Bezuinigingen bij omroep NH
Moderator: admin6
Re: Bezuinigingen bij omroep NH
Update: verhip lees net https://www.spreekbuis.nl/stationmanage ... -nh-radio/radiogolfje schreef: ↑14 mei 2020 15:34 Je kan ze even bellen appen of mailen. Misschien hoor je dan meer ?
zullen ze echt zo dom zijn bij NH Media?
All wiyht, rho sritched mg kegtops awound?
Bij Radio Veronica zijn ze nog op zoek naar een nieuwe stationsmanager. Niels zit er immers tijdelijk.
Volgens mij heeft Arjan de boel daar goed neergezet. Vertrek kwam dan ook vrij plotseling begreep ik. Blijkbaar heeft nieuwe hoofdredacteur andere visie en / of het idee het prima zelf te kunnen. Is natuurlijk ook deels een bezuiniging...
Ib heeft ook radio Rijnmond weer beluisterbaar gemaakt
-
Ik heb het ernstige vermoeden dat daar gewoon een vies spelletje is gespeeld.
Waarom?
Ik dicht Arjan zeker de kwaliteiten toe om die functie goed in te vullen, maar ik denk dat dit niet bij hem past.
God is a DJ
-
Inderdaad. Hij zou beter Jurre Bosman kunnen opvolgen als radiohoofd van de NPO.
Ik wist niet Jurre Bosman gaat stoppen in de functie.Felix vd Goot schreef: ↑17 mei 2020 13:26Inderdaad. Hij zou beter Jurre Bosman kunnen opvolgen als radiohoofd van de NPO.
Binnen de PO zou ik Arjan Snijders wel eens aan het werk willen zien op de plek van Sharid Alles als 3FM zenderbaas.
God is a DJ
-
[edit door Lotte]
Leg mij eens uit waarom ik nu ineens het vermoeden krijg dat jij 1 van de 2 NH medewerkers bent die achter Arjan zijn rug om zijn gaan klagen bij de directeur van NH Media.
-
[edit door Lotte]