Bezuinigingen bij omroep NH

Discussieer over de regionale omroepen

Moderator: admin6

Plaats reactie
De Nachtwacht

Re: Bezuinigingen bij omroep NH

Bericht door De Nachtwacht »

jessica schreef: 08 jul 2020 14:06
Marco79 schreef: 08 jul 2020 12:38 Na Arjan Snijders is Jeanne Kooijmans de volgende die het veld moet ruimen bij NH Radio... Heeft geloof ik vrijdag het te horen gekregen en dat was tevens de laatste uitzending...

In de programmering staat inmiddels:
06:00 – 09:00 uur
De Ochtendshow
Pieter Kok en Eefje Kühne
Pieter Kok was toch ooit de producer van Gerard Ekdom toen hij nog de ochtendshow deed op Radio2?
En ook bij EFFE Ekdom op 3fm
froz0

Bericht door froz0 »

De Nachtwacht schreef: 08 jul 2020 15:05
Marco79 schreef: 08 jul 2020 12:38 Na Arjan Snijders is Jeanne Kooijmans de volgende die het veld moet ruimen bij NH Radio... Heeft geloof ik vrijdag het te horen gekregen en dat was tevens de laatste uitzending...

De Ochtendshow
Pieter Kok was toch ooit de producer van Gerard Ekdom toen hij nog de ochtendshow deed op Radio2?
En ook bij EFFE Ekdom op 3fm
Jeanne heeft vakantie.. En Rob ligt thuis met pootje omhoog na een operatie
All wiyht, rho sritched mg kegtops awound?
froz0

Bericht door froz0 »

Robert Baltus Chef Nieuws NH Media

6 juli 2020, Amsterdam

Per 1 augustus zal Robert Baltus aan de slag gaan als Chef Nieuws van NH Media. Baltus is nu werkzaam als Eindredacteur TV bij de NOS en vervulde daar de afgelopen jaren diverse nieuwsgestuurde, redactionele rollen. Eerder werkte hij onder meer voor Talpa, RTL en Omroep Max. Robert is overigens geen onbekende van NH media. Hij was in het verleden al eens in dienst bij Radio Noord-Holland, de voorganger van het huidige NH Radio.

Hoofdredacteur Ib Haarsma over zijn komst:
"Ik ben ontzettend blij dat we hem mogen toevoegen aan de redactie. Robert gelooft net als wij in onze vernieuwende manier van werken. Met onze regioteams halen wij het nieuws op uit de samenleving. Onze verhalen zijn het nieuws van morgen. Bovendien is Robert een echte Noord-Hollander en kent hij de weg in onze provincie als geen ander."
Durashift

Bericht door Durashift »

De Nachtwacht schreef: 08 jul 2020 15:05
(..)
De Ochtendshow

..en stopte daarmee omdat de ochtend niet te combineren was met zijn thuissituatie (zoals ik dat toen begrepen heb).
Kennelijk is daar nu verandering in gekomen?
Marco79

Bericht door Marco79 »

De Ochtendshow
Nu staat alleen Rob Wtenweerde in het programma overzicht. Dus blijkbaar klopt mijn info en is Jeanne ook ontslagen...
froz0

Bericht door froz0 »

Marco79 schreef: 07 aug 2020 19:09

De Ochtendshow
Nu staat alleen Rob Wtenweerde in het programma overzicht. Dus blijkbaar klopt mijn info en is Jeanne ook ontslagen...
Einde contract voor Jeanne en de nieuwe programmaleider wil niet met haar verder.. heel heel heel erg spijtig, zij was samen met Rob het geluid in de ochtend bij NH.. en er zullen nog wel meer aanpassingen komen.
Marco79

Bericht door Marco79 »

NH Radio gaat weer terug in de tijd. Gaan weer radio maken zoals jaaaaaaren geleden. Zonde station was goed neergezet. En nu in rap tempo afgebroken.
froz0

Bericht door froz0 »

Marco79 schreef: 10 aug 2020 13:38 NH Radio gaat weer terug in de tijd. Gaan weer radio maken zoals jaaaaaaren geleden. Zonde station was goed neergezet. En nu in rap tempo afgebroken.
Bizar niet.. een omroepdier als Jeanne Kooijmans als grofvuil afdanken. Ze heeft meer radio in haar pink dan de nieuwe omroepbaas in zijn hele lichaam.
jessica

Bericht door jessica »

Gaan ze ook stoppen met de programma's van 40UP Radio in de avond?
Hier valt volgens mij geen bezuiniging te halen. Maar misschien houdt de nieuwe programmaleider ook niet van dit soort programma's?
jessica

Bericht door jessica »

jessica schreef: 10 aug 2020 19:22 Gaan ze ook stoppen met de programma's van 40UP Radio in de avond?
Hier valt volgens mij geen bezuiniging te halen. Maar misschien houdt de nieuwe programmaleider ook niet van dit soort programma's?
UPDATE:
Ik hoorde net in het programma van Leo van der Goot op 40upRadio dat de programma's van 40Up inderdaad niet meer op NH te beluisteren zijn.
radiogolfje

Bericht door radiogolfje »

Misschien een hint voor RTVNH, gewoon stoppen met alle programma's en dan nonstop reclame gaan draaien. Heb je ook de kosten niet meer om programma's te maken.
marce1

Bericht door marce1 »

radiogolfje schreef: 12 aug 2020 08:23 Misschien een hint voor RTVNH, gewoon stoppen met alle programma's en dan nonstop reclame gaan draaien. Heb je ook de kosten niet meer om programma's te maken.
'Helaas' mogen ze maar 12 minuten reclame per uur uitzenden. Daarna kunnen ze een boete verwachten. Dat zijn dus ook weer kosten. :-)
Marco79

Bericht door Marco79 »

Toch knap hoe snel de nieuwe hoofdredacteur het werk van Arjan weet af te breken. Iedere vorm van entertainment er uit. Snap nu ook wel dat Eddy zo aan het leuren is. Die ziet de bui al hangen.
Marco79

Bericht door Marco79 »

De Ochtendshow
Tja... Op radio.nl staat dat Jeanne ziek is. Snap ik wel als je een dag voor je vakantie hoort dat het je laatste programma was.

http://radio.nl/821488/jeanne-kooijmans ... j-nh-radio
froz0

Bericht door froz0 »

Marco79 schreef: 12 aug 2020 09:15 Toch knap hoe snel de nieuwe hoofdredacteur het werk van Arjan weet af te breken. Iedere vorm van entertainment er uit. Snap nu ook wel dat Eddy zo aan het leuren is. Die ziet de bui al hangen.
40 up gaat ook stoppen , na 19:00 uur dus weer non stop bij NH heb ik het vermoeden
Plaats reactie