Wild FM nieuwe stijl

Discussieer over de regionale omroepen

Moderator: admin6

Pascal. K

Re: Wild FM nieuwe stijl

Bericht door Pascal. K »

Vanjeafisharder schreef: 19 feb 2024 11:17 Ze hebben ook webcam stream die meest van de tijd aan staat: https://www.mixcloud.com/live/centreforce883/ Doet me ook echt een beetje denken aan de oude piraten tijd die wij in Nederland hadden, terwijl ze dat niet meer zijn.
Onjuiste informatie. Dit is een radiostation in het buitenland.
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Ja klopt, maar Wild(e FM) dit als voorbeeld aandragen aan voorgaande users.
Marco79

Bericht door Marco79 »

Nu de Kick Off Show van de housetop1000. Erg goed!

Elk jaar wel weer een radio hoogtepunt met de paasdagen.
rmtech

Bericht door rmtech »

Ik had hier eerder flink wat kritiek op hoe WildFM.nl erbij staat. Dat lijkt nu een stuk beter ingericht. Het is nog steeds geen wereldsite, maar de meeste demo content lijkt vervangen. Vooruitgang!
HenkUit010

Bericht door HenkUit010 »

Kan iemand in Rotterdam Wild FM op de DAB+ ontvangen? Ik zie hem wel in mijn lijst met zenders staan die mijn radio weergeeft maar wanneer ik er op af stem krijg ik te zien "Service Not Available".
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Volgens Patrick Kicken verdwijnt wild fm vanaf maandag van de fm en komt GLXY radio er voorin de plaatst wild blijft wel op DAB+ https://www.spreekbuis.nl/patrick-kicke ... er-op-dab/
Vanjeafisharder

Ze weten ook niet wat ze willen. Rap/HipHop dus in plaats van dance, ik denk beide niches waar toch niemand naar gaat luisteren.
WFNX

Bericht door WFNX »

Zou Wild naar het MTVnl kavel gaan en galaxy de ruimte op 8B innemen? Tijd ook voor een naamswissel dan zonder FM ;).
Roup01

Bericht door Roup01 »

Dance en house muziek op FM is nu echt dood,
Vanjeafisharder

Ik begrijp dat dance voornamelijk online wordt beluisterd na het gesprek wat Kicken met Bart van der Molen had, maar hiphop/rap ook dus ik snap die move naar FM niet zo, het is nog steeds hetzelfde probleem in stand houden.
Feivel

Bericht door Feivel »

Roup01 schreef: 31 mei 2024 17:29 Dance en house muziek op FM is nu echt dood,
Dat was het in 2004 al, toen ID&T Radio er bijna voor zorgde dat het merk ID&T zelf bijna kopje-onder ging. Dance radio is een moeilijk format voor FM omdat de luistertijden echt heel kort zijn. Dat zal voor rap en hiphop hetzelfde zijn. Het is gewoon ontzettend niche.
GerjanCluistra

Bericht door GerjanCluistra »

Amsterdam krijg wel een mooi gevarieerde FM zo met de landelijke hit- en classics zenders, aangevuld met KINK, SLAM! GLXY Radio en Ujala. Leuk.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
Johnny_

Bericht door Johnny_ »

GerjanCluistra schreef: 01 jun 2024 11:30 Amsterdam krijg wel een mooi gevarieerde FM zo met de landelijke hit- en classics zenders, aangevuld met KINK, SLAM! GLXY Radio en Ujala. Leuk.

Wordt dan eens tijd voor wat Hollandse hits. Zoveel zenders met een thema. Denk dat luisterend Amsterdam dat niet zo waardeerd.
GerjanCluistra

Bericht door GerjanCluistra »

Johnny_ schreef: 01 jun 2024 19:06
GerjanCluistra schreef: 01 jun 2024 11:30 Amsterdam krijg wel een mooi gevarieerde FM zo met de landelijke hit- en classics zenders, aangevuld met KINK, SLAM! GLXY Radio en Ujala. Leuk.

Wordt dan eens tijd voor wat Hollandse hits. Zoveel zenders met een thema. Denk dat luisterend Amsterdam dat niet zo waardeerd.
Radio NL zal toch ook wel te ontvangen zijn daar?
Schopt graag tegen heilige huisjes...
Johnny_

Bericht door Johnny_ »

GerjanCluistra schreef: 01 jun 2024 22:18
Johnny_ schreef: 01 jun 2024 19:06

Radio NL zal toch ook wel te ontvangen zijn daar?
Is dat niet het gebied rond de traject controle? op de a7?. of zit ik verkeerd. ik weet dat radionl daar alleen maar stoorde een paar jaar terug.
Plaats reactie