Bezuinigingen bij omroep NH
Moderator: admin6
-
Re: Bezuinigingen bij omroep NH
[edit door Lotte]
Als je het ergens niet mee eens bent stap je op diegene af en ga je praten, niet direct naar de directeur stappen. Arjan is / was baas radio de directeur mag zich daar niet eens mee bemoeien die moet directeurtje spelen en zorgen dat de boel financieel blijft draaien. Wat is de voglende stap, dat meneer de directeur zich met de redactie gaat bemoeien? Had net zo goed de vorige directeur kunnen blijven zitten.
All wiyht, rho sritched mg kegtops awound?
-
[edit door Lotte]
-
Altijd leuk, de frustraties van anderen meelezen.
Zeker!

Ik lach mee hier.
Als jij nu voor je überhaupt reageert op reacties van anderen, kijk eens naar wanneer ze lid zijn geworden, het aantal berichten..
Je felheid komt je wellicht steekhoudende verhaal niet ten goede. Ik zie geen bewieroking in grote getale, maar slechts een paar users die het idee hebben dat er functies zijn die bij Arjan zouden kunnen passen. Jij gaat daar om geheel onduidelijke reden met gestrekt been in (later geef je in ieder geval nog aan dat je met hem gewerkt hebt, dat verduidelijkt al iets). Dat had ook anders gekund, misschien had je dan ook andere reacties gekregen. Klein tipje.
Ik heb in het verleden wel eens met Arjan gewerkt en herken wat jij zegt niet. Dat wil niet zeggen dat wat ik heb gezien daarmee ook de enige kant is, maar persoonlijk kan ik dus niet met je mee gaan. Ik ben verder ook geen fan ofzo, gewoon neutraal.
Ik heb in het verleden wel eens met Arjan gewerkt en herken wat jij zegt niet. Dat wil niet zeggen dat wat ik heb gezien daarmee ook de enige kant is, maar persoonlijk kan ik dus niet met je mee gaan. Ik ben verder ook geen fan ofzo, gewoon neutraal.
Op verzoek van Lotte zijn de berichten weggehaald.
Moderator -- Info: forum@radiofreak.nl / Forumregels: http://www.radioforum.nl/forumregels
Is dat niet een beetje gek?
Eerst hier zo fel en overtuigd van je woorden berichten plaatsen en dan vervolgens toch de keutel intrekken? Kan natuurlijk altijd dat je tot inkeer of nuance komt, maar dat kun je dan toch zelf in een nieuwe post kenbaar maken? Ik vind totaal weghalen van berichten van een user nooit een positieve invloed hebben op een open forum eerlijk gezegd.
huh waarom heeft ze haar berichten weggehaald ? Ze was toch zo overtuigd van haar gelijk. zwak hoor. en ook zwak van de admins, de discussie is zo om zeep geholpen.
- RadioOudeStijl
Is in Google cache nog wel te vinden hoor...
http://www.radiooudestijl.nl
-
Na Arjan Snijders is Jeanne Kooijmans de volgende die het veld moet ruimen bij NH Radio... Heeft geloof ik vrijdag het te horen gekregen en dat was tevens de laatste uitzending...
In de programmering staat inmiddels:
06:00 – 09:00 uur
De Ochtendshow
Pieter Kok en Eefje Kühne
De Ochtendshow
Pieter Kok was toch ooit de producer van Gerard Ekdom toen hij nog de ochtendshow deed op Radio2?Marco79 schreef: ↑08 jul 2020 12:38 Na Arjan Snijders is Jeanne Kooijmans de volgende die het veld moet ruimen bij NH Radio... Heeft geloof ik vrijdag het te horen gekregen en dat was tevens de laatste uitzending...
De Ochtendshow