Welke toplijst op welke zender
Moderator: admin6
Re: Welke toplijst op welke zender
Deze week de 90's top 750 op radio 538!

Maandag over een week zend Qmusic weer de Top 500 van de jaren negentig uit.
-
De Riff top 100 op Willy
Erg leuke en originele lijst.
Erg leuke en originele lijst.
Is er nog een leuk lijstje deze week ergens?
-
Aankomende zondag naar aanleiding van de 96ste Oscaruitreiking de Soundtrack Top 96 op 3FM, samengesteld door de dj's zelf.
Wat mij betreft is het leuker als je gewoon de hele middag nummers uit soundtracks draait en dan heel af en toe een suggestie van een luisteraar tussendoor draait (zeker met 3FM artiesten zijn er hele verrassende suggesties te bedenken), maar volgens de nieuwe luistermethode willen veel luisteraars liever dat de playlist van tevoren genummerd wordt...
Wat mij betreft is het leuker als je gewoon de hele middag nummers uit soundtracks draait en dan heel af en toe een suggestie van een luisteraar tussendoor draait (zeker met 3FM artiesten zijn er hele verrassende suggesties te bedenken), maar volgens de nieuwe luistermethode willen veel luisteraars liever dat de playlist van tevoren genummerd wordt...
-
Klopt, en bij een nieuw thema komen dezelfde liedjes weer in een andere nummering voorbij.NieuweGebruiker schreef: ↑07 mar 2024 21:25 Aankomende zondag naar aanleiding van de 96ste Oscaruitreiking de Soundtrack Top 96 op 3FM, samengesteld door de dj's zelf.
Het begint erg armoedig te worden. Het kan dan scoren maar er is ook een gezegde: overdaad schaadt.
Benieuwd hoelang dit lijstjesformat in stand blijft.
-
denk dat mensen lijstjes leuk vinden, vooral omdat ze dan weten dat ze dan niet 2 a 3 dagen dezelfde plaat op een zender horen; denk dat dat ook het gedrag vd luisteraar verklaard dat er qua luistercijfers van "toplijst" naar "toplijst" gehopt word
of zie ik dit verkeerd?
of zie ik dit verkeerd?
-
Als mensen op hun werk verplicht worden om naar Skyradio of Joe te luisteren, dan is een lijstje wel echt ideaal. Eindelijk wat afwisseling.
Ik heb ooit in een magazijn gewerkt en daar was de hele dag skyradio, ik vond het zo vreselijkRadiooidar schreef: ↑08 mar 2024 03:01 Als mensen op hun werk verplicht worden om naar Skyradio of Joe te luisteren, dan is een lijstje wel echt ideaal. Eindelijk wat afwisseling.

Nog een leuk lijstje deze week ergens? 

-
radio 10 heeft idd 80s hele maandHenkjan2016 schreef: ↑11 mar 2024 13:03Radio 10 met 80's, en dan eind van de maand alles weer in een andere volgorde
Deze week:
radio 10

radio 10