eigenaar naam Mi Amigo
Moderator: admin6
Re: eigenaar naam Mi Amigo
Ze zenden op de 6085 uit tot 19.00. Wil je het morgen nog eens proberen?
-
Ligt er aan wat de condities zijn. Dat heb je met KG, dat is nogal gecompliceerd, soms is dat heel goed te ontvangen soms hoor je helemaal niets. Ook betekend het bij KG niet of je nu vlak bij de zender woont of niet. Het gedraagt zich heel anders dan b.v. AM.
Wel vreemd dat je dan een oproep doet om kwart voor tien?
Je kunt zelf ook luisteren op mijn ontvanger http://84.31.36.24:8073/
Grappig dat dat zo kan via jouw ontvanger.
En ja, daar kan ik nu Radio Mi Amigo International wel op beluisteren.
Ik laat nu Radio Mi Amigo International maar eens fijn aanstaan.
Op Mi Amigo (.es) is al dagenlang alleen non-stop muziek te horen, maar dan nu zonder jingles en reclames. Niets aan dus !
En ja, daar kan ik nu Radio Mi Amigo International wel op beluisteren.
Ik laat nu Radio Mi Amigo International maar eens fijn aanstaan.
Op Mi Amigo (.es) is al dagenlang alleen non-stop muziek te horen, maar dan nu zonder jingles en reclames. Niets aan dus !
Er is weer licht aan de horizon!
Gelezen op Facebook :
Kruist u volgende zondag 29 oktober met dikke oranje stift aan op de kalender? Zondagmorgen klokslag 8 uur keert Mi Amigo terug vanuit Playa de Aro op www.miamigoradio.es met een reeks gepresenteerde testuitzendingen die de hele maand november zullen duren, telkens op zondag.
Een maand later, op 2 december keert het Spaanse station terug met een nieuwe programmering en een nieuwe organisatie onder leiding van Eric Hofman en Maurice Bokkebroek met dj's uit Vlaanderen en Nederland. Theo De Brabander zal Eric Hofman bijstaan in de programmleiding als adjunct-programmaleider.
Het wordt een nieuwe, eigentijdse Mi Amigo in 2023 met de 5000 grootste hits van 1960 tot vandaag. Nu reeds te beluisteren in non stop uitvoering! Zonder het gekrijs van zeemeeuwen maar met een hoogstaande geluidskwaliteit en een warm gevoel met respect voor het verleden van de zender.
Eigentijdse, warme, happy radio! Tot zondag!
Gelezen op Facebook :
Kruist u volgende zondag 29 oktober met dikke oranje stift aan op de kalender? Zondagmorgen klokslag 8 uur keert Mi Amigo terug vanuit Playa de Aro op www.miamigoradio.es met een reeks gepresenteerde testuitzendingen die de hele maand november zullen duren, telkens op zondag.
Een maand later, op 2 december keert het Spaanse station terug met een nieuwe programmering en een nieuwe organisatie onder leiding van Eric Hofman en Maurice Bokkebroek met dj's uit Vlaanderen en Nederland. Theo De Brabander zal Eric Hofman bijstaan in de programmleiding als adjunct-programmaleider.
Het wordt een nieuwe, eigentijdse Mi Amigo in 2023 met de 5000 grootste hits van 1960 tot vandaag. Nu reeds te beluisteren in non stop uitvoering! Zonder het gekrijs van zeemeeuwen maar met een hoogstaande geluidskwaliteit en een warm gevoel met respect voor het verleden van de zender.
Eigentijdse, warme, happy radio! Tot zondag!
-
Nou, ze gaan hetzelfde doen als de rest dus. Nee, dit is niet Mi Amigo zoals het was. Het moet allemaal weer van nu, en eigentijds. Monique 918 doet nu precies hetzelfde trouwens.
En jaar in jaar uit komen deze verhalen, we beginnen dan en dan.
Hoe het in al die jaren is gegaan, weten we inmiddels
Hoe het in al die jaren is gegaan, weten we inmiddels
Je kan niet eeuwig op het verleden blijven teren. Doet Radio Caroline ook niet. Die draaien ook 10% nieuw materiaal wat in het format en klankbeeld past. Vind ik zelf veel beter dan al die tributestations met alleen maar oude meuk.
-
Maar denk niet dat dit bij Mi Amigo zo gaat zijn, ze draaien alles voor de leeftijd van 8 tot 80 en heel erg breed, krijg ik de indruk dat ze willen gaan doen. Ik hou van variatie maar wel binnen de perken en het moet wel matchen.
Ik ga er wel naar luisteren. Ben benieuwd waar ze mee komen. De laatste weken heb ik niet veel naar de non-stop-uitzendingen geluisterd. Wel wat vaker Radio MiAmigo International, omdat gepresenteerde programma's wat leuker zijn.
-
Ze kunnen er maar beter mee kappen, dit gaat nergens over. Ik hoor alle usual suspects voorbij komen die je ook al op FM veelvuldig kunt beluisteren, Paul de Leeuw, Mariah Carey het lijkt Sky Radio wel maar dan heel breed en heel veel van hetzelfde.
-
Gelezen op Facebook:
Beste luisteraar,
Vannacht is Eric Hofman opnieuw met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Momenteel is er geen zicht op zijn gezondheidstoestand. De testuitzendingen voor dit weekend kunnen hierdoor helaas niet doorgaan en worden verplaatst naar een latere datum.
Wij houden jullie op hoogte van de situatie van zodra er meer nieuws is.
Uitstel is zeker geen afstel.
Beste luisteraar,
Vannacht is Eric Hofman opnieuw met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Momenteel is er geen zicht op zijn gezondheidstoestand. De testuitzendingen voor dit weekend kunnen hierdoor helaas niet doorgaan en worden verplaatst naar een latere datum.
Wij houden jullie op hoogte van de situatie van zodra er meer nieuws is.
Uitstel is zeker geen afstel.
-
Apart allemaal, waarom hangen testuitzendingen samen met iemands afwezigheid.