kunnen maken,

[*]Uuropeners
[*]10 Jingles
Mediaplanet schreef: 01 apr 2021 09:48Ik wil echt niet negatief klinken. Maar..heb je de demo's beluisterd? Dit kun je toch niet serieus menen voor een zichzelf respecterende radiozender???
Zoveel hoofden, zoveel zinnen ...

Ik ben het op punten met je eens - dat zeker, maar TS doet (alleen) een vraag uitgaan die niets meer en niets minder laat lezen dat hij op zoek is naar een voiceover voor jingles en uuropeners - de gewenste kwaliteit (en ook niet van zijn programma, stream of station) worden er niet bij vermeld - dus dat is gissen en kristal kijken. :lol:

Persoonlijk heeft het aangeboden materiaal ook niet mijn voorkeur - laat dat duidelijk zijn, maar ik krijg steeds vaker de indruk dat veel van de (nieuwe) forumbezoekers graag voor een dubbeltje op eerste rang zitten - en ja, dan krijg je alle kwaliteit naar waarde zeg maar - en in dat rijtje past het wel weer. -bier
Feivel

Bericht door Feivel »

Hoort-u-mij schreef: 01 apr 2021 17:39 kijk eens op http://www.fiverr.com
Dat is een prima tip. Ik heb hier regelmatig bruikbare voice-overs gevonden die op een semi professioneel niveau konden werken. Ik bestelde daarna ook dry reads bij buitenlandse professionele stemmen, voor wie dit hun broodwinning is. Dan merk je toch wel duidelijk het verschil. Zij hebben maar een half woord nodig om te begrijpen welke kant je op wil.
v.ijl

Bericht door v.ijl »

Nog een goedkope jingle maker:
https://jinglestudio.nl/downloads.html
en dan is er koffie......
Hoort-u-mij

v.ijl schreef: 02 apr 2021 13:57 Nog een goedkope jingle maker:
https://jinglestudio.nl/downloads.html
Ook dit is hobby spul... Het klinkt niet heel professioneel.
v.ijl

Bericht door v.ijl »

Waar ik mij aan erger bij de jingle-boeren is die takke-herrie (geluidseffecten/muziekjes) er omheen :oops: (Ouwe l&l, ja! :)) )
Is niet motiverend om iets te bestellen....
Laatst gewijzigd door v.ijl op 02 apr 2021 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
en dan is er koffie......
wave

Bericht door wave »

Nee, het is geen A-kwaliteit maar allee, kijk eens even naar de spotprijs. Deze pakketten zijn op het low-budget deel van de markt gericht en dat een producent die keuze maakt is niets mis mee. De vraag is er, dus waarom zou je niet leveren? Voor programmamakers die in dat segment werken kunnen dit soort pakketten best een passende optie zijn.
It's only vintage if it works. Otherwise it's just old crap.
Dukard

Bericht door Dukard »

v.ijl schreef: 02 apr 2021 19:40 Waar ik mij aan erger bij de jinge-boeren is die takke-herrie (geluidseffecten/muziekjes) er omheen :oops: (Ouwe l&l, ja! :)) )
Is niet motiverend om iets te bestellen....
Helemaal eens - de jingles lijken ""leuker"" gemaakt te moeten worden - lasertjes, sweeps etc. die helemaal niets bijdragen aan een programma.
Ik zie het gebruik als een gebrek aan creativiteit - echt mooie jingles hoor je bijna niet meer :))
wave schreef: 02 apr 2021 19:47 Nee, het is geen A-kwaliteit maar allee, kijk eens even naar de spotprijs. Deze pakketten zijn op het low-budget deel van de markt gericht en dat een producent die keuze maakt is niets mis mee. De vraag is er, dus waarom zou je niet leveren? Voor programmamakers die in dat segment werken kunnen dit soort pakketten best een passende optie zijn.
En met dat kom ik ook weer uit op de vraag van de TS ... el cheapo is voor veel mensen blijkbaar voldoende. :wink:

-

Een landelijk gerespecteerde leverancier - de stemmen zullen snel herkenning hebben denk ik :cool: - is bijv. https://familyvoices.nl
Ik heb daar jaren geleden een pakketje in laten spreken - goede kwaliteit, ze denken met je mee en verstaan de kunst om de juiste sfeer die je zoekt te leveren. Een nadeel kan zijn dat je ze heel veel en overal hoort - daarom gebruik ik het pakketje niet meer.

Klein prijsvraagje ... met als hoofdprijs de welbekende (niet gevulde) koelkast :lol: ... WIe zijn de stemmen achter FV ?
Plaats reactie