Bezuinigingen bij omroep NH

Discussieer over de regionale omroepen

Moderator: admin6

Plaats reactie
4711

Re: Bezuinigingen bij omroep NH

Bericht door 4711 »

zonde hoor dit, is best een leuk programma in de ochtend. RTVNH luistert best lekker weg. Lekker regionaal en kneuterig. dat nieuwe mens heeft vast een opdracht gekregen, maar afbreken is ook een kunst.
4711

Bericht door 4711 »

4711 schreef: 12 aug 2020 12:57 zonde hoor dit, is best een leuk programma in de ochtend. RTVNH luistert best lekker weg. Lekker regionaal en kneuterig. dat nieuwe mens heeft vast een opdracht gekregen, maar afbreken is ook een kunst. En Jeanne beterschap. je verdiend beter met 100 jaar ervaring.
radiogolfje

Bericht door radiogolfje »

'Helaas' mogen ze maar 12 minuten reclame per uur uitzenden. Daarna kunnen ze een boete verwachten. Dat zijn dus ook weer kosten. :-)

Maar daar is wat aan te doen. eerst 12 minuten reclame, en dan het plaatje Simon en Garfunkel, "Sound of silence" rest van het uur stil. :))
jessica

Bericht door jessica »

Ik vind het ook een verarming van de programmering dat ze in de avond de programma's van 40Up niet meer uitzenden. Zet de computer maar weer aan met nonstop en iedere avond dezelfde standaardliedjes. Nee daar wordt je zender beter van.
froz0

Bericht door froz0 »

Vanaf maandag 7 september is Pieter Kok elke werkdag te horen als presentator van de Ontbijttafel. In zijn programma zorgt Pieter dat Noord-Holland op onderhoudende wijze wordt bijgepraat over het laatste nieuws uit de provincie. Er is natuurlijk volop ruimte voor muziek waar je je bed voor uitkomt en échte verhalen waar je je radio harder voor zet. Nieuwslezer Eefje Kühne en producer Maarten Faber maken het Ontbijttafel-team compleet.

Noord Hollander in hart in nieren
Pieter Kok is een ras-Noord-Hollander, geboren en getogen in Waterland en momenteel woonachtig in Westzaan. Pieter is geen nieuw gezicht bij NH Radio. Ooit zette hij hier als programmatechnicus zijn eerste stappen op het professionele radiopad. Vervolgens bouwde Pieter zijn radiocarrière verder uit als producer en side-kick van de programma’s van Gerard Ekdom.

Hoofdredacteur Ib Haarsma over zijn komst:
Hoofdredacteur van NH Media Ib Haarsma is blij met de komst van Kok. “Pieter is een kind van de regio en past als geen ander bij onze mooie radiozender. Hij is net als wij trots op Noord-Holland en bovenal een zeer getalenteerde radiomaker. NH Radio moet dé nieuwszender van Noord-Holland zijn waar niemand om heen kan. Met Pieter hebben we het talent en het enthousiasme in huis gehaald om die ambitie waar te maken. Ik kijk dan ook zeer uit naar zijn komst”.
All wiyht, rho sritched mg kegtops awound?
froz0

Bericht door froz0 »

nou ik heb dus die Pieter Kok aangehoord, dit is niet bepaald een aanwinst..
Daan!

Bericht door Daan! »

Opvallende move van Pieter. Hij ging destijds weg bij de ochtendshow van Ekdom vanwege het vroege opstaan.
froz0

Bericht door froz0 »

Daan! schreef: 14 aug 2020 13:14 Opvallende move van Pieter. Hij ging destijds weg bij de ochtendshow van Ekdom vanwege het vroege opstaan.
Ook zo'n ding ja..
Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

Keur en de 40up programmering, ook dat gaat veranderen of zelfs afscheid van nemen
froz0

Bericht door froz0 »

Hoort-u-mij schreef: 14 aug 2020 18:12 Keur en de 40up programmering, ook dat gaat veranderen of zelfs afscheid van nemen

Keur wil weer naar de publieke landelijke omroep of naar een commerciële in de nacht.
Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

froz0 schreef: 19 aug 2020 09:51
Hoort-u-mij schreef: 14 aug 2020 18:12 Keur en de 40up programmering, ook dat gaat veranderen of zelfs afscheid van nemen

Keur wil weer naar de publieke landelijke omroep of naar een commerciële in de nacht.
Hij wilde NH blijven doen. Maar vraag me af of dat nog gaat passen. Zijn programma is geen must have voor een regio omroep, dus vrij snel aan de beurt bij bezuiniging
Marco79

Bericht door Marco79 »

Arjan Snijders vertelt in de podcast "dit was de radio" hoe Jeanne Kooijmans telefonisch te horen kregen dat ze na 5 jaar werd ontslagen. Ze is compleet daarna ingestort. Vanaf 20 minuten: https://podcasts.google.com/?feed=aHR0c ... UzOWJkZmUx

Geweldige podcast trouwens met echte inside informatie!
Marco79

Bericht door Marco79 »

Nog meer kaalslag bij NH. Naast de ochtendshow moest nu ook de middagshow afslanken... Gisteren had Aart zijn laatste uitzending van spitstijd. https://twitter.com/Barbara_NHRadio

In de wandelgangen vernomen was dit niet geheel vrijwillig. Blijft wel vrijdagmiddag (bijna weekend) doen.

Wat is de volgende sanering bij NH Radio?
froz0

Bericht door froz0 »

En volgens de laatste geruchten is de hoofdredacteur deze week ook opgestapt of ontslagen..
DaletBoy

Bericht door DaletBoy »

froz0 schreef: 12 nov 2021 16:20 En volgens de laatste geruchten is de hoofdredacteur deze week ook opgestapt of ontslagen..
Dat is geen gerucht hoor, was gewoon in het nieuws...
Plaats reactie