Wild FM nieuwe stijl

Discussieer over de regionale omroepen

Moderator: admin6

Vanjeafisharder

Re: Wild FM nieuwe stijl

Bericht door Vanjeafisharder »

Het is vandaag toch 3 juni, vannacht is het 4 juni.
Marco79

Bericht door Marco79 »

Vanjeafisharder schreef: 03 jun 2024 19:44 Het is vandaag toch 3 juni, vannacht is het 4 juni.
Jurgen en ook Peter (Coen) zeiden het in hun uitzending. Vanaf 18.00 uur... Ook vandaag weer roepen groter bereik klaar voor de toekomst bla bla. Het weggaan van FM is echt een aderlating. Verliezen ze alleen maar mee. Kosten zullen wel omlaag.gaan.
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Marco79 schreef: 03 jun 2024 21:14
Vanjeafisharder schreef: 03 jun 2024 19:44 Het is vandaag toch 3 juni, vannacht is het 4 juni.
Jurgen en ook Peter (Coen) zeiden het in hun uitzending. Vanaf 18.00 uur... Ook vandaag weer roepen groter bereik klaar voor de toekomst bla bla. Het weggaan van FM is echt een aderlating. Verliezen ze alleen maar mee. Kosten zullen wel omlaag.gaan.
Kunnen ze ook gelijk die christelijke programmas van zender halen
Marco79

Bericht door Marco79 »

De hiphop beats klinken inmiddels op de FM. RDS staat nog WildFM. Benieuwd of Wild nog ze naam gaat aanpassen... FM slaat nu nergens meer op.
lucapols

Bericht door lucapols »

Marco79 schreef: 04 jun 2024 06:53 De hiphop beats klinken inmiddels op de FM. RDS staat nog WildFM. Benieuwd of Wild nog ze naam gaat aanpassen... FM slaat nu nergens meer op.
Doen ze op hun gemakje mee denk ik aahaha
DJ en Non-Stop beheerder bij Lokale Omroep Goirle, helpt een Ierse radiostation met van alles wat in mijn vrije tijd :D!!!
EtherScout

Bericht door EtherScout »

GLXY op FM vind ik helemaal prima. Wel jammer dat er nu weer een B-vergunninghouder is die er een zooitje van maakt. Neem gewoon dat kavel over en ga ook op DAB+ 8B zitten. Goed dat de boel volgend jaar geveild wordt.
Echtwel

Bericht door Echtwel »

Vliegendereporter schreef: 03 jun 2024 21:27
Marco79 schreef: 03 jun 2024 21:14
Kunnen ze ook gelijk die christelijke programmas van zender halen
Dat zal wel want. Zo die centen zijn binnen ja, of zoals ze dit noemen : take the money and run :))
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
Echtwel

Bericht door Echtwel »

EtherScout schreef: 04 jun 2024 10:55 GLXY op FM vind ik helemaal prima. Wel jammer dat er nu weer een B-vergunninghouder is die er een zooitje van maakt. Neem gewoon dat kavel over en ga ook op DAB+ 8B zitten. Goed dat de boel volgend jaar geveild wordt.
Ik snap je probleem niet, dat doet kink toch ook.
Waar je geld voor hebt, dat neem je over gewoon gezonde commerciële gedachten.
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
EtherScout

Bericht door EtherScout »

Echtwel schreef: 05 jun 2024 09:55
EtherScout schreef: 04 jun 2024 10:55 GLXY op FM vind ik helemaal prima. Wel jammer dat er nu weer een B-vergunninghouder is die er een zooitje van maakt. Neem gewoon dat kavel over en ga ook op DAB+ 8B zitten. Goed dat de boel volgend jaar geveild wordt.
Nee, Kink houdt zich netjes aan de verplichting om in de bijbehorende DAB+ruimte aanwezig te zijn.

Maar dat is niet het probleem. Ik ben tegen die doorverhuur via die zogenaamde 'productieovereenkomsten'. Zend zelf uit. En wil je je kavel niet meer gebruiken, geef of verkoop 'm dan aan iemand die wel zelf wil uitzenden.
Trekhaak

Bericht door Trekhaak »

EtherScout schreef: 05 jun 2024 14:10
Echtwel schreef: 05 jun 2024 09:55
Nee, Kink houdt zich netjes aan de verplichting om in de bijbehorende DAB+ruimte aanwezig te zijn.

Maar dat is niet het probleem. Ik ben tegen die doorverhuur via die zogenaamde 'productieovereenkomsten'. Zend zelf uit. En wil je je kavel niet meer gebruiken, geef of verkoop 'm dan aan iemand die wel zelf wil uitzenden.
Euh en wat is het verschil? Wat maakt het voor de luisteraar uit wie de eigenaar is? En waarom zou je als vergunninghouder niet gewoon je zendtijd mogen verhuren of uitbesteden. Ik zie het probleem niet.
Marco79

Bericht door Marco79 »

Met de overgang van FM naar DAB+ leek het alsof het einde nabij was voor WildFM. Toch moet ik zeggen dat het radiostation zich positief heeft ontwikkeld. Ik hoor nu duidelijk meer 'dance' muziek. Ook op de website, die deels is aangepast, profileren ze zich meer als een 'dancezender': "WILD FM is de nummer 1 voor dance in de Randstad. Via DAB+ ontvang je WILD FM overal in de Randstad en ver daarbuiten." Bij het blokje voor adverteren staan echter nog steeds de FM-frequenties vermeld. Dat is toch een beetje slordig!

Vandaag zenden ze live uit vanaf het strand van Bloemendaal, wat best leuk is! Een weekend later zou misschien nog beter zijn geweest (Formule 1 in Zandvoort; zicht locatie?).

Ik ben ook wel benieuwd hoe het zit met DAB+. Volgens mij staan ze op het punt om van enkele muxen verwijderd te worden. In juni gaven ze aan: "We missen goede ontvangst in Den Haag, Leiden, Rotterdam en Utrecht. Dat wordt dus nu geregeld." Maar blijven ze daarop uitzenden, of verandert er iets nu de lokale DAB-muxen opnieuw verdeeld gaan worden?
Vanjeafisharder

Hoorde net Manu Chao en Me Gustas tu, alles behalve dance toch.
Marco79

Bericht door Marco79 »

Snap dat werkelijk niet. Een uitzending op locatie... En je gaat een compleet ander format draaien.
Madurodam FM

Bericht door Madurodam FM »

Voor zover ik kan zien komen ze in iedergeval niet op de lokale Mux van Den Haag, want die zit vol. Rotterdam zou nog optie kunnen zijn, want daar is nog ruimte en nog niet alle commerciele partijen worden momenteel vermeld in het RDI overzicht (Free Radio Rotterdam ontbreekt bijvoorbeeld, terwijl die toch echt via DAB+ van start gaan) of Wild FM gaat via een regionaal netwerk verder.....we gaan het zien
"de grootste hits voor 't kleinste stadje van Nederland"
Vanjeafisharder

Marco79 schreef: 17 aug 2024 12:35 Snap dat werkelijk niet. Een uitzending op locatie... En je gaat een compleet ander format draaien.
Oh, die Manu Chao was omdat ze op Bloemendaal staan? Wel zomers maar absoluut geen dance natuurlijk.
Plaats reactie